Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla alkaa taas: mitä mieltä valituista pareista? KUVAT

Vierailija
06.09.2016 |

Ensitreffit alttarilla alkaa taas.... Mitä mieltä olette linkin takaa löytyvistä valituista osallistujista?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016090522265963_vi.shtml

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Suomi24:ssä... Typotan puhelimella.

Vierailija
22/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Samuel on omaan silmääni todella epäviehättävä.

Minusta taas tuo Samuel on ulkonäön puolesta houkuttelevin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut monen eri maan versiota tästä sarjasta, ja aika usein nainen on pettynyt miehen ulkonäköön alttarilla. Tämä on ennakoinut aina pahoja vaikeuksia suhteelle. Vain kerran on mies tainnut pettyä naisen ulkonäköön (no Suomen kausilla näin on kai käynyt pari kertaa). Nytkin naiset ovat parempaa tasoa ulkonäöllisesti kuin miehet.

Naisenko mielipide? Näin miehen silmään nuo ovat ulkonäöllisesti hyvin tasapareja. Kaksi hyvin tavallisen näköistä naista (Tiina, Heidi) ja yksi jota ehkä voi sanoa sievähköksi (Milla). Samoin miehet: kaksi tavallista (Kimmo, Samuel) ja yksi jota voinee sanoa ehkä "pilkettä silmäkulmassa omaavaksi" eli Mikko. Tai ehkä mausta riippuen Samuel ja Mikko voivat jonkun mielestä olla toisinpäin, Mikko tavallinen, Samuel hauskan näköinen.

Työasemassa miehet (pankkidiileri, hyvin tienaava duunari, asiakkuuspäällikkö) jonkin verran edellä naisia (assistentti=sihteeri, kieltenmaikka, pankin kassa).

Voi olla, että naiset pettyvät miesten ulkonäköön, mutta ei heillä ole kovin realistisia mahdollisuuksia paljon parempaankaan.

Vierailija
24/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ovat karmeita sisäisesti rumia kotkia. Miehet eivät erityisen komeita = pareilla ei mitään mahdollisuuksia? Ehkä asiantuntijat ovat haastatelleet nämä ohjelman naiset ja tulleet siihen lopputulokseen, että nämä ovat lämpimiä ja sydämellisiä, aikuisia naisia, joille he tekisivät karhunpalveluksen, jos valitsisivat ulkonäköihanteen mukaisen miehen luonteeltaan ja arvomaailmaltaan sopivimman sijaan. Ensin mammat joka ketjussa julistavat, miten miehet ovat pinnallisia urpoja ja Tosimies rakastaa naisensa raskauksienjälkeistä löllövatsaa ja käytännöllistä lyhyttä hiusmallia ym. Sitten kuitenkin tullaan tällaisiin ketjuihin paljastamaan oma kylmä sielunmaailmansa.

Vaikka itse osallistuisin ohjelmaan, ja tapaisin alttarilla miehen, jonka ulkonäkö ei sykähdyttäisi, niin kyllä minua silti kiinnostaisi selvittää, miksi asiantuntijat ovat katsoneet hänet minulle sopivaksi puolisoksi. Vaikka baarissa ei katsoisi tietynnäköisten tyyppien perään, niin tuossa formaatissahan on ideana, että antaa mahdollisuuden samanhenkiselle ihmiselle, ei pelkälle pinnalle.

Vierailija
25/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Millalla ja Mikolla on rumat hampaat (sori). Tuhoaa kyllä koko hymyn tuollainen hammaskalusto. Mun silmään Tiina on paljon Millaa viehättävämpi. Tiinalla aito hymy, Millalla virnistys. Heidi kiihkeä koulutettu latino ja Kimmo varastomies - joo ei tuu toimimaan. Jotenkin mä ajattelen että Milla ja Kimmo olisi pari. Heidi ja Mikko sitten koulutettuina toinen pari. Tiina ja Samuel ihan naimanaamat. 

Vierailija
26/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk

Vierailija
27/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika onneton tarjonta tänä vuonna, taitaa jäädä katsomatta. :(

Vierailija
28/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule suuria rakkaustarinoita noista pareista. Ensimmäisellä parilla (lentokenttä-Milla ja rajoitusalalla oleva Mikko) on ehkä pienen pieni mahdollisuus.

Haha. Sinulla näyttää olevankin sisäpiirin tietoa. Mutta minullakin on ja jostain syystä aivan erilaista. Syttyy kuin syttyykin leiskuvaa rakkautta. 

Vierailija
29/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee tämä haukkuminen vähän yli. Ei tässä formaatissa haeta mitään malleja, vaan mukavia ja fiksuja ihmisiä puolisoiksi. Jos on tähän ohjelmaan lähtenyt niin varmasti tiedostaa sen, että ei siellä alttarilla välttämättä ole se ulkoisesti unelmien prinssi/prinsessa. Mutta tässä onkin ideana löytää aviopuoliso eikä mikään hetken huuma. Ja mitä osallistujien ulkonäköön tulee, niin mielestäni ovat oikein miellyttävän näköisiä. Ja ovat myös rohkeita, kun ovat tähän ohjelmaan mukaan lähteneet.

Vierailija
30/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmon kohdalla pistäisin pelin poikki. Ei ole ulkonäöllisesti edes tyydyttävän näköinen. Samuel ja Mikko vielä menettelee. Samuelista saisi ihan kivan näköisen, kun parta ja viikset pois ja silmälasien tilalle piilarit ja siistit vaatteet niin saattais olla aika ilmestys. :) Tosin tuo osittainen kaljuuntuminen päälaelta on kyllä turn-off...

Mikkokaan ei niin houkuttele, ainakaan tuon kuvan perusteella, mutta kyllä minä hänenkin kanssaan ulkomaille lähtisin, mutta Kimmon kanssa en menis vaikka maksettais. Kimmo näyttää jotenkin vammaiselta, siis silleen oudosti. En osaa sanoiksi pukea, mutta kaikkea muuta kuin komea ja karismaattinen mies eikä työpaikkakaan pelasta...

Vierailija
31/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavan ja siistin näköisiä taviksia kaikki! Ei kait tässä ohjelmassa ole tarkoitus parittaa mitään barbeja. Katelkaa hottiksia jos ette kestä näitä naamoja :/

Vierailija
32/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 Jatkaa, että naiset tosiaan parempaa tasoa. Minusta Milla ja Heidi ovat todella kauniita ja myös Tiinakin nätti. Minusta väärin, että naiset niin kauniita, mutta miehet "toissijaisia"... Tosin sama homma joka kaudessa, Suomessa on liian vähän komeita miehiä, mutta kauniita naisia on pilvin pimein jostain syystä.

Vierailija
33/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee tämä haukkuminen vähän yli. Ei tässä formaatissa haeta mitään malleja, vaan mukavia ja fiksuja ihmisiä puolisoiksi. Jos on tähän ohjelmaan lähtenyt niin varmasti tiedostaa sen, että ei siellä alttarilla välttämättä ole se ulkoisesti unelmien prinssi/prinsessa. Mutta tässä onkin ideana löytää aviopuoliso eikä mikään hetken huuma. Ja mitä osallistujien ulkonäköön tulee, niin mielestäni ovat oikein miellyttävän näköisiä. Ja ovat myös rohkeita, kun ovat tähän ohjelmaan mukaan lähteneet.

Veit sanat mun näppikselta <3

Vierailija
34/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"me naiset emme ole niin pinnallisia kuin miehet"

Noi ämmät on ihan yhtä rumia kuin noi miehetkin. Ottaen huomioon , että nämä naiset on vielä edustuskuvissa ammattilaisten meikkaamina.

Vierailija
35/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"me naiset emme ole niin pinnallisia kuin miehet"

Noi ämmät on ihan yhtä rumia kuin noi miehetkin. Ottaen huomioon , että nämä naiset on vielä edustuskuvissa ammattilaisten meikkaamina.

No sinulla on sitten outo maku. Minä taas ihailen Millaa, että kuinka kaunis hän on! Ja Heidikin, ihana. :) Molemmat veisin treffeille heti, jos mies ja sinkku olisin. Todella kauniita suomalaisia naisia. Mutta makuja on moneen toki.

Vierailija
36/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat ovat karmeita sisäisesti rumia kotkia. Miehet eivät erityisen komeita = pareilla ei mitään mahdollisuuksia? Ehkä asiantuntijat ovat haastatelleet nämä ohjelman naiset ja tulleet siihen lopputulokseen, että nämä ovat lämpimiä ja sydämellisiä, aikuisia naisia, joille he tekisivät karhunpalveluksen, jos valitsisivat ulkonäköihanteen mukaisen miehen luonteeltaan ja arvomaailmaltaan sopivimman sijaan. Ensin mammat joka ketjussa julistavat, miten miehet ovat pinnallisia urpoja ja Tosimies rakastaa naisensa raskauksienjälkeistä löllövatsaa ja käytännöllistä lyhyttä hiusmallia ym. Sitten kuitenkin tullaan tällaisiin ketjuihin paljastamaan oma kylmä sielunmaailmansa.

Vaikka itse osallistuisin ohjelmaan, ja tapaisin alttarilla miehen, jonka ulkonäkö ei sykähdyttäisi, niin kyllä minua silti kiinnostaisi selvittää, miksi asiantuntijat ovat katsoneet hänet minulle sopivaksi puolisoksi. Vaikka baarissa ei katsoisi tietynnäköisten tyyppien perään, niin tuossa formaatissahan on ideana, että antaa mahdollisuuden samanhenkiselle ihmiselle, ei pelkälle pinnalle.

Sanopa muuta. Näitä viestejä on vastenmielistä lukea. 

Vierailija
37/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa muuta. Näitä viestejä on vastenmielistä lukea. 

Eikö ulkonäöllä muka ole merkitystä? Se on totta, että luonne ratkasee enkä itsekkään ottaisi miestä, vaikka olisi kuinka komea, jos arvomaailma eri ja luonne ei mätsäis omaani. Mutta jonkinlaista viehätystä pitää kumppanissa olla. En itse ainakaan voisi levittää haarojani miehelle, johon en tuntisi vetoa. Miehen pitää olla karismaattinen ja komea, arvomaailtansa sama ja luonteeltansa uskollinen, rehellinen ja huumorintajuinen. Ei pelkkä ulkonäkö vaan koko helahoito, se on se mikä ratkasee. :) Kimmolta puuttuu se ulkoinen viehätys, mutta ehkä johonkin toiseen hänen ulkonäkönsä uppoaa.

Vierailija
38/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta ensimmäisen sivun kommentit, mutta olettepa tuomitsevia ulkonäön suhteen! Minusta miehet on ihan symppiksen näköisiä ja voisin hyvin kuvitella rakastuvani heihin, jos luonteet ja huumori kohtaisivat. Naiset näyttävät kuvissa toki kauniilta, mutta eivät varmasti meikittä ole sen "tasokkaampia" kuin miehetkään. 

Vierailija
39/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivaikutelma kuvien perusteella että yksikään pari ei yhdessä pysy

Vierailija
40/61 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon ihmisestä voi päätellä yhden valokuvan perusteella? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi