Ärsyttäisikö sinua jos soittaisit johonkin asiakaspalveluun ja...
Siellä vastannut henkilö joutuisi kysymään apua eikä osaisi itse vastata kysymykseesi, ja saisit tietää että ko. henkilö on juuri aloittanut tehtävässään? Mitä ajatuksia/tunteita herättäisi?
Kommentit (12)
Ehkä vähän ärsyttäisi se, että puhelinlasku kasvaisi, mutta muuten en kokisi suurempia tunteita asian suhteen.
Riippuu asioinko lääkärissä, hautaustoimistossa, sairaalassa vai k-kaupan hevi-osastolla, Glitterissä vai jätskikiskalla!
Ei haittaa, kunhan välittää ongelmani eteenpäin ja saan vastauksen joltain joka tietää.
Saisit huippuluokan palvelua, koska aloittelijalla on yleensä tukena kouluttaja tai joku muu rautaisen ammattitaidon omaava henkilö.
Olen juuri aloittanut täällä, odotas, kysyn... Ei ole nyt linjoilla av-mammoja vuodelta 2000. Yritän uudelleen, olkaa hyvä ja odottakaa sulkematta linjaa...
Asia ok, jokainen aloittaa jostain. Pääasia että selvittää asiaa ja oppii samalla ja saan joka tapauksessa asiani hoidetuksi. Kunhan ei vastaa vain "en tiedä, en osaa auttaa", silloin harmittaa etten saa parasta mahdollista palvelua. Mukavaa, että tämä uusi asiakaspalvelija on päässyt töihin.
Riippuu tilanteestä. Juuri siitä että pitääkö puhelusta maksaa tai onko asialla kiire. Jos töissä (kassalla) pitää soittaa tukeen ja henkilö langanpäässä alkaa jaarittelemaan ja kummastelemaan että ei kyllä tiedä, mitenköhän se menee, kyl mul alkaa hermot pettää. Jokainen aloittaa joskus työnsä ja aina on harjoittelijoita, mutta jos aika on rajallinen, vois harjoittelija ohjata puhelun osaavalle ihmiselle.
Minusta on tärkeää että tietää mitä ei osaa, eli osaa tarvittaessa kysyä neuvoa, jotta minä saan varmasti oikean vastauksen johon voin luottaa.
Itse kysyn aika paljon apua työkavereilta jotka ei just sillä hetkellä ole puhelimessa. Ärsyyntykää vain, varmistan että annan teille oikeaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu asioinko lääkärissä, hautaustoimistossa, sairaalassa vai k-kaupan hevi-osastolla, Glitterissä vai jätskikiskalla![/quote
Mä en ole koskaan soittanut noista mihinkään 8)
Jostakinhan se on uudessa työssä aloitettava.
Olen ollut itse vähän samassa tilanteessa töissä (ei kuitenkaan puhelinpalvelu), ja työntekijänä kyllä harmitti, kun ei ole perehdytetty kunnolla. Tuntui että tässä nyt viilataan asiakasta linssiin.
haloo vastatkaa!!! :D