Vaikeahko tilanne.
Taustaa: Olen 26-vuotias, ihan tavallinen, joskin kiltti, hiljainen ja ujo mieshenkilö. Tässä viimeisen vuoden aikana olen vihdoinkin löytänyt elämääni sellaisen ihmisen, jolle on ihan ok että olen tällainen kotosalla viihtyvä tylsä kitaransoittelija pienoismalliväsääjä videopelaajatyyppi. Kyseinen elämäntyyli vain on tuonut omat ongelmansakin. Olen nimittäin ollut ääriyksinäinen. Mieheksi en itseäni sanoisi, kukaan kun ei näkemältä edes usko yli 18-kesäiseksi, ja *oman ikäiseni* ihmiset yleensä työntävätkin minut aika kylmästi pois. Mistä päästäänkiin homman ytimeen... Tämä tapaamani tyttö on nyt minuun umpirakastunut... Ja minä häneen. Hän vain sattuu olemaan 16, ja minä en. Tiedän ettei tällaisiin asioihin yksioikoista vastausta ole, mutta onko teidän mielestä näinkin suuri ikäero ok? Kiitos kannanotoistanne. :)
Kommentit (5)
Ei kymmenen vujen ikäero ole vielä läheskään suuri. Jatka vaan hyvissä mielin. Onnea.
Ei se se ikä, vaan sielujen telepatia ;)
On!
Hän on lapsi ja sinä aikuinen.
Itse seukkasin 16 v , 27 vuotiaan kanssa. Ja meillä ei kyllä ollut mitään yhteistä. Ja itse nyt näin aikuisena tajuan että tuo oli älytön asetelma.
Kiitos, tää oli se rohkasu minkä mä kaipasin. Ootte ihania ihmisiä. :)
Jos ei sulle kelpaa, niin lähetä se toki tänne.
T. Mies 33v