Olen niin rumilus ettei deitti edes halunnut seksiä
Oikeesti lukittaudun sisälle. Neljännet treffit mun luona, tehtiin ruokaa, juotiin viiniä, kaikki ainekset kasassa. Mies läksii kotiin nukkumaan. Hyi hitto olen kuvottava.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Panin kesällä melkoista läskikasaa säälistä. Jotain ihme limaa tuli pillusta ja hikoili kuin maratoonari. Oli virhepano tuo, edelleen oksettaa koko juttu. Kaiken huipuksi kuvitteli kyseessä olevan seurustelua. Hyi oksennus mikä etova lehmä.
Hyvä muistutus siitä, ettei jokainen nainen ole todellakaan panemisen arvoinen. Naisissakin on ällöttäviä ja epäsiistejä tapauksia. Oikein alkoi etoa tuo kuvaus, hyi helvetti.
Se tykkää sun safkoista jos olette jo neljästi syöneet sun luona eli toisin sanoen käy syömässä vatsansa täyteen kun tarjotaan ja menee nussimaan jotakin mieluisampaa. Rusinapullamies eli ottaa asioista niiden hyvät puolet, olisit kommunikoinut ja sanonut haluavasi kikkeliä tai ruokaa ei enää tipu saatana.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin kesällä melkoista läskikasaa säälistä. Jotain ihme limaa tuli pillusta ja hikoili kuin maratoonari. Oli virhepano tuo, edelleen oksettaa koko juttu. Kaiken huipuksi kuvitteli kyseessä olevan seurustelua. Hyi oksennus mikä etova lehmä.
Hyvä muistutus siitä, ettei jokainen nainen ole todellakaan panemisen arvoinen. Naisissakin on ällöttäviä ja epäsiistejä tapauksia. Oikein alkoi etoa tuo kuvaus, hyi helvetti.
Naisen kiihottuminen ei ole tuttu asia vai oliko kyse valkovuodosta? Kuitenkin kulli ohjasi niin voimakkaasti, että mulkku piti häneen tunkea, ihan vain säälistä ;)
"Mulla on kokemusta tuollaisesta! Monet treffit oli ja ne eivät päätyneet sänkyyn, kunnes sitten kerran päädyimme nukkumaan yhdessä. Miehellä ei juurikaan seissyt, oli siis ongelmia alapäässä. Nähtävästi haki itseluottamusta monien treffien avulla. Seksi oli kaameeta ja sen jälkeen en ole häntä tavannut. Munaongelmainen."
- ja minkä ikäsiä olitte? - Ehkä miekkosta vain jännitti? Tai tilanne yllätti, kun yhtäkkiä ystävyytenne oli saanut uuden asteen... Ja tuokin on hankalaa, kun ajattelee, että toinen ajattelee menevänsä nukkumaan ja toinen ymmärtää nukkumaan menon tarkoittavan seksiin alkamista. - itse olen nukkunut monen ystäväni luona, mutta ei olisi tullut mieleenikään -ainakaan montaa kertaa, jos olisikin tullut joitain kertoja mieleeni- että harrastaisin seksiä heidän kanssaan. Ja olisin, ainakin nuorempana hämmästynyt kovin, jos nainen (ystävä) olisi alkanut puuhamaan antaen ymmärtää, että haluaa minulta seksiä
Multa saat. En oo niin nuuka. Parhaat seksikokemukset saattaakin olla vähän rumemman kanssa. Tykkään nuolla ja takaapäin on lemppareita myös. Millon tavataan?
Vierailija kirjoitti:
Multa saat. En oo niin nuuka. Parhaat seksikokemukset saattaakin olla vähän rumemman kanssa. Tykkään nuolla ja takaapäin on lemppareita myös. Millon tavataan?
Tule vaikka heti. Ota kondomit mukaan. Mä heitin ne roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemusta tuollaisesta! Monet treffit oli ja ne eivät päätyneet sänkyyn, kunnes sitten kerran päädyimme nukkumaan yhdessä. Miehellä ei juurikaan seissyt, oli siis ongelmia alapäässä. Nähtävästi haki itseluottamusta monien treffien avulla. Seksi oli kaameeta ja sen jälkeen en ole häntä tavannut. Munaongelmainen.
Ei vain halunnut sinua. Ei siinä sen kummempaa.
Ei miehellä ole velvollisuus panna jokaista suohirviötä.
Taitaa asia olla ehkä jotenkin näin mutta voi sitä silti olla kohtelias herrasmies.
Kun esimerkiksi ei niin viehättävä nainen hakee tanssimaan , voi mennä tanssimaan ei muuta.
Onko sinulla huonoiho ? Näppylöitä, finnejä , syyliä ?
Johnny Handsome kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemusta tuollaisesta! Monet treffit oli ja ne eivät päätyneet sänkyyn, kunnes sitten kerran päädyimme nukkumaan yhdessä. Miehellä ei juurikaan seissyt, oli siis ongelmia alapäässä. Nähtävästi haki itseluottamusta monien treffien avulla. Seksi oli kaameeta ja sen jälkeen en ole häntä tavannut. Munaongelmainen.
Taitaa asia olla ehkä jotenkin näin mutta voi sitä silti olla kohtelias herrasmies.
Kun esimerkiksi ei niin viehättävä nainen hakee tanssimaan , voi mennä tanssimaan ei muuta.
Minä en ymmärrä miksi joku lähtee neljänsille treffeille ihmisen kanssa, josta ei ole fyysisesti kiinnostunut. En vaan ymmärrä. Itse voisin kuvitella lähteväni toisille treffeille miehen kanssa, joka ei sytytä mutta haluan vielä "tsekata" hänet toiseen kertaan, mutta en ikinä kolmansille saati neljänsille.
Tee sinä ap aloite seuraavalla kerralla jos tapaatte vielä. Jotkut miehet ovat ujoja tai kasvatettu siten, että vasta sitten kun nainen ilmaisee täysin varmasti haluavansa seksiä niin mennään lakanoiden väliin. Jos mies kieltäytyy aloitteestasi niin voit kysyä syytä ja päättää sitten haluatko jatkaa tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi joku lähtee neljänsille treffeille ihmisen kanssa, josta ei ole fyysisesti kiinnostunut. En vaan ymmärrä. Itse voisin kuvitella lähteväni toisille treffeille miehen kanssa, joka ei sytytä mutta haluan vielä "tsekata" hänet toiseen kertaan, mutta en ikinä kolmansille saati neljänsille.
Tämä.
Voi olla monta syytä, miksi mies ei tehnyt aloitetta, mutta aloittajan ruma naama on tuskin yksi niistä.
Todennäköisin selitys on se, että häneen on iskostunut jokin kummallinen herrasmiesmäisyyden malli, eikä hän uskalla tehdä mitään tai ei näe sinussa vielä riittäviä kiinnostuksen merkkejä. Tai ehkä hän tarvitsee enemmän aikaa tunteakseen olonsa riittävän luontevaksi. Sitäkin tapahtuu.
Kai te nyt pussailemaan olette jo päätyneeet?
"Minä en ymmärrä miksi joku lähtee neljänsille treffeille ihmisen kanssa, josta ei ole fyysisesti kiinnostunut. En vaan ymmärrä. Itse voisin kuvitella lähteväni toisille treffeille miehen kanssa, joka ei sytytä mutta haluan vielä "tsekata" hänet toiseen kertaan, mutta en ikinä kolmansille saati neljänsille."
- Mutta tämäpä vasta auttoi ja kertoi paljon, kuinka edetä sitten seksiin saakka. - Erityisesti jos edellisestä kerrasta on aikaa tai muuten nuoruuttaan, -mikä ihan teko syy- on kokematon, niin sitä saattaa vain odottaa tai toivoa, että jompi kumpi lähentysi tarpeeksi; kun kumpikaan ei oikein tiedä miten seksiin päädytään, jos päädytään, kun ei se aina ota sujuakseen kuin mitä etukäteen ajatteli. Miten tehdä aloite? - Kuullostaisikin tosi romanttiselta, jos mies olsi aterioinnin päätteeksi todennut, että eiköhän aleta paneen kaunokaiseni. Vai ennen ruoan laittoako se olisi ollut parempi?
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Voi olla monta syytä, miksi mies ei tehnyt aloitetta, mutta aloittajan ruma naama on tuskin yksi niistä.
Todennäköisin selitys on se, että häneen on iskostunut jokin kummallinen herrasmiesmäisyyden malli, eikä hän uskalla tehdä mitään tai ei näe sinussa vielä riittäviä kiinnostuksen merkkejä. Tai ehkä hän tarvitsee enemmän aikaa tunteakseen olonsa riittävän luontevaksi. Sitäkin tapahtuu.
Ei olla tehty mitään fyysistä. Ei edes halattu. Mistähän tämäkin sitten kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Miten tehdä aloite? - Kuullostaisikin tosi romanttiselta, jos mies olsi aterioinnin päätteeksi todennut, että eiköhän aleta paneen kaunokaiseni. Vai ennen ruoan laittoako se olisi ollut parempi?
Avasin läheisyyden eskaloimisesta oman ketjun, jossa tästä aiheesta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ei olla tehty mitään fyysistä. Ei edes halattu. Mistähän tämäkin sitten kertoo?
Olen kuullut miesten kirjoittavan tällä palstalla, että he eivät uskalla edes koskea naiseen, koska eivät halua ahdistella tai painostaa toista. Tämä tuntuu minusta uskomattomalta, mutta ilmeisesti se on totta. Jos mieheltä ei löydy minkäänlaista peliä eli ymmärrystä siitä, miten kiinnostusta ja läheisyyttä rakennetaan, mitään ei välttämättä tapahdu.
Suosittelen sinua aloitteellisuuteen. Kun seuraavan kerran juotte viiniä ja istutte lähekkäin, eskaloi läheisyyttä tuon ketjun ohjeiden mukaan siihen asti,että mies ymmärtää sen olevan okei.
Kun kirjoitin toisaalla, että aloitan läheisyyden rakentamisen heti tavattaessa, kommenttini sai aika monta miinusta, mutta tosiasia on, että jos ei ensitreffeillä päästä edes halaamaan, kynnys siihen vain kasvaa koko ajan.
Tein omat päätelmäni: Miestä kiinnosti ehkä alussa, mutta ei enää. Kuitenkin olen ihan hauskaa seuraa ja tuli siksi kanssani treffeille. Mitään romanttisia tunteita ei kuitenkaan ole. Kiitos viesteistä. Ap
Oletko ap. rehellinen, ettet kuitenkin ole lutkuttanut kullia ja ottanut satseja tisuleille? Naisilta tuppaa unohtumaan nämä varsinaista panemista lievemmät touhuilut. Ehkä hän parantelee edellistä sukupuolitautiaan ja voi myöhemmin peuhata kanssasi vapautuneesti.
Vierailija kirjoitti:
Tein omat päätelmäni: Miestä kiinnosti ehkä alussa, mutta ei enää. Kuitenkin olen ihan hauskaa seuraa ja tuli siksi kanssani treffeille. Mitään romanttisia tunteita ei kuitenkaan ole. Kiitos viesteistä. Ap
Ei kannattaisi tehdä tällaista päätelmää. Et voi tietää, mitä toinen ajattelee. Jos olet oikeasti kiinnostunut miehestä, oleta että hänkin on kiinnostunut ja toimi sen mukaan. Jos mies ei ole kiinnostunut, huomaat sen kyllä siitä, miten hän reagoi aloitteisiisi.
Älä yritä suojella itseäsi pettymykseltä! Luota siihen, että kestät pettymyksen, ja anna itsellesi mahdollisuus saada jotakin hyvää.
(Saman neuvon antaisin miehelle, jos hän olisi täällä.)