Onko naisen tärkein saavutus elämässä kiinteä perse?
Onko nainen epäonnistunut ihmisenä ja elämässä, jos hänen pääfocus ei ole perseessä ja on muutakin tekemistä ja ajateltavaa. Tuoko on se mitä me haluamme nykynuorillekin opettaa, heidän perseensä kiinteys on tärkein asia koko elämässä.
T: Ihmettelijä
Kommentit (71)
Montako sellaista ap tuntee, jolla tuo nyt todella on "pääfocus"? ja miten se näyttäytyy? Ovatko je kertoneet näin olevan vai onko se ap:n kivikautinen tapa nähdä asioita: kaunis nainen ei voi olla mitään muuta kuin kaunis nainen?
Mun tutuista kaikkein menestyneimmät eri osa-aloilla elämässään on ne, jotka myös pitävät itsestään huolta. Mikä sitten on muna ja mikä kana, sitä voidaan pohtia...
Minusta taas näyttää siltä, että nykyinen peppuihannointi käsittää sekä kiinteät että vähemmän kiinteät takamukset, tärkeintä on, että on kokoa. Nykyään näkee vähemmän hoikkienkin nuorten naisten korostavan takapuoltaan aika estottomasti urheilutrikoilla ja tiukoilla farkuilla. Omassa nuoruudessani 90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa ihanne oli anorektista lähentyvä huippumallityyppinen kroppa, ja kun itse satun olemaan aika lanteikas, jokaista asukokonaisuutta piti miettiä pepun häivyttämisen näkökulmasta. En olisi ikinä laittanut päälleni paitaa, joka ei peitä takapuolta. Siinä mielessä on minusta menty kyllä hyvään suuntaan.
been there, done that kirjoitti:
Naisellinen lantion kaari ja vittelevän takapuolen keinahdus on voimaannuttava yhdistelmä. Oikein ajoitettuna se on tyrmäävä houkutin. Siihen vielä lisänä kutsuva katse ja valloittava hymy sinetöi koko paketin. Ollaan asian ytimessä. Näillä aseilla nainen saa vahvemmankin miehen pään täydellisesti sekaisin.
Mitään ei luvata, korkeintaan vihjaillaan. Toimii! :D
Kumpi olet: nainen vai se vahvempikin mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi olla kaunis?
Koska ulkonäön perusteella näköjään mitataan naisen ihmisarvo, jos ei ole kaunis, ei ole yhtään mitään.
Miksi nainen ei arvosta itse itseään? Miksi pitää epätoivoisesti riippua siinä, mitä muut, varsinkin miehet ajattelevat?
Minä ainakin tiedän, että olen pirun hyvä monessa asiassa. En ole ehkä kaunis mutta olen silti ihminen enkä esine. Minulla ei koskaan ole ollut "täydellisä" (mikä se on?) persettä eikä isoja rintoja. Minulla on toimiva terve kroppa. Jaksan ja pystyn juoksemaan maratonin, olen synnyttänyt kaksi lasta, asia johon yksikään mies ei ole pystynyt.
Olen ostanut omilla rahoillani talon itselleni ja lapsilleni ja olen elättänyt heidät ilman puutetta ja rahahuolia. Isänsä ei koskaan ole osallistunut yhtään mihinkään. Luuseri.
Olen itse omilla tiedoillani, ahkeruudellani ja sisullani työskennellyt ylöspäin urallani, ja aion edetä edelleen.
Olen sisukas ja periksi antamaton nainen, joka pärjää ilman yhdenkään kaksilahkeisen ns. apua. En jaksa enkä siedä kiviriippaa elämässäni. Olen todella iloinen että nykynainen on herännyt ja uskaltaa arvostaa itseään!
Kyllä tuossa sun katkeruudessa on kiviriippaa tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas näyttää siltä, että nykyinen peppuihannointi käsittää sekä kiinteät että vähemmän kiinteät takamukset, tärkeintä on, että on kokoa. Nykyään näkee vähemmän hoikkienkin nuorten naisten korostavan takapuoltaan aika estottomasti urheilutrikoilla ja tiukoilla farkuilla. Omassa nuoruudessani 90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa ihanne oli anorektista lähentyvä huippumallityyppinen kroppa, ja kun itse satun olemaan aika lanteikas, jokaista asukokonaisuutta piti miettiä pepun häivyttämisen näkökulmasta. En olisi ikinä laittanut päälleni paitaa, joka ei peitä takapuolta. Siinä mielessä on minusta menty kyllä hyvään suuntaan.
Jep, nykyään kaikenmaailman ihrakasat esittelee isoa takapuoltaan tiukoissa trikoissa. Housut kun riisuu, paljastuu muodoton selluliittiperse. Mut hei pääasia, että on iso!
Nuorena on helppo kuvitella, että menestykseen riittää hyvä perse ja sen valokuvaaminen someen. Mutta edelleenkin mitään kunnollista ammattia ei saa perseellä, perse ei lohduta jos läheisesi kuolee, se ei auta jos lapsesi syntyy vammaisena, se ei pelasta hakkaavalta persemieheltä, se ei pidä mieltäsi tasapainossa, se ei tee naisesta vaimomatskua, se ei tee naisesta hyvää äitiä ja kasvattajaa, eikä perse tee onnelliseksi.
Minua kyllä kiinnostaa tissit enemmän ja niihin ei kantaja voi vaikuttaa.
En ymmärrä persehehkutusta,kaikki haluaa vaan persettä,aika homoa.
Äitien kannattaa alkaa treenaamaan tyttärien perseitä valmiiksi isoa mamumunaa varten,mikään muuhan ei kiinnosta.
Kardashianeista näkee mnkälainen tulee kun lyödään kiilaa hanuriin.
Ei kun naisen tärkein saavutus elämässä on lapset. Ainoa mitä moni jättää elämästään jäljelle maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, nykyään kaikenmaailman ihrakasat esittelee isoa takapuoltaan tiukoissa trikoissa. Housut kun riisuu, paljastuu muodoton selluliittiperse. Mut hei pääasia, että on iso!
Vastauksesi oli tarkoitettu ilmeisesti sarkastiseksi huomautukseksi nykymuotia vastaan? Olen edellisen kommentin kirjoittaja, ja minun pointtini oli se, että on hienoa, miten nykyään voi pukeutua niin kuin haluaa vartalotyypistä riippumatta eikä vartaloaan tarvitse häpeillä. On ikävää, jos muiden ihrat ja selluliitit häiritsevät sinua, mutta tärkeintä lienee muiden mielipiteiden ja odotusten sijasta se, että ihminen itse tuntee olonsa mukavaksi. En näe mitenkään huonona kehityksenä sitä, että nykynuori aamulla pukeutuessaan valitsee itseä eniten miellyttävän asukokonaisuuden eikä mieti, miten haluttavana joku täysin tuntematon kadulla kulkija häntä mitenkin sonnustautuneena pitää.
Ei se pelkkä lihava ahteri mikään kaunis ole. Treenattu on, mutta ei sekään saa mielestäni liian suuri olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksesi oli tarkoitettu ilmeisesti sarkastiseksi huomautukseksi nykymuotia vastaan? Olen edellisen kommentin kirjoittaja, ja minun pointtini oli se, että on hienoa, miten nykyään voi pukeutua niin kuin haluaa vartalotyypistä riippumatta eikä vartaloaan tarvitse häpeillä. On ikävää, jos muiden ihrat ja selluliitit häiritsevät sinua, mutta tärkeintä lienee muiden mielipiteiden ja odotusten sijasta se, että ihminen itse tuntee olonsa mukavaksi. En näe mitenkään huonona kehityksenä sitä, että nykynuori aamulla pukeutuessaan valitsee itseä eniten miellyttävän asukokonaisuuden eikä mieti, miten haluttavana joku täysin tuntematon kadulla kulkija häntä mitenkin sonnustautuneena pitää.
Mitä tekevät tänä päivänä ne nuoret, joilla ei ole mitään isoa tai hyvää takamusta? Peittävät paidoilla. Mielestäni mikään tämänsuuntainen muotijuttu ei ole hyvä asia, ei liika laihuus eikä liika lihavuus.
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo hehtaariperseet on kammottavia. Häpeäisin, jos omaisin sellaisen. Omanikin on silmiini aavistuksen liian pysty ja pyöreä, mutta kuitenkin sopusuhtainen vetrattuna moniin kuviin jossa perseen leveys on 2-3x vyötärön leveys.
Voi olla kyllä kuvakulmakin, kun ei kai noille löydy edes housuja.
Mitä muita vartalotyyppejä mielestäsi tulee hävetä? Mitä hyötyä häpeämisestä on? Olen se, joka aiemmin kirjoitti nuorena muodin ollessa toisenlainen miettineensä jokaista asukokonaisuutta siitä näkökulmasta, kuinka saisi takapuolen näyttämään mahdollisimman pieneltä. Vuosikausien häpeäminen ei todellakaan tehnyt itsetunnolleni hyvää. Hyvä, jos nykynuoret säästyvät vastaavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo hehtaariperseet on kammottavia. Häpeäisin, jos omaisin sellaisen. Omanikin on silmiini aavistuksen liian pysty ja pyöreä, mutta kuitenkin sopusuhtainen vetrattuna moniin kuviin jossa perseen leveys on 2-3x vyötärön leveys.
Voi olla kyllä kuvakulmakin, kun ei kai noille löydy edes housuja.Mitä muita vartalotyyppejä mielestäsi tulee hävetä? Mitä hyötyä häpeämisestä on? Olen se, joka aiemmin kirjoitti nuorena muodin ollessa toisenlainen miettineensä jokaista asukokonaisuutta siitä näkökulmasta, kuinka saisi takapuolen näyttämään mahdollisimman pieneltä. Vuosikausien häpeäminen ei todellakaan tehnyt itsetunnolleni hyvää. Hyvä, jos nykynuoret säästyvät vastaavalta.
Niin, kai sen ymmärrät että kaikilla kirjoittamallasi "nykynuorilla" ei ole mitään suurta ahteria. Tänä päivänä hoikat ja jopa normaalipainoiset, he ovat niitä, jotka joutuvat häpeämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mun. En ymmärrä tuota persehehkutusta joten en myöskään panosta siihen. Isot tissit ja niiden ihailun sentään ymmärrän. Ne ovat naiseuden merkki. Mun suurin tavoite elämässä on saada huomiota miehiltä.
Eli et ymmärrä sitä kun sulla on ruma äässi:D
Omaa pehvaani on kehuttu ja luvatta lähennelty, mutta en silti ymmärrä miksi pehvani pitäisi olla tärkeämpi kuin minä itse. Minulla on myös suuret rinnat joten ei aina kaikki mene niin, että ymmärtää vain sen mitä itsellä on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekevät tänä päivänä ne nuoret, joilla ei ole mitään isoa tai hyvää takamusta? Peittävät paidoilla. Mielestäni mikään tämänsuuntainen muotijuttu ei ole hyvä asia, ei liika laihuus eikä liika lihavuus.
Väitätkö, että nykyään ihannoidaan lihavuutta samalla tavalla kuin 1990-luvulla laihuutta? Olisin tästä eri mieltä. Tämänhetkinen muoti tosiaan suosii takamuksen korostamista, mutta sallii lopulta aika monentyyppisiä vartaloihanteita. Osa ihailee Victoria's Secret -malleja, osa fitnestyyppejä, osa Kardashianien siskosten muodokkuutta ja osa plusmalleja. Varmasti joku häpeilee omasta mielestään olematonta takapuoltaan, mutta kaikkiaan vaihtoehtoisia ihanteita on varmasti nykyään aiempaa runsaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla kyllä kuvakulmakin, kun ei kai noille löydy edes housuja.Mitä muita vartalotyyppejä mielestäsi tulee hävetä? Mitä hyötyä häpeämisestä on? Olen se, joka aiemmin kirjoitti nuorena muodin ollessa toisenlainen miettineensä jokaista asukokonaisuutta siitä näkökulmasta, kuinka saisi takapuolen näyttämään mahdollisimman pieneltä. Vuosikausien häpeäminen ei todellakaan tehnyt itsetunnolleni hyvää. Hyvä, jos nykynuoret säästyvät vastaavalta.
Niin, kai sen ymmärrät että kaikilla kirjoittamallasi "nykynuorilla" ei ole mitään suurta ahteria. Tänä päivänä hoikat ja jopa normaalipainoiset, he ovat niitä, jotka joutuvat häpeämään.
Älä nyt viitsi. Minkä tahansa kyselytutkimuksen mukaan nuoret naiset haaveilevat monta kertaa useammin muutaman kilon pudottamisesta kuin lisäämisestä. Kaikilla ei tietenkään ole suurta takamusta, aivan kuten kaikilla ei 90-luvun tissibuumin aikaan ollut suuria rintoja. Paras vaihtoehto lienee se, että jokainen saa olla sellainen kuin on, ja mielestäni tähän suuntaan onkin erilaisten body positivity -kampanjoiden myötä menty.
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen epäonnistunut ihmisenä ja elämässä, jos hänen pääfocus ei ole perseessä ja on muutakin tekemistä ja ajateltavaa. Tuoko on se mitä me haluamme nykynuorillekin opettaa, heidän perseensä kiinteys on tärkein asia koko elämässä.
T: Ihmettelijä
Näkisin että olet asian ytimessä. Nyt naiset treenaamaan mars, mars.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi. Minkä tahansa kyselytutkimuksen mukaan nuoret naiset haaveilevat monta kertaa useammin muutaman kilon pudottamisesta kuin lisäämisestä. Kaikilla ei tietenkään ole suurta takamusta, aivan kuten kaikilla ei 90-luvun tissibuumin aikaan ollut suuria rintoja. Paras vaihtoehto lienee se, että jokainen saa olla sellainen kuin on, ja mielestäni tähän suuntaan onkin erilaisten body positivity -kampanjoiden myötä menty.
Miksiköhän niissä body positive-kampanjoissa näe laihoja ihmisiä?
Kyllä naisen tärkein ominaisuus ja saavutus on hyvä perse. Siitä kaikki lähtee. Kiinteä, tiukka perse, voi olla hieman kookas tai pieni, kunhan on hyvä. Semmoinen kupuperse on ehdottomasti paras. Sitten hyvännäköinen naama ja sopivat rinnat. Kyllä se siitä.
Uliuli