Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen työpaikka on Konecranes?

Vierailija
06.09.2016 |

Mun mies saattaa saada sieltä töitä ja se tarkottais muuttoa ja nyt mietin että onko sen arvoista? Onks kellään tietoa tai kokemusta minkälainen se on työpaikkana??

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä teollisuuden työpaikka. Tosin en suosittele Hyvinkäätä tai Hämeenlinnaa kenellekkään.

Vierailija
2/38 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ois just siellä Hyvinkäällä. En oo ikinä ollu siellä minkälainen paikka se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison talon "edut" : paljon työkavareita, mutta vastapainona äärimmäisen huono palkka kaikilla työntekijä tasoilla.

Vierailija
4/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tykkää työpaikasta missä asiat on ainakin hieman vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun niin suosittelen. Muutoin kannattaa suunnata tästä viikinkien aikaisesta laivasta kauas pois.

Vierailija
5/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkää on vähän hevonkuusesssa kaikesta. Kone on iso ja vakavarainen firma joten siinä mielessä saattaa olla vähän varmempi paikka kun monet tuuliviirin lailla seuraavan kvartaalin uutta ennätystä jahtaavat pikkukiskat. Itse yrityksestä en paljoa tiedä paitsi että yksi kaveri on siellä viihtynyt pitkään joten kait siellä voi elantonsa tienata.

Vierailija
6/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkää on vähän hevonkuusesssa kaikesta. Kone on iso ja vakavarainen firma joten siinä mielessä saattaa olla vähän varmempi paikka kun monet tuuliviirin lailla seuraavan kvartaalin uutta ennätystä jahtaavat pikkukiskat. Itse yrityksestä en paljoa tiedä paitsi että yksi kaveri on siellä viihtynyt pitkään joten kait siellä voi elantonsa tienata.

Paitsi ettei se näköjään (enää) ollutkaan koneen osa, hrmph. Noh, pystyssä se on silti ja kaveri on silti siellä ollut aika kauan ja tuntuu viihtyvän.

Vierailija
7/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone ja Konecranes on kaksi ihan eri firmaa...

Vierailija
8/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kone ja Konecranes on kaksi ihan eri firmaa...

Nykyään joo, mutta aikanaan olivat samaa puljua. 

Vierailija
9/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen mittakaavassa Hyvinkää ei kyllä ole mitenkään "hevonkuusessa". Tietenkin jos ei ole ikinä poistunut Helsingin kantakaupungin alueelta, niin voi tuntua kaukaiselta... PS. En itse ole Hyvinkääläinen, että ei mitään kotiseutupisteitä, mutta asutaan nykyään parinkymmenen kilsan päässä.

Mun mies on töissä Konecranesin alihankkijalla. Valittaa usein, että tiedotus ja sellainen ennakointi ei pelaa ainakaan alihankkijoiden suuntaan. Pitäisi osata lukea ajatuksia, kun asioista ei voida sanoa etukäteen tai ainakaan ajoissa. Muuten en tiedä paikasta.

Vierailija
10/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkää on vähän hevonkuusesssa kaikesta.

Moottoritien ja junaradan varrella 50 kilometriä Helsingistä. Ei ehkä kovin hevokuusessa kuitenkaan.

Vierailija
11/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen mittakaavassa Hyvinkää ei kyllä ole mitenkään "hevonkuusessa". Tietenkin jos ei ole ikinä poistunut Helsingin kantakaupungin alueelta, niin voi tuntua kaukaiselta... PS. En itse ole Hyvinkääläinen, että ei mitään kotiseutupisteitä, mutta asutaan nykyään parinkymmenen kilsan päässä.

Mun mies on töissä Konecranesin alihankkijalla. Valittaa usein, että tiedotus ja sellainen ennakointi ei pelaa ainakaan alihankkijoiden suuntaan. Pitäisi osata lukea ajatuksia, kun asioista ei voida sanoa etukäteen tai ainakaan ajoissa. Muuten en tiedä paikasta.

Kerroppa sitten hyvinkään nähtävyydet googlaamatta niitä.

Tuli mieleen kun tuossa miljonääri-ohjelmassa muistaakseni juontaja kysyi kilpailijalta keravan nähtävyyksiä ja tämä ei muuta keksinyt kuin luontopolun ja ulkoilureitin jotka johtavat pois keravalta :)

Minulla ei ole mitään Hyvinkäätä vastaan mutta se on yksi pikkukaupunki joka on suunnilleen samanlainen kuin montakymmentä muutakin pikkukaupunkia pitkin suomea. 

Vierailija
12/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuussa näkyy olevan metallimiehille 40 työpaikkaa auki.

Vierailija
13/38 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuntemistani Konecranesilaisista ei asu Hyvinkäällä, käyvät siellä vain töissä :-)

Vierailija
14/38 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä tunnen yritystä, niin kannattaa.

Vierailija
15/38 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata koskea siihen puljuun pitkällä tikullakaan.

Vierailija
16/38 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Mulle ainakin tarjottiin alku palkaksi 14e

Vierailija
17/38 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin joskus käymään KC:llä työhaastattelussa. Kohtelu oli suoraan sanottuna p*stä.

Kyseessä onkin varmaan todella "mukava" työpaikka.

Vierailija
18/38 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu varmaan aika lailla työtehtävistä. Itse olen "kuullut", että prosessit kusee aika pahasti ja ihmiset hajoilevat. Tätä sitten hoidetaan ohjaamalla ihmiset työterveyspsykologille itkemään, hänellä on valmiina kasa nenäliinoja. Itse ongelmiin ei kosketa mitenkään. Mutta jos pääsee johtoportaaseen, niin ehkä asiat on paremmin.

Vierailija
19/38 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nm. tiedän mistä puhun kirjoitti:

No jos tykkää työpaikasta missä asiat on ainakin hieman vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun niin suosittelen. Muutoin kannattaa suunnata tästä viikinkien aikaisesta laivasta kauas pois.

Tämä on kyllä erinomaisen hyvä kiteytys. 

Vierailija
20/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko palstalla tuoretta tietoa tästä firmasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän