Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän johtuu että sinkkumiehet netissä ovat aina "katseen kestäviä" tai "komeita"

Vierailija
06.09.2016 |

vaikka eivät sitä oikeasti olisikaan? Onko niillä niin kova itseluottamus verrattuna naisiin vai onko mun näkemys komeasta jotenkin epärealistisen korkea? Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitenkö sitten pitäisi treffiprofiiliinsa kirjoittaa, että olen rähjääntynyt ja pöhöttynyt? Sekö olisi parempi?

Miksi pitää kuvailla ulkonäköään mitenkään?

Vierailija
22/34 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehillä on epärealistisen kovat luulot omasta viehättävyydestään ja oikeastaan ihan kaikista taidoistaan ja ominaisuuksistaan. Naisilla taas on tapana vähätellä itseään. Tästä on tehty tutkimustakin.

Täyttä paskapuhetta.

Tavalliset suomalaiset miehet eivät todellakaan kuvittele omasta ulkonäöstään yhtään mitään. Korkeintaan paria narsistista salilla huhkivaa pojua ja se neitimäinen kiintiöhomo löytyvät tuosta väittämästäsi joukosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on yleensä todella vaaleaihoinen (hyi), siis melkein punainen, kaljuuntunut jo nuorena, läski, lyhyehkö.

Tai sitten voi olla lyhyt ja hintelä, että keskivertonainenkin on pidempi ja painaa saman verran : (

Mieluummin olen yksin kuin ruman kanssa.

Vierailija
24/34 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehillä on epärealistisen kovat luulot omasta viehättävyydestään ja oikeastaan ihan kaikista taidoistaan ja ominaisuuksistaan. Naisilla taas on tapana vähätellä itseään. Tästä on tehty tutkimustakin.

Naiset näkevät molemmat sukupuolet usein "rumina" ja miehet taas päinvastoin.

Tutkimusten mukaan naiset pitävät jopa 80% miehisyä keskimääräistä rumempina. Aika epäloogista jo! :)

Sen takia kannattaa miettiä missä vika jos tuntuu, että miehet liioittelevat komeuttaan.

Vierailija
25/34 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta miehet ovat rakentaneet tämän maailman sillä aikaa kun naiset ovat tiskanneet pottaa.

Miehet raatoivat pelto-orjina kun esim. keisarinna Katariina mullisti maailmaa.

Katariinalla oli kyllä kavaljeereja, jotka ymmärsivät katseenkestävyyden päälle. Eräskin Grigori Potemkin, joka itse vaikka olikin aika elähtäneen näköinen, ymmärsi hyvännäköisten kulissien ylläpidon tärkeyden.

Vierailija
26/34 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta miehet ovat rakentaneet tämän maailman sillä aikaa kun naiset ovat tiskanneet pottaa.

Miehet raatoivat pelto-orjina kun esim. keisarinna Katariina mullisti maailmaa.

Katariina ei saanut mitään aikaan ilman miehiä.

27/34 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sanotaan hyväksi itsetunnoksi. Kannattaisi kokeilla joskus.

Vierailija
28/34 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on yleensä todella vaaleaihoinen (hyi), siis melkein punainen, kaljuuntunut jo nuorena, läski, lyhyehkö.

Tai sitten voi olla lyhyt ja hintelä, että keskivertonainenkin on pidempi ja painaa saman verran : (

Mieluummin olen yksin kuin ruman kanssa.

Niinkö? Etelänmaalaisethan ne varsin pitkiä ovat, vai otatko miehen japaniasta kenties?

Vierailija
29/34 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä meni oikein, niin suominainen kyllä painaa enemmän kuin miehensä. Tämän voi todeta jokaisella etelän lomalla. Se punakka ja porsaan näköinen tavallisen peruskomean miehen kanssa on suominainen.

Vierailija
30/34 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja on kyllä toiseenkin suuntaan olevaa tutkimusta. Naisista käsittämättömän iso osa uskoo olevansa kympin miehen tasolla. Ja naiset antavat netissä pakit niihin omaan desiiliin kuuluville miehille. Tämä on siis se paljon puhuttu OKCupidin tutkimus.

Vierailija
31/34 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laitteet mitä te naiset käytätte JOKA päivä, ovat miesten rakentamia. Liian suuret luulot itsestään? Kummilla?

Vierailija
32/34 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan miesvihaajatkin löysivät tiensä ketjuun.

Vierailija
33/34 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole rakentanut, enkä ota siitä kredittejä itselleni.

Vierailija
34/34 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole rakentanut, enkä ota siitä kredittejä itselleni.

No mä olen painanut duunia tämän maailman edistämiseksi. Sinusta en tiedä. Työtön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi