Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi karvainen nainen

Vierailija
06.09.2016 |

Mulla on aina ollut ongelmana runsas karvoitus mutta, mitä vanhemmaksi tulen, sitä pahemmaksi se muuttuu. Aluksi sitä oli vain säärissä mutta noin 20-vuotiaana tummia karvoja alkoi kasvaa pikkuhiljaa vatsaan ja 27-vuotiaana huulen alle ja leukaan. Kyseessä siis ihan tummat karvat. Nyt olen noin 35 ja karvoitus vain pahenee vuosi vuodelta. Oon kaksi kertaa käynyt näistä lääkärillä ja silloin otettu hormonikokeet. Kaikki arvot on olleet kuitenkin normaaleja, joten karvaisuutta ei voi parantaa pois. Edellinen lääkäri sanoi, että jotkut vain ovat karvaisempia esim. Etela-Euroopassa. Jos ajelen säärikarvat pois, sänky kasvaa jo illalla. Ajelun jälkeenkin ihon alle jäävä osa karvasta näyttää ihon pinnassa mustalta pilkulta. Vahaamalla karvat pysyy poissa noin viikon. Leuasta ja huulen yläpuolelta nypin päivittäin pois noin 10-15 karvaa. Lopuksi vielä sheivaan saman alueen. Onko mulla kohtalotovereita muissa kuin miehissä? Aiemmin en ole kehdannut käyttää kesäisin shortseja tai hameita mutta viime kesänä rohkaistun ja esittelin mustapilkullisia jalkojani. Onhan minullakin oikeus paljastaa jalkani, vaikka ne näyttävätkin läheltä kamalilta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minulla on kyllä eukko kotona, jolla karvat kasvaa todella nopeasti. Pitää vain imuroilla useammin ja vaihtaa lakanoita tiheesti. Eukko kyllä sheivaa lähes päivittäin ja näin on hyvä!

Vierailija
22/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla PCOS?? Onko tutkittu? Mun kahdella kaverilla on ja just karvat noissa paikoissa on yks selkee oire! Ja joutui sheivaan usein. Jos sun kuukautiset on tosi epäsäännölliset sei voi just olla PCOS. Muuten ehkä sulla vaan sattuu olemaan enemmän testosteronia kun muilla? Naisellahan siis on molempia hormoneja kehossa, estrogeeni vajaus voi aiheuttaa karvat myös kun menopaussi tulee. Onks tää nyt vähän asian vierestä mutta joo…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös!

Epilointi on auttanut mutta nyt siitä tuntuu iho kärsivän. Aion kokeilla sokerointia. Haluaisin kokeilla sitä laitetta (olisko ollu mandyskin). Mutta siinä tulokset näkyy kai vasta viikkojen jälkeen ja sheivausta ei iho kestä yhtään...

Minäkin häpesin nuorempana jalkojani hirveästi (ja bikini rajaa), jotenkin enää vanhemmiten ei välitä niin paljon. Tasa-arvon vuoksi meillä mies ostaa minulle epilaattorit jne. Jos haluaa karvattoman naisen saa maksaa siitä. Jos haluan joskus karvattoman miehen voin myös maksaa siitä. Minulle kelpaa mies karvoineen kaikkineen. Hänelle minä en kelpaa karvojen kanssa.

Vierailija
24/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa karvat napaan saakka ja ei mun miestä haittaa..

Vierailija
25/31 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Olen komea 181/81 herrasmies Helsingistä ja olen jo pidempään etsinyt seuraa karvaisesta naisesta. Nyt rohkeasti vaan yhteyksiä KIK palvelun kautta: Goldplay1

Terkuin, Daniel

Vierailija
26/31 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen sanonta on että susi lampaan vaatteissa. Oletko sinä sitten mies naisen vaatteissa? Voitahan sinä mennä sukupuolenkorjausleikkaukseen ja alat kokopäiväiseksi mieheksi, karvatkin kasvaa jo valmiiksi.

Ja sinä olet se Neiti Homppeli joka itkee muutamasta karvasta. Omat ei ilmeisesti kasva?

Vierailija
27/31 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla PCOS?? Onko tutkittu? Mun kahdella kaverilla on ja just karvat noissa paikoissa on yks selkee oire! Ja joutui sheivaan usein. Jos sun kuukautiset on tosi epäsäännölliset sei voi just olla PCOS. Muuten ehkä sulla vaan sattuu olemaan enemmän testosteronia kun muilla? Naisellahan siis on molempia hormoneja kehossa, estrogeeni vajaus voi aiheuttaa karvat myös kun menopaussi tulee. Onks tää nyt vähän asian vierestä mutta joo

Suurempi määrä testosteronia ei ole todellakaan ainoa syy, miksi toisilla naisilla karvoitus on näkyvämpää. Kyse voi olla siitäkin,että karvatupet ovat vain toisilla herkistyneempiä androgeenille , vaikka androgeenia onkin elimistössä sama määrä. Myös geeneillä on osuutensa asiassa.

Vierailija
28/31 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sänky kasvaa jo illalla"

Kuinka isoksi sängyt voivat tulla? Ok, tajuan ongelman.

Vierailija
29/31 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulim

ässään häppärit myös KARVOJA

Vierailija
30/31 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämätä puolisosi mielestä ole ongelma eikä pahuus. se voi jopa sykäyttääppi häntä ja estää häntä luomasta silmiään muihin naihiin

Vierailija
31/31 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan suinkin mahdollista  niin laseroinyi, se on lopullinen ratkaisu. Kallista toki ja vaaditaan ainakin 3-5 kertaa että on todella merkittäviä tuloksia. Helpotus on sitten toisaalta suuri. Mulla oli hyvin mustat karvat ja vaalea iho eli juuri se yhdistelmä johon laser parhaiten tehoaa, tehtiin muistaakseni 4 kertaa, sääret ja reidet, ja kyllä helpotti. Ihan erilaista elämää sen jälkeen. Näin jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt tehdä tuo jo paljon aiemmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan