Esileikin puute vie seksihalut
Miestä ei tunnu pyynnöistäni huolimatta innostavan esileikki. Hän olettaa että olen heti valmis aina kun hän on valmis. Siis ilman että saisin edes mitään silittämistä tms.. Saati suuseksiä. Ihan kuin hän ei ymmärtäisi koko esileikin merkitystä tai tietäisi mitä se voisi olla. Ihan kuin hänen edelliset kumppanit olisivat olleet aina valmiina heti eivätkä koskaan ehdottaneet mitään lämmittelyjä... Hän pääasiassa hämmästynyt jos en ole sekunnissa valmis. Tai pahastuu että enkö muka halua häntä kun en ole välittömästi valmis. En edes kaipaa mitään pitkää esileikkiä, muutama minuutti riittäisi.. Mutta kun ei. Ei vaikka suoraan pyydän. Pikapano joskus on ok välillä, jos sattuu olemaan sillä tuulella, mutta välillä taas kostuminen vaatisi vähän enemmän kuin että mies vaan suoraan runnoo sisään. Mitä tehdä? Kommentoikaa miehet. Miten saada mies ymmärtämään että naiset tarvitsee virittelyä tunnelmaan? En koe että mies olisi tahallaan itsekäs vaan ymmärtämätön pikemminkin. Suhde on suht tuore, 5 kk oltu yhdessä, ja olen koko ajan odottanut ja toivonut että tilanne paranisi mutta...
Kommentit (27)
Voisitko kokeilla seuraavaa. Kun mies lähestyy se mielessä niin koskettelet itse ja suutelet tai mitä haluatkaan tehdä. Kun olet valmis, annat miehelles luvan tulla sinuun. Ehkä miehes vois tottua hitaaseen lähtöön sitä kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi edes harrastaa seksiä, jos ei siihen minkäänlaista esileikkiä kuulu? Esileikki on tietenkin erilaista kaikille, joillekkin se voi olla vaikka ihan vaan katseiden vaihtamista, mutta mainitsemasi kaltainen seksi ei kuulosta hyvältä. Itse teen päinvastoin ja todella nautin siitä, miten saan naisen siihen tilaan, että hän on ihan täpinöissään kun viimeinkin saa sykkivää sisäänsä. Mielummin myöhempään kun liian aikaisin.
Kaikilla miehillä naisen saaminen märäksi ei vaan ole ns. veressä, joten he eivät välttämättä sitä tule koskaan oppimaan luontevasti, vaikka kädestä pitäen opettaisit. Tekstisi saa tilanteen kuulostamaan hieman siltä, kuin teillä ei olisi kemiaa: molemmat virittäydytte eri tavalla, ja sitä on vaikea muuttaa. Tälläisissä tilanteissa ulkopuolisena on vähän vaikea auttaa. Kannattaa vain jatkaa keskusteluita miehen kanssa, jos tunnet että sovitte toisillenne.
Eli mieheni virittyy sekunnissa ja silloin sen pitää saada sekunnissa panna? Ja jos nainen kaipaa edes jotain sormin lämmittelyä tms niin se tarkoittaa että ei ole kemiaa? Hmm. Voi tietysti olla niinkin. Mutta kuka nainen on aina sekunnissa valmis? Ei kai kukaan. En usko että mies voi löytää naista jonka kanssa olisi sellaista kemiaa että aina molemmat syttyy samalla sekunnilla ilman koskettelua edes. Ehkä suhteen alussa mutta ei pidemmän päälle. Turhaudun siihen että en saa mitään huomiota sängyssä. Uskon että on kyse juuri tuosta että miehelläni ei ole ns verissä naisen saaminen märäksi, joten hän kokee ajatuksen siitä epäluontevaksi tai vaikeaksi tms. Jos sanon tarkat ohjeet niin hän tekee sen kerran mutta jotenkin vaikean tuntuisesti. Ja seuraavalla kerralla asia on taas unohtunut. Usein meillä on kuitenkin niin paljon kemiaa että sytyn ihan hetkessä, mutta en aina. Silloin tarvisin vähän koskettelua. Ap.
Mitä teet itse miehen eteen?
Koko ajan puhut vaan siitä mitä miehen pitäisi tehdä sinun eteesi. Ei mies ole sinun tyydyttäjäsi.
Mies jo todennäkäisesti tekee kaikki hommat yhdynnässä joten mitä vielä valitat? Jos rupeat tekemään miehen eteen asioita niin hänkin viitsii tehdä sinun eteesi asioita
Äh. Kyllä mainitsin, että otan suihin jne. Tarkemmin kerrottuna otan siis lähes joka kerta suihin ja aina jos mies pyytää. Muutenkin teen jonkun asian sängyssä jos mies sitä pyytää. Aloitteita tein ennen enemmän kuin mies, mutta koska hän ei silloin yleensä "ollut sillä tuulella" ja tulin torjutuksi, niin nykyään aloitteet on enemmän miehen varassa. Jos hän ei torjuisi aloitteitani niin tekisin niitä vaikka joka päivä. Meillä on siis seksiä silloin kun miestä panettaa (ja hän olettaa että minua panettaa aina samaan aikaa ja kostun automaattisesti heti). Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sillä tavalla poikkeuksellinen nainen, etten tarvitse perinteistä esileikkiä. Mut voi kuumentaa etukäteen ja silloin ei tarvitse kosketella mua lainkaan. Jos hommaa ei ole tehty esilämmittelyä, niin sitten tarvitsen esileikin kyllä.
Tyo lämmittely etukäteen on mun kiihottamista. Ota alushousut pois ja tule treffipaikalle ilman niita tai rintaliivit pois. Mitä hän aikoo mulle tehdä. Saatan saada valokuvia. Ja kun odotan ja mielikuvitus käy kuumana, käyn minäkin kuumana.
Mutta ap:n juttuun on pakko saada muutos
Itse asiassa minuunkin toimisi tämä, tuo esilämmittely tai siis esim aamulla tehty vihjailu ym riittäisi minulle. Mutta kun sitä ei ole niin tarvisin kyllä perinteistä esileikkiä. Jos mies kesken ihan muun tilanteen (olen esim lukemassa lehteä tms) yllättäen ilmaisee että sitä panettaa, niin innostun kyllä, mutta en kostu vaan siitä että mies sanoo että panettaa. Kyllä pitäisi vähän lämmitellä enemmän. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehelläsi ei ole naisista mitään kokemusta? Onko aiemmin seurustellut edes?
On sillä kokemusta, useita pidempiä suhteita takana. Mutta en tiedä millaista seksi niissä on ollut. Sen tiedän että ne hänen entiset ovat olleet sellaisia aika hiljaisia ja kilttejä luonteeltaan. Ap.
Tässä on syy. Kukaan ei ole opettanut miestä lämmittelemään naista yhdyntää varten.
Voi hyvin olla, että tuossa on syy. Mutta jos 32-vuotias ei ole oppinut lämmittämään naista, vaan on päinvastoin oppinut että hänellä on ollut useita naisia eikä kukaan ole "tarvinnut" mitään lämmittelyä, niin miten opettaa mies pois tuosta väärästä käsityksestä?
Opettaminen on helppoa. Ei seksiä ennen esileikkiä. Jos ei puhetta ymmärrä niin ehkä tekoja. Kyllä se ajan mittaan menee perille. Täytyykö näin yksinkertaista edes kysellä täällä?
Meillä on yksi asia josta esileikkimme alkaa. Käymme saunassa, peseydymme ja sanon vaimolleni meneppä lauteille, niin tarkistan oletko pessyt pillusi hyvin. Hän käy selälleen lauteille, otan kauhaan vettä ja otan suullisen ja purskautan sen vaimoni pilluun. Siinä välissä nuolen pillua ja klitorista ja toistan tämän muutamia kertoja. Huuhtelemme toisemme joka paikasta, sitten pukeutumaan, vaimoni sanoo että rintaliivit eivät mene kunnolla päälle. Autan häntä ja sitten onkin kullini vaimon suussa, menee jonkunaikaa kun saan rintaliivit ojennukseen. Sitten makuuhuoneeseen ja esileikkimme jatkuu ja aika pitkäänkin, nain häntä välillä ja nuolen taas. Vaimoni otta kullini suuhunsa ja lopettaa, meillä menee hyvinkin se parikin tuntia rakastelussaM50+.
Mun mies on vielä pahempi. Odottaa kyllä että minä runkkaan tai otan suihin niin että saa vehkeensä pystyyn, samalla makaa itse lahnana eikä edes koske muhun. Sitten sisään ja lopuksi kun on itse lauennut niin sormettaa mulle orkun. JOKA JUMALAN KERTA. Ei auta puhe, ei pihtaus, ei mäkätys ei mikään. Alan olla ihan vitun kypsä, ei hirveesti nostata itsellä fiilistä kun toinen makaa koomassa ja odottaa että mä hoidan siinä asiat siihen pisteeseen että herra voi työntyä sisään.