Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esileikin puute vie seksihalut

Vierailija
06.09.2016 |

Miestä ei tunnu pyynnöistäni huolimatta innostavan esileikki. Hän olettaa että olen heti valmis aina kun hän on valmis. Siis ilman että saisin edes mitään silittämistä tms.. Saati suuseksiä. Ihan kuin hän ei ymmärtäisi koko esileikin merkitystä tai tietäisi mitä se voisi olla. Ihan kuin hänen edelliset kumppanit olisivat olleet aina valmiina heti eivätkä koskaan ehdottaneet mitään lämmittelyjä... Hän pääasiassa hämmästynyt jos en ole sekunnissa valmis. Tai pahastuu että enkö muka halua häntä kun en ole välittömästi valmis. En edes kaipaa mitään pitkää esileikkiä, muutama minuutti riittäisi.. Mutta kun ei. Ei vaikka suoraan pyydän. Pikapano joskus on ok välillä, jos sattuu olemaan sillä tuulella, mutta välillä taas kostuminen vaatisi vähän enemmän kuin että mies vaan suoraan runnoo sisään. Mitä tehdä? Kommentoikaa miehet. Miten saada mies ymmärtämään että naiset tarvitsee virittelyä tunnelmaan? En koe että mies olisi tahallaan itsekäs vaan ymmärtämätön pikemminkin. Suhde on suht tuore, 5 kk oltu yhdessä, ja olen koko ajan odottanut ja toivonut että tilanne paranisi mutta...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko nuori?Kuinka montaa kertaa viikoss rakastelette?Tosta täytyy/pitää keskustella.Ei tollee voi jatkaa.Teillä ei todennäköisesti ole lapsi häiritsemässä.Auttasko vaikka jotku kivat /seksikkäät alus vaatteet? Sheivaat ittes ja vähän niinku käsket/ohjaat pään sinne alas antamaa sitä suuseksiä.Hänelle varmaa kelpaa suihinotto.?

Vierailija
2/27 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat 32 vuotiaita. Molemmilla takana useampi suhde. Ja aina oon sheivannu eli siitä ei voi olla kiinni. Hänelle tietysti kelpaa suihinotto aina. Mutta kun keskustelu ei auta, oon sanonu asiasta useamman kerran eli pyytäny esileikkiä. Pitäisi kai sanoa jotenkin toisin että hän ymmärtäisi, mutta en tiedä miten. Pihtaamaankaan en halua ryhtyä. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan molemmat 32 vuotiaita. Molemmilla takana useampi suhde. Ja aina oon sheivannu eli siitä ei voi olla kiinni. Hänelle tietysti kelpaa suihinotto aina. Mutta kun keskustelu ei auta, oon sanonu asiasta useamman kerran eli pyytäny esileikkiä. Pitäisi kai sanoa jotenkin toisin että hän ymmärtäisi, mutta en tiedä miten. Pihtaamaankaan en halua ryhtyä. Ap.

Jokunen vuosi jo kokemusta teillä takana.Oisko miehelläs jotai työtressi ym.Haluaa äkkiä hoitaa asian pois alta.Ett anna suuhoitoo hänelle vähään aikaa.Oot hetken aikaa antamatta.Jos äijä kysyy.Ni kerrot mitä sä haluut.Opetat häntä mistä nuollaa miten.Meette yhdessä saunaa&suihkuu?.Toimis vähän esileikkinä

Vierailija
4/27 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi edes harrastaa seksiä, jos ei siihen minkäänlaista esileikkiä kuulu? Esileikki on tietenkin erilaista kaikille, joillekkin se voi olla vaikka ihan vaan katseiden vaihtamista, mutta mainitsemasi kaltainen seksi ei kuulosta hyvältä. Itse teen päinvastoin ja todella nautin siitä, miten saan naisen siihen tilaan, että hän on ihan täpinöissään kun viimeinkin saa sykkivää sisäänsä. Mielummin myöhempään kun liian aikaisin.

Kaikilla miehillä naisen saaminen märäksi ei vaan ole ns. veressä, joten he eivät välttämättä sitä tule koskaan oppimaan luontevasti, vaikka kädestä pitäen opettaisit. Tekstisi saa tilanteen kuulostamaan hieman siltä, kuin teillä ei olisi kemiaa: molemmat virittäydytte eri tavalla, ja sitä on vaikea muuttaa. Tälläisissä tilanteissa ulkopuolisena on vähän vaikea auttaa. Kannattaa vain jatkaa keskusteluita miehen kanssa, jos tunnet että sovitte toisillenne.

