Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisen tärkein saavutus elämässä kiinteä perse?

Vierailija
06.09.2016 |

Onko nainen epäonnistunut ihmisenä ja elämässä, jos hänen pääfocus ei ole perseessä ja on muutakin tekemistä ja ajateltavaa. Tuoko on se mitä me haluamme nykynuorillekin opettaa, heidän perseensä kiinteys on tärkein asia koko elämässä.

T: Ihmettelijä

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaus on tärkeää terveydellisistä syistä, on haukuttu litteäksi.

Siitä viis.

Vierailija
22/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan mun. En ymmärrä tuota persehehkutusta joten en myöskään panosta siihen. Isot tissit ja niiden ihailun sentään ymmärrän. Ne ovat naiseuden merkki. Mun suurin tavoite elämässä on saada huomiota miehiltä.

T. nimim. Utareet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi olla kaunis?

Koska ulkonäön perusteella näköjään mitataan naisen ihmisarvo, jos ei ole kaunis, ei ole yhtään mitään. 

Voi olla paljokin, mutta kyllä kauneus on tärkein naisen ominaisuus.

Eiköhän se kuitenkin ole aivot ja liikuntakyky.

Vierailija
24/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki, mitä paksumpi perä sen parempi kyykkäämään. Nuoren naisen on tärkeää oppia kyykkäämään salilla niin osaa sitten olla myöhemminkin miehen ja työelämän kyykytettävänä.

Vierailija
25/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kauneushan lähtee perseestä. 

Aika usein sieltä kuitenkin lähtee ihan jotain muuta kuin kauneus

Vierailija
26/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus lähtee sisältäpäin. Ja jos joku haluaa panostaa oman perseen treenaamiseen niin sen ei pitäis olla muilta pois. Toisten arvostelu on rumaa. Ja naisen tehtävä ei ole näyttää hyvältä mutta se ei ole myöskään kiellettyä haluta näyttää hyvältä. Antakaa ny ihmisten elää herranjumala javkeskittykää omiin elämiinne jos teillä sellaset on.

Vierailija
27/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies ja en todellakaan ajattele, että nykytouhu on hienoa. 

Puhut itsestäsi sekä kolmannessa että ensimmäisessä persoonassa. Onko sinulla jakaantunut persoonallisuus? Entä pitääkö persoonallisuuksista toinen kiinteistä naisten pepuista ja toinen taas ei pidä?

Vierailija
28/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen epäonnistunut ihmisenä ja elämässä, jos hänen pääfocus ei ole perseessä ja on muutakin tekemistä ja ajateltavaa. Tuoko on se mitä me haluamme nykynuorillekin opettaa, heidän perseensä kiinteys on tärkein asia koko elämässä.

T: Ihmettelijä

Ensimmäisen kerran joku noin väittää. Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
29/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on naisen tehtävä tässä muuten niin ankeassa maailmassa. Voi myös kouluttautua jne. muttei tuollaiset sivuseikat ikinä korvaa puuttuvaa kauneutta.

Voi kuule, kyllä palkkapäivänä tilille tuleva rahasumma on paaaljon parempaa mitä ventovieraan miehen ölinä ulkonäöstä.

Vierailija
30/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää myös muistaa että nykymuodin mukaisesti sen pitää olla valtava, mutta se ei saa näyttää suurelta.

Vierailija
31/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet skannaavat jatkuvasti naisia seksuaalisella silmällä ulkona ollessaan.

Ja juuri tämän takia läskit ja tuulipuku :)

On todella iljettävää kun miehet tiiraavat kroppaa ja pitävät seksuaalisena objektina joten siksi läskit ja tuulipuku, toimii :D

Vierailija
32/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisille merkitse miehen ulkonäkö yhtään, eihän? miehille ainoastaan on merkitystä naisen ulkonäöllä, eiks niin?

Random-miesten ulkonäöllä ei todellakaan ole minulle pienintäkään merkitystä. En liioin näe, miten itse hyötyisin kauneudesta, ehkä sinä osaat selittää.

Miehille random-naisia ei ole olemassakaan. Miehet skannaavat jatkuvasti naisia seksuaalisella silmällä ulkona ollessaan.

Naisten seksuaalinen elin on korva. Heti kun he kuulevat miehen olevan jollain tavalla menestyvä, tai kuulevat miehen puhuvan ja toteavat hänet fiksuksi, mies muuttuu vain ihmisestä mieheksi. Ihminen muuttuu mieheksi myös silloin, jos nainen kuulee miehen olevan pitkäaikaistyötön ja mentaalisesti hyönteisen tasolla. Se vain ei ole haluttava mies.

Tämä on sinänsä samaan lopputulokseen, eli lisääntymiseen pyrkivä seksuaalisen valinnan prosessi kuin miehellä, mutta naisella tähän prosessiin menee ainakin muutamia minuutteja, kun taas miehellä se tapahtuu 0.1 sekunnissa.

Tämän takia paljon paneva mies on arvokas naisille. Naiselle ei voi vain sanoa baarissa, että lähdetäänpä panemaan. Naisen pitää kuunnella miestä hetki ja varmistua siitä, että tässä on panemisen arvoinen mies. Jos yksi nainen on päättänyt, että näin on, niin muut naiset ottavat noottia ja miehelle alkaa kertyä korkoa korolle.

Mikään ei nosta naisten kiinnostusta minuun niin paljon kuin hyvännäköisen siskoni seurassa oleminen. Silloin naisten ei tarvitse edes kuunnella minua, koska he olettavat, että tuo minun kanssani oleva nainen on jo kuunnellut ja todennut minut arvokkaaksi mieheksi, koska naisen kehonkieli näyttää siltä. Näin nopeasti alitajunta tekee päätöksiä, joiden merkitys ei useimpien ihmisten rationaalisessa ajattelussa käy elämän aikana kertaakaan.

Vierailija
33/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo hehtaariperseet on kammottavia. Häpeäisin, jos omaisin sellaisen. Omanikin on silmiini aavistuksen liian pysty ja pyöreä, mutta kuitenkin sopusuhtainen vetrattuna moniin kuviin jossa perseen leveys on 2-3x vyötärön leveys.

Voi olla kyllä kuvakulmakin, kun ei kai noille löydy edes housuja.

Vierailija
34/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twerkkaava ghettoperse on paras!

Vierailija
35/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pakaraimplantti villitys on nyt mennyt

liian pitkälle,koska asennetut implantit mä- tänevät asennuksen jälkeen,joten eikö olisi helpompaa leikkauttaa savustetut sianpaka- rat omien pakaroiden tilalle niin eivät aina- kaan mätkäisi heti.

Vierailija
36/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse urheilullinen, ja sen myötä naismakuni on vain kääntynyt urheilullisempaan. Ei se pylly kaikki kaikessa ole, mutta onhan timmiä takamusta paljon mukavampi katsella :) 

Vierailija
37/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta pakaratreeni on hyödyksi koko kehon toiminnallisuutta ajatellen. On hyvin tärkeä kehonosa ryhtiä, kävelyä, juoksua, kumartumista, kyykistymistä ym ajatellen. Pakaratreenillä voi myös hoitaa/ehkäistä selkävaivoja.

T: Tänään taas salille

Vierailija
38/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ulkonäön perusteella näköjään mitataan naisen ihmisarvo, jos ei ole kaunis, ei ole yhtään mitään. 

Miksi nainen ei arvosta itse itseään? Miksi pitää epätoivoisesti riippua siinä, mitä muut, varsinkin miehet ajattelevat? 

Minä ainakin tiedän, että olen pirun hyvä monessa asiassa. En ole ehkä kaunis mutta olen silti ihminen enkä esine. Minulla ei koskaan ole ollut "täydellisä" (mikä se on?) persettä eikä isoja rintoja. Minulla on toimiva terve kroppa. Jaksan ja pystyn juoksemaan maratonin, olen synnyttänyt kaksi lasta, asia johon yksikään mies ei ole pystynyt.

Olen ostanut omilla rahoillani talon itselleni ja lapsilleni ja olen elättänyt heidät ilman puutetta ja rahahuolia. Isänsä ei koskaan ole osallistunut yhtään mihinkään. Luuseri.

Olen itse omilla tiedoillani, ahkeruudellani ja sisullani työskennellyt ylöspäin urallani, ja aion edetä edelleen.

Olen sisukas ja periksi antamaton nainen, joka pärjää ilman yhdenkään kaksilahkeisen ns. apua. En jaksa enkä siedä kiviriippaa elämässäni. Olen todella iloinen että nykynainen on herännyt ja uskaltaa arvostaa itseään! 

Vierailija
39/71 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelisin, jos väittäisin etteikö kiinteät perseet kiinnostaisi

Vierailija
40/71 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta nainen voi saavuttaa kuin kiinteän perseen?