Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaa päähän hallituksen työttömien kiusaus! Se oli sitten siinä ja nyt alkaa saikutus ja tyhmäksi heittäytyminen.

Vierailija
06.09.2016 |

Masennusta, ahdistusta ja mitä näitä nyt onkaan alan valittamaan, jos jotain 3kk välein olevia kuulusteluja aletaan järjestämään.

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion tehdä osaltani kaikkeni, että tuo hanke toteutuessaan tulee takkuamaan mahdollisimman paljon. Lisäksi voisin soitella näitä järjestävälle pilipalifirmalle joitain kymmeniä puheluita päivässä ja kysellä joutavia. Muiden menojen vuoksi päivän viimeinen aika sopii parhaiten minulle. Miten lie kuulustelijalla kiirus kotiin. Voivoivoi.

Se kuulustelijakin on todennäköisesti joku pätkätyöllistetty raukka jolla on töitä ehkä 10 tuntia viikossa.

Toivottavasti saa palkan myös siltä yli menevästä ajasta mitä jotkut kostonhimoisina järjestävät.

Vierailija
142/151 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näin tämän Jari Lindströmin televisiossa selittämässä tätä hienoa systeemiään, niin sain vaikutelman, että kaveri aidosti uskoo tämän haastatteluleikkurin auttavan. Olen yrittänyt asiaa itse puolueettomasti ja monelta kantilta harkita, mutta en ole itse vielä keksinyt, miten työllisyys kolmen kuukauden välein tehtävillä haastatteluilla ja leikkurilla kohenee. Johtopäätökseni on, että Lindström on jopa tyhmempi miltä näyttää.

No mutta tuohon pätkäleikkurihommaanhan saadaan työllistettyä monta työtöntä. Jos vielä osa-aikasoppareita tehdään niin siinähän työllistyy entistä enemmän porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan unelmaduuni tommonen kuulustelijan homma. Porukka alkaa olla niin kypsänä kyykytykseen, että hieman voi vihaista asiakaspalautetta tulla. 

Vierailija
144/151 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion mennä kuulusteluun epäsiistin näköisenä ja kännissä. Minkä sille voi, jos työttömyys on aiheuttanut elämänhallinnan puutetta ja alkoholismia, mielenterveysongelmista puhumattakaan.

Siitä ei ole mitään hyötyä. Ne kiusaavat sinua vaan entistä enemmän.

Mene ennemmin moottoripyöräjengin rotsi päällä tukka mustaksi värjättynä ja naama pahan näköiseksi meikattuna. Ei uskalla tädit ärsyttää sua.

Mä menen aina pesäpallomailan kanssa. Sitä on kiva heilutella siinä rupatellessa. Urheiluhenkinen ihminen kun olen. Aina menossa pelaamaan.

Tai sitten ala siirtämään niitä aikoja. Varaa aika esim. mehiläiseen, jotta sulla on dokumentti varatusta ajasta ja siirrä työkkärin tapaaminen ja sitten perut lääkäriajan ettei tarvitse sitä maksaa.

Vierailija
145/151 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näin tämän Jari Lindströmin televisiossa selittämässä tätä hienoa systeemiään, niin sain vaikutelman, että kaveri aidosti uskoo tämän haastatteluleikkurin auttavan. Olen yrittänyt asiaa itse puolueettomasti ja monelta kantilta harkita, mutta en ole itse vielä keksinyt, miten työllisyys kolmen kuukauden välein tehtävillä haastatteluilla ja leikkurilla kohenee. Johtopäätökseni on, että Lindström on jopa tyhmempi miltä näyttää.

Mun johtopäätös on, että Lindströmin poliittinen ura tulee olemaan hyvin lyhykäinen. Sitä tuskin enää kukaan äänestää tämän jälkeen. Persujen kannattajissa kun muutenkin on paljon vähäosaisia ja työttömiä.

Vierailija
146/151 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tuohon pätkäleikkurihommaanhan saadaan työllistettyä monta työtöntä. Jos vielä osa-aikasoppareita tehdään niin siinähän työllistyy entistä enemmän porukkaa.

Meinaatko, että siinä työttömät haastattelevat toisia työttömiä?

Haastattelussahan voisi sopia, että saikuta sää haastattelija ens viikolla viisi päivää ja suosittele mua sun sijaiseksi tekemään haastatteluita, niin mää saan ne vaaditut viis päivää plakkariin. Selvä! (Kummeli-äänellä)

Vierailija
147/151 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun johtopäätös on, että Lindströmin poliittinen ura tulee olemaan hyvin lyhykäinen. Sitä tuskin enää kukaan äänestää tämän jälkeen. Persujen kannattajissa kun muutenkin on paljon vähäosaisia ja työttömiä.

Aina ennen olen inhonnut sosiaalidemokratiaa ja kaikenlaista punikismia ja tasapäistämistä, uskonut kilpailun ja yrittämisen autuaallisuuteen ja halveksinut kukkahattuilua. Mutta tämä nykyinen hallitus on politiikallaan saanut pienen ihmeen aikaiseksi: seuraavissa vaaleissa aion äänestää demareita, ensimmäistä kertaa pitkässä äänestyshistoriassani. Tämä haastatteluidea oli nyt viimeinen niitti. Varsin puusilmäistä ja ihmisyyttä halveksuvaa toimintaa hallitukseltamme. Nuo ihmiset eivät ole tehtävänsä tasalla eivätkä edes ihmisyyden tasalla.

Vierailija
148/151 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät, teidän täytyy järjestäytyä ja ajaa asiaanne, kukaan muu ei sitä tee. Älkää suostuko ilmaistyöhön. Jos kukaan työtön ei suostu siihen, ilmaistyötä ei voida enää teettää. Silloin heidän on pakko maksaa palkkaa.

Ja jos eivät voi maksaa palkkaa, sellainen firma ansaitseekin kaatua. Ei oikea yritys hae valtion tukia.

Perustuslaki takaa jokaiselle oikeuden työhön.

Vierailija
149/151 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät, teidän täytyy järjestäytyä ja ajaa asiaanne, kukaan muu ei sitä tee. Älkää suostuko ilmaistyöhön. Jos kukaan työtön ei suostu siihen, ilmaistyötä ei voida enää teettää. Silloin heidän on pakko maksaa palkkaa.

Ja jos eivät voi maksaa palkkaa, sellainen firma ansaitseekin kaatua. Ei oikea yritys hae valtion tukia.

Perustuslaki takaa jokaiselle oikeuden työhön.

148 jatkaa:

Ja jos mistään ei tipu tämän jälkeen rahaa, niin sitten mielenosoitusta kehiin, tuhansia ja taas tuhansia ihmisiä kyltteineen kaduille, joissa kerrottaisiin totuus EU-Suomesta, joka ei halua maksaa työnteosta palkkaa. Ulkomaiset mediatkin varmasti kiinnostuisivat.

Vierailija
150/151 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että siinä työttömät haastattelevat toisia työttömiä?

Haastattelussahan voisi sopia, että saikuta sää haastattelija ens viikolla viisi päivää ja suosittele mua sun sijaiseksi tekemään haastatteluita, niin mää saan ne vaaditut viis päivää plakkariin. Selvä! (Kummeli-äänellä)

Tää oli hyvä. Iltatee tyrskähti näppikselle. :D

Vierailija
151/151 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te oikeesti usko että Lindströmin ehdotuksia kukaan toteuttaa? Ei se niistä yksin päätä.

"Voisin joissain oloissa harkita kuolemanrangaistusta" - Jari Lindström (ps)