Vierailija
5/27 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi edes harrastaa seksiä, jos ei siihen minkäänlaista esileikkiä kuulu? Esileikki on tietenkin erilaista kaikille, joillekkin se voi olla vaikka ihan vaan katseiden vaihtamista, mutta mainitsemasi kaltainen seksi ei kuulosta hyvältä. Itse teen päinvastoin ja todella nautin siitä, miten saan naisen siihen tilaan, että hän on ihan täpinöissään kun viimeinkin saa sykkivää sisäänsä. Mielummin myöhempään kun liian aikaisin.

Kaikilla miehillä naisen saaminen märäksi ei vaan ole ns. veressä, joten he eivät välttämättä sitä tule koskaan oppimaan luontevasti, vaikka kädestä pitäen opettaisit. Tekstisi saa tilanteen kuulostamaan hieman siltä, kuin teillä ei olisi kemiaa: molemmat virittäydytte eri tavalla, ja sitä on vaikea muuttaa. Tälläisissä tilanteissa ulkopuolisena on vähän vaikea auttaa. Kannattaa vain jatkaa keskusteluita miehen kanssa, jos tunnet että sovitte toisillenne.

Eli mieheni virittyy sekunnissa ja silloin sen pitää saada sekunnissa panna? Ja jos nainen kaipaa edes jotain sormin lämmittelyä tms niin se tarkoittaa että ei ole kemiaa? Hmm. Voi tietysti olla niinkin. Mutta kuka nainen on aina sekunnissa valmis? Ei kai kukaan. En usko että mies voi löytää naista jonka kanssa olisi sellaista kemiaa että aina molemmat syttyy samalla sekunnilla ilman koskettelua edes. Ehkä suhteen alussa mutta ei pidemmän päälle. Turhaudun siihen että en saa mitään huomiota sängyssä. Uskon että on kyse juuri tuosta että miehelläni ei ole ns verissä naisen saaminen märäksi, joten hän kokee ajatuksen siitä epäluontevaksi tai vaikeaksi tms. Jos sanon tarkat ohjeet niin hän tekee sen kerran mutta jotenkin vaikean tuntuisesti. Ja seuraavalla kerralla asia on taas unohtunut. Usein meillä on kuitenkin niin paljon kemiaa että sytyn ihan hetkessä, mutta en aina. Silloin tarvisin vähän koskettelua. Ap.

Vierailija
6/27 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten että mies kysyy että pannaanko, molemmat riisuu itsensä ja mies työntyy sisään. Jiihaa.

Vierailija
7/27 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmat kumppanini ovat nauttineet siitä että saavat naisen märäksi ja kiusaavat naista jopa anelemaan sisään työntymistä.. Se on ollut heille kai vähän kuin kunnia-asia, että osaa saada naisen nauttimaan. Siihen olen tottunut. Nyt olen ihmeissäni tämän nykyisen kanssa. Ihan kuin hän ei edes tietäisi että naisen voisi saada uikuttamaan nautinnosta.. Ja siis itse otan suihin oma-aloitteisesti ym eli edes vastavuoroista huomiota en saa.. Ap.

Vierailija
8/27 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä aika itsekäs mies. Vaihtoon !

Vierailija
9/27 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä aika itsekäs mies. Vaihtoon !

No kai nyt jotenkin miehelle saa opetettua että nainen pitää lämmitellä?

Vierailija
10/27 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miehelläsi ei ole naisista mitään kokemusta? Onko aiemmin seurustellut edes?

Vierailija
11/27 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jotkut opi koskaan. Yli 20 vuoden kokemuksella tiedän..

Vierailija
12/27 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti miehelläsi ei ole naisista mitään kokemusta? Onko aiemmin seurustellut edes?

On sillä kokemusta, useita pidempiä suhteita takana. Mutta en tiedä millaista seksi niissä on ollut. Sen tiedän että ne hänen entiset ovat olleet sellaisia aika hiljaisia ja kilttejä luonteeltaan. Ap.

Vierailija
13/27 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jotkut opi koskaan. Yli 20 vuoden kokemuksella tiedän..

Osaatko eritellä vähän esimerkkejä että miksi ei opi?

Vierailija
14/27 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tuntuu siis olevan että mies ei tiedä / osaa / uskalla yrittää miten sytyttää nainen, tai ei uskalla heittäytyä kunnolla tai ei uskalla tehdä mitään ettei ainakaan tekisi väärin tai pelkää että laukeaa kesken kaiken jos naisen huomiointiin pitää laittaa aikaa. Jotenkin naisen seksuaalisuus tuntuu olevan hämmentävä asia sille tai asia mistä se ei oikein tiedä mitään. Ihan kuin kukaan hänen entisistä ei olisi opettanut mitään. Ap.

Vierailija
15/27 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu panemaan jos emme harrasta esileikkiä, pillu nyt vaan on niin ihana. Pikaisista panoista emme pidä ollenkaanM50+.

Vierailija
16/27 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sillä tavalla poikkeuksellinen nainen, etten tarvitse perinteistä esileikkiä. Mut voi kuumentaa etukäteen ja silloin ei tarvitse kosketella mua lainkaan. Jos hommaa ei ole tehty esilämmittelyä, niin sitten tarvitsen esileikin kyllä.

Tyo lämmittely etukäteen on mun kiihottamista. Ota alushousut pois ja tule treffipaikalle ilman niita tai rintaliivit pois. Mitä hän aikoo mulle tehdä. Saatan saada valokuvia. Ja kun odotan ja mielikuvitus käy kuumana, käyn minäkin kuumana.

Mutta ap:n juttuun on pakko saada muutos

Vierailija
17/27 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostu panemaan jos emme harrasta esileikkiä, pillu nyt vaan on niin ihana. Pikaisista panoista emme pidä ollenkaanM50+.

Eihän se, ettei ole esileikkiä, tarkoita että olisi kyseessä pikaoano. Esim 69 voi olla kesken yhdyntöjen.Normiaika vähintään puoli tuntia.

Vierailija
18/27 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä kokemusta, useita pidempiä suhteita takana. Mutta en tiedä millaista seksi niissä on ollut. Sen tiedän että ne hänen entiset ovat olleet sellaisia aika hiljaisia ja kilttejä luonteeltaan. Ap.

Tässä on syy. Kukaan ei ole opettanut miestä lämmittelemään naista yhdyntää varten.

Vierailija
19/27 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei tunnu pyynnöistäni huolimatta innostavan esileikki. Hän olettaa että olen heti valmis aina kun hän on valmis. Siis ilman että saisin edes mitään silittämistä tms.. Saati suuseksiä. Ihan kuin hän ei ymmärtäisi koko esileikin merkitystä tai tietäisi mitä se voisi olla. Ihan kuin hänen edelliset kumppanit olisivat olleet aina valmiina heti eivätkä koskaan ehdottaneet mitään lämmittelyjä... Hän pääasiassa hämmästynyt jos en ole sekunnissa valmis. Tai pahastuu että enkö muka halua häntä kun en ole välittömästi valmis. En edes kaipaa mitään pitkää esileikkiä, muutama minuutti riittäisi.. Mutta kun ei. Ei vaikka suoraan pyydän. Pikapano joskus on ok välillä, jos sattuu olemaan sillä tuulella, mutta välillä taas kostuminen vaatisi vähän enemmän kuin että mies vaan suoraan runnoo sisään. Mitä tehdä? Kommentoikaa miehet. Miten saada mies ymmärtämään että naiset tarvitsee virittelyä tunnelmaan? En koe että mies olisi tahallaan itsekäs vaan ymmärtämätön pikemminkin. Suhde on suht tuore, 5 kk oltu yhdessä, ja olen koko ajan odottanut ja toivonut että tilanne paranisi mutta...

Millä tavalla teidän seksi alkaa? Kumpi tekee aloitteen?

Jos miehesi aina niin hän taitaa tehdä vain silloin kun hänellä on jo erektio.

Sano miehellesi että et halua seksiä silloin kun hän sitä haluaa. Tee itse aloite silloin kun sinulla tekee mieli ja kun miehesi haluaa että otat suihin tai vastaavaa niin sano että et sitä tee kun ei sekään tee.

Vierailija
20/27 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mieheni virittyy sekunnissa ja silloin sen pitää saada sekunnissa panna? Ja jos nainen kaipaa edes jotain sormin lämmittelyä tms niin se tarkoittaa että ei ole kemiaa? Hmm. Voi tietysti olla niinkin. Mutta kuka nainen on aina sekunnissa valmis? Ei kai kukaan. En usko että mies voi löytää naista jonka kanssa olisi sellaista kemiaa että aina molemmat syttyy samalla sekunnilla ilman koskettelua edes. Ehkä suhteen alussa mutta ei pidemmän päälle. Turhaudun siihen että en saa mitään huomiota sängyssä. Uskon että on kyse juuri tuosta että miehelläni ei ole ns verissä naisen saaminen märäksi, joten hän kokee ajatuksen siitä epäluontevaksi tai vaikeaksi tms. Jos sanon tarkat ohjeet niin hän tekee sen kerran mutta jotenkin vaikean tuntuisesti. Ja seuraavalla kerralla asia on taas unohtunut. Usein meillä on kuitenkin niin paljon kemiaa että sytyn ihan hetkessä, mutta en aina. Silloin tarvisin vähän koskettelua. Ap.

Mitä teet itse miehen eteen?

Koko ajan puhut vaan siitä mitä miehen pitäisi tehdä sinun eteesi. Ei mies ole sinun tyydyttäjäsi.

Mies jo todennäkäisesti tekee kaikki hommat yhdynnässä joten mitä vielä valitat? Jos rupeat tekemään miehen eteen asioita niin hänkin viitsii tehdä sinun eteesi asioita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä