Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on ettei voi pitää liikettä auki puolta tuntia pidempään, soitin että tulen myöhässä

Vierailija
19.07.2026 |

Soitin apteekkiin ja sanoin että tulen vähän myöhemmin, pitäkää 15-20 minuuttia pidempään auki ja odottakaa minua mutta ei, kiinni se oli kun saavuin paikalle. Todella huonoa asiakaspalvelua!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm-mh. Olisitko ollut valmis maksamaan sen ylimääräisen odotusajan osalta farmaseutin palkan sekä mahdolliset vartiointiliikkeelle poikkeusjärjestelyistä aiheutuvat lisäkulut? 

Uskoisin, että tarjoutumalla korvaamaan ne todelliset kustannukset olisit ehkä saanut sitä kaipaamaasi palvelua. 

Vierailija
2/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt aikaisemmin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lähtenyt ajoissa

Vierailija
4/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon kanssa kävi sama, eivät tuntia tuntia joustaneet kun olisin vain Makelta hakenut rahaa

Vierailija
5/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit netistä tilannut siihen oven vieressä olevaan automaattiin....

Vierailija
6/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko heidän palkan siltä ajalta?

Vierailija
7/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm-mh. Olisitko ollut valmis maksamaan sen ylimääräisen odotusajan osalta farmaseutin palkan sekä mahdolliset vartiointiliikkeelle poikkeusjärjestelyistä aiheutuvat lisäkulut? 

Uskoisin, että tarjoutumalla korvaamaan ne todelliset kustannukset olisit ehkä saanut sitä kaipaamaasi palvelua. 

+ iltalisät

Ja itse en olisi suostunut ilman jotain bonuksia, siitä että täytyy muuttaa omaa aikatauluaan.

Vierailija
8/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaaa rumilus ap

Vierailija
9/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoletko nyt? Poksahtaako sydän?

Vierailija
10/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo.

Vierailija
11/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun et osta apteekista joka päivä sadoilla euroilla, et ole siinä asemassa että voi vaatia tuollaista. 

Vierailija
12/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkon kanssa kävi sama, eivät tuntia tuntia joustaneet kun olisin vain Makelta hakenut rahaa

En tiennytkään, että sinä, Tere Sammallahti, käyt palstalla. Nyt tiedän. 

Vierailija
13/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin soitin lähi-Alkoon että pitäisivät pari tuntia pidempään auki, jotta ehtisin hakea punaviinipullon. Eivät suostuneet. En käy enää kyseisessä Alkossa.

Vierailija
14/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soititko lankanumeroon?

Vierailija
15/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut muulloinkin kauppaan tms mutta eivät pidä auki pidempään että ehtisin. On törkeää. Enkä todellakaan maksa mitään ylimääräistä, se kuuluu siihen asiakaspalveluun että asiakas saa ostettua mitä tarvitsee. Ja puoli tuntia sinne tänne niin kyllä pitäisi olla joustoa sen verran.

Vierailija
16/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin soitin lähi-Alkoon että pitäisivät pari tuntia pidempään auki, jotta ehtisin hakea punaviinipullon. Eivät suostuneet. En käy enää kyseisessä Alkossa.

Itse yritin tätä K-kauppiaalle, kun minun piti mennä kuntosalille ennen kuin se menee kiinni, mutta K-kauppa menee jo ennen salia kiinni. Eivät vastanneet K-kaupoilta minulle mitään, moukat. En asioi enää heillä. Kuntosali puolestaan laittaa varashälyttimen päälle sulkemisen jälkeen niin sinne ei oikein voi jäädä.

Myös ainut ravintola tässä menee jo klo 9 kiinni!!! Niiltä en ainakaan tilaa mitään!

Vierailija
17/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko verenpaineet jo nousseet ap?

Vierailija
18/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkifirma St Claus lupasi odotella sen aikaa, että kiekko aika on tasan. Siihen oli aikaa minuutti ja minä olin kuuden kilometrin matkalla takaisin vuokraskuutilla. Törkeetä mutta totta. Sakot odotti auton etulain pyyhkimessä. Parkkifirma mies ei ollut odottamassa. 

Vierailija
19/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit netistä tilannut siihen oven vieressä olevaan automaattiin....

Ap nyt on tietenkin trolli, mutta ei joka paikassa ole tuollaisia automaatteja. Täällä alle 5000 asukkaan kunnassa ei tuollaisia ole eikä apteekki ole auki arkisin kuin puoli kuuteen ja lauantaisin on auki kahteen. Sunntaisin on suljettu.

Vierailija
20/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on "asiakaspalvelua", ei meidän liikkeessä ole tuollaista. Aina ollaan auki aamuisin jo tuntia ennen ja iltaisinkin odotellaan tunti sulkemisajan jälkeen ja jos joku haluaa viikonloppuina tulla ostoksille, puhelinsoitto riittää ja riennämme paikalle... yrittäjävetoisilla ja palkkalaisten "vetämillä" liikkeillä on eroa!

Me myös muistamme mitä kukin asiakas on ostanut vuosi sitten ja kun hän pyytää "sitä samaa" osaamme sen hänelle ojentaa... tai sitten ei... kuinka muistaa naama jonka näkee kerran vuodessa ;)

Oikeesti tällaista on/oli yrittäjänä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi