Masentaa
Olen yksinäinen, ruma ja tyhmä. En ole hyvä missään paitsi siivoamisessa mutta se on tylsää ja puuduttavaa. Eikä kukaan kunnollinen mies halua puolisokseen rumaa siivoojaa. Olen myös epävarma ja hiljainen tuppisuu. Vihaan itseäni ja hiljaisuuteni takia myös muut vihaa. Jään ihan alakynteen. Terapioissa olen käynyt yli kymmenen vuotta. Lääkkeitä kokeillut. Olen kaikenkaikkiaan ihan helvetin epäonnistunut ja hävettää koko oma olemus. Kaiken mahdollisen olen tehnyt jo. Harrastan liikuntaa, syön terveellisesti, käyn psykiatrilla ja terapiaryhmässä, syön lääkkeitä. Ei ne auta mitään. Haluan kuolla kun en jaksa enää.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomeen tulisi eutanasia Belgian malliin, hakisitko sitä? Belgiassahan saisit heittämällä eutanasialuvan tuolla kuvauksella ja taustalla, jonka kerroit. Sano, hakisitko eutanasiaa?
Hakisin. Mietin jo millä lääkkeillä saisin itseni hengiltä 100 varmasti. Pitäisi mennä taju nopeasti ja saada sydän pysähtymään ettei tulisi paniikkia kuten joskus kun viilsin ranteen auki. No ei osunut edes valtimoon mutta ei oo pokkaa tehdä muulla kuin lääkkeillä.
Kyllä kaltaisesi nainen minulle todennäköisesti kelpaisi, jos vaan lähestyisit minua ja tekisit aloitteen. Moni mies ei ole kranttu, mutta meillä on itseluottamus nollassa ja emme uskalla (enää) lähestyä itse naisia kun emme usko kelpaavamme kenellekään. Ja olen ihan tavallisen näköinen.
Siinä vähän mietittävää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaltaisesi nainen minulle todennäköisesti kelpaisi, jos vaan lähestyisit minua ja tekisit aloitteen. Moni mies ei ole kranttu, mutta meillä on itseluottamus nollassa ja emme uskalla (enää) lähestyä itse naisia kun emme usko kelpaavamme kenellekään. Ja olen ihan tavallisen näköinen.
Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te olette kranttuja. Jos teitä lähestyy sellainen vähemmän nätti nainen, niin se näyttää teistä tungettelevana vielä vastenmielisemmältä kuin todellisuudessa onkaan. Kokemusta on.
Jos Suomeen tulisi eutanasia Belgian malliin, hakisitko sitä? Belgiassahan saisit heittämällä eutanasialuvan tuolla kuvauksella ja taustalla, jonka kerroit. Sano, hakisitko eutanasiaa?