Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin rumilus ettei deitti edes halunnut seksiä

Vierailija
06.09.2016 |

Oikeesti lukittaudun sisälle. Neljännet treffit mun luona, tehtiin ruokaa, juotiin viiniä, kaikki ainekset kasassa. Mies läksii kotiin nukkumaan. Hyi hitto olen kuvottava.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen herrasmies ei esineellista naista, ei ehdottele seksuaalia toimintoja, eikä yritä fyysistä kontaktia ennen kirjallista lupaa.

Niin, että annoitko sen kirjallisen luvan jo? Sanalliset ja sanattomat vihjeet eivät käy, koska ne ovat tulkinnanvaraisia, eivätkä päde oikeudessa.

Vierailija
42/54 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sinulla huonoiho ? Näppylöitä, finnejä , syyliä ?"- Ja huomaat niiden luontaan työntävyyden vasta neljänsillä treffeillä? - Mahtaako sinulla olla silmissä pahempikin kaihi, ellei muutoin orastavaa silmien sokeuden ensimerkkejä  - Ja mitä sitten jos on näppylöitä  Miksi huono ihon, kuten aknesta jääneiden arpien tai finnien tai näppylöiden tai syylien pitäsi estää suhteen syventyminen? - No joo, jos ne olsivat sinulle este, niin tuskin olisimme muutenkaan toisillemme sopivat.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, ettet tulkitse tilannetta väärin? Mies ilmeisesti kuitenkin pitää seurastasi, koska jo neljännet treffit ja iltakin kai sujui yhdessä mukavasti? Ei kaikki ihmiset halua kirmata heti sänkyyn, vaan haluavat tutustua kunnolla mahdolliseen seksikumppaniin. Neljä tapaamiskertaa on mielestäni vielä aika lyhyt aika, eli rauhoitu, AP.

En usko tähän, koska tuokin mies löytyi Tinderistä ja siellähän tuo edelleen etsii muita naisia. En siis vaan kelvannut panoksi.

Olen hämmentynyt. Pitäiskö miehen siis poistua Tinderistä sinun takia?

Olet itse sieltä hänen takiaan poistunut?

Vierailija
44/54 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johnny Handsome kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokemusta tuollaisesta!  Monet treffit oli ja ne eivät päätyneet sänkyyn, kunnes sitten kerran päädyimme nukkumaan yhdessä. Miehellä ei juurikaan seissyt, oli siis ongelmia alapäässä. Nähtävästi haki itseluottamusta monien treffien avulla. Seksi oli kaameeta ja sen jälkeen en ole häntä tavannut. Munaongelmainen.

Ei vain halunnut sinua. Ei siinä sen kummempaa.

Ei miehellä ole velvollisuus panna jokaista suohirviötä.

Taitaa asia olla ehkä jotenkin näin mutta voi sitä silti olla kohtelias herrasmies.

Kun esimerkiksi ei niin viehättävä nainen hakee tanssimaan , voi mennä tanssimaan ei muuta.

Minä en ymmärrä miksi joku lähtee neljänsille treffeille ihmisen kanssa, josta ei ole fyysisesti kiinnostunut. En vaan ymmärrä. Itse voisin kuvitella lähteväni toisille treffeille miehen kanssa, joka ei sytytä mutta haluan vielä "tsekata" hänet toiseen kertaan, mutta en ikinä kolmansille saati neljänsille.

Tämä.

Voi olla monta syytä, miksi mies ei tehnyt aloitetta, mutta aloittajan ruma naama on tuskin yksi niistä.

Todennäköisin selitys on se, että häneen on iskostunut jokin kummallinen herrasmiesmäisyyden malli, eikä hän uskalla tehdä mitään tai ei näe sinussa vielä riittäviä kiinnostuksen merkkejä. Tai ehkä hän tarvitsee enemmän aikaa tunteakseen olonsa riittävän luontevaksi. Sitäkin tapahtuu.

Kai te nyt pussailemaan olette jo päätyneeet?

Ei olla tehty mitään fyysistä. Ei edes halattu. Mistähän tämäkin sitten kertoo?

Siitä että a)välillänne ei ole oikeanlaista kemiaa tai b)olette jotenkin estoisia.

Siis jos kumpikaan ei ole neljien treffien aikana tehnyt minkäänlaista elettä fyysiseen lähentymiseen.

Vierailija
45/54 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin antanut 'kohteliaat' pakit parille sotasialle. Vois pistää vähän realistisemman kuvan nettiin.

Vierailija
46/54 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun aloittaja ja "miksei miehet enää nykyään voi tutustua ihan rauhassa"-ketjun aloittaja voisivat vaihtaa treffikumppaneita. Saataisiin 4 tyytyväistä ihmistä.

Vierailija
47/54 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa kieltämättä jotakin erikoista sillä miehet yleensä haluavat seksiä jo ensimmäisillä treffeillä. Tämä ei ole mikään hatusta vedetty yleistys vaan ihan selvä tosiasia, tämä mies joko ei näe sinua tarpeeksi viehättävänä haluakseen harrastaa seksiä kanssasi tai sitten hän on seksuaalisesti estynyt ihminen, mitään muita loogisia selityksiä en tähän hätään keksi.

Vierailija
48/54 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onhan tuossa kieltämättä jotakin erikoista sillä miehet yleensä haluavat seksiä jo ensimmäisillä treffeillä. Tämä ei ole mikään hatusta vedetty yleistys vaan ihan selvä tosiasia, tämä mies joko ei näe sinua tarpeeksi viehättävänä haluakseen harrastaa seksiä kanssasi tai sitten hän on seksuaalisesti estynyt ihminen, mitään muita loogisia selityksiä en tähän hätään keksi."

Outs. nyt hieman kirpaisi. olen siis mies ja jollen viimeistään neljännellä treffeillä halua seksiä, niin minua on lupa ja oikeus pitää seksuaalisesti estyneenä. (ei sentään samalla pienimunaisena impotenttina, tai kenties muutoin sairaana) 

Kieltämättä aika paha yleistys minusta, eikä mikään tosiasia, että mies, kuin mies haluaisi aina heti 1. treffeillä  seksiä. En nyt näin sanoessani tarkoita, että ensimmäsitä kertaa pitäsi odottaa papin aameneen ja seurustella ja tapailla ja olla kihloissa  vähintään toista vuotta, ennen kuin olisin valmis seksiin. Mutta kokemuksesta sanon, että aina tilanteet tai treffit eivät johda seksiin siinä "aikataulussa" jota itse kuvittelee, tai olettaa.

- Eikä tilannetta tee ainakaan yhtään helpommaksi, jos toinen -yleensä kaiketi nainen-  vain tyytyy odottamaan ja samalla kun hän (nainen) kokisi, jotenkin alentuvansa, voidakseen osoittaa itse läheisyyttä.

Mikä velvollisuus tai oikeus  naisella on vain odotta tai toivoa, että mies tietää tismalleen miten kuuluisi -naisen mielestä - edetä, että  suhde etenisi ystävyyttä syvemmälle, vai olisiko oikeampaa sanoa fyysisemmälle tasolle.              

Vierailija
49/54 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole niin vahvasti seksin perään. Olisiko kyseessä aseksuaali? Itse en pitäisi tuota huonona merkkinä.

Vierailija
50/54 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies käyttäytyi tuohon tyyliin varmaan 6-8 treffien ajan. LOPULTA hän päätyi tekemään jonkinlaisen aloitteen.

Myöhemmin, pitkän ja läheisen tuntemisen jälkeen kävi ilmi, että hän on Asperger tai ainakin -piirteinen. Nämä ihmiset ovat usein erittäin huonoja tekemään aloitteita missään tai se kestää hyyyvin kauan. Eräs tuttu terapeutti kertoi kerran, että he voivat vastaanotolla pohtia useita vuosia lähestyisivätkö he tiettyä kiinnostavaa naista, ennen kuin (mahdollisesti) päätyvät tekemään mitään.

Useimmat Aspergerit ovat ulkoisesti ihan normaaleja ja muutenkin sisäsiistejä, kaikki muutenkin yksilöitä omine ominaisuuksineen, joten et välttämättä tunnista tällaista tapausta yhtään mistään.

Vierailija
51/54 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi helpompi kysyä suoraan mieheltä mitä mieltä hän on jos jatketaan tapailua ja jos vastaa kyllä niin kysyt seksiasiasta?

Vierailija
52/54 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko sinulla huonoiho ? Näppylöitä, finnejä , syyliä ?"- Ja huomaat niiden luontaan työntävyyden vasta neljänsillä treffeillä? - Mahtaako sinulla olla silmissä pahempikin kaihi, ellei muutoin orastavaa silmien sokeuden ensimerkkejä  - Ja mitä sitten jos on näppylöitä  Miksi huono ihon, kuten aknesta jääneiden arpien tai finnien tai näppylöiden tai syylien pitäsi estää suhteen syventyminen? - No joo, jos ne olsivat sinulle este, niin tuskin olisimme muutenkaan toisillemme sopivat.   

Niin no vaikeaa sanoa , kyllä kai toisen ulkoisiin puutteisiin voi tottua ja alkaa jopa hyväksymään ne.

Mene ja tiedä, mutta ei välttämättä olisi kuitenkaan se ensimmäinen valinta

Vierailija
53/54 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tykkää sun safkoista jos olette jo neljästi syöneet sun luona eli toisin sanoen käy syömässä vatsansa täyteen kun tarjotaan ja menee nussimaan jotakin mieluisampaa. Rusinapullamies eli ottaa asioista niiden hyvät puolet, olisit kommunikoinut ja sanonut haluavasi kikkeliä tai ruokaa ei enää tipu saatana.

Yleisesti voi myös kommunikoida hieman esim. "Hei jäbä mulla ois pillu märkänä kun tekee niin kovasti munaa mieli et mennäänkö bylsimään?". Kyseinen viesti on vain esimerkki, myös vaihtoehtoisia ilmaisuja lauseelle ja asialle on.

Vierailija
54/54 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on kyse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän