Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä tekstiili värjäykseen?

Vierailija
06.09.2016 |

Otetaan vastaan vinkkejä kuinka herättää henkiin hieman kulahtaneet kangaskengät sekä hattu. Olen lukenut kangas spraysta (?) mutten tiedä mistä tätä saisi ostettua. Sanokaapas parhaat vinkit millä saisin vanhan harmahtavan kulahtaneen kangaan takaisin mustaksi :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää välittäkö kirjoitusvirheistä.. :D

Vierailija
2/6 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä värjäsin valkoiset tennarit käsiväreillä vaaleenpunasella ja vaaleensinisellä. Sankoon ohjeiden mukaan vettä ja väriä ja sit pidin kenkää puoliks siinä värissä. Sitten toisin päin toisenväriseen väriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että mitenhän tuon hatun kanssa tekisi :s Kun siinä on lippa ja sen lipan sisällä on todnäk pahvia tms joka menee kastuessa pilalle.. Miten muuten kenkiä värjätessä, ei varmaan tartu väri kumiosiin? :)

Vierailija
4/6 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri pukeutuu vain mustiin vaatteisiin. Säännöllisen epäsäännöllisesti se pesee koneellisen mustalla pesukoneessa käytettävällä väriaineella (dylon, löytyy ihan marketeista). Ei ole sitäkään ongelmaa, että seuraava kone harmaantuisi...

Vierailija
5/6 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmaan työpaikalla kopiokone?

Siellä on sellainen, kun hukkavärisäiliö, joka on ihan sormin irrotettavissa, koska sitä pitäisi vaihtaa välillä. Meillä ei vaihdeta, kunhan tyhjätään väliin, mutta se nyt ei kuulu tähän.

Ota hukkavärisäiliö irti, kaada varovasti johonkin astiaan tai minigrip-pussiin (ota iso, koska pölisee ja pienen kanssa tulee vaan sotkua).

Sitten kotona sotket värin veteen, heität tekstiilit sinne ja annat muhia.

Jos mahdollista, kuivata ulkona. On nimittäin helkkarin mustaa ja sotkevaa.

Vierailija
6/6 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että mitenhän tuon hatun kanssa tekisi :s Kun siinä on lippa ja sen lipan sisällä on todnäk pahvia tms joka menee kastuessa pilalle.. Miten muuten kenkiä värjätessä, ei varmaan tartu väri kumiosiin? :)

Ei mulla ainakaan värjääntynyt, mutta teippasin varmuuden vuoksi sähköteipillä.

Se vaaleenpunasella ja vaaleensinisellä värjännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä