Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi ollut kiinnostavaa nähdä miten Heidi ja Mikko toimivat "oikeassa" arjessa. Siis sellaisessa, jossa Heidikin käy päivisin koululla töissä. Nythän se joutui kesälomallaan tavallaan vain odottamaan kiireistä Mikkoa kotiin, en mä ihmettele että riitojakin syntyi, toinen turhautuneena tekemättä mitään ja toinen väsyneenä painaa pitkää päivää. Ehkä olisivat tulleet enemmän toisiaan vastaan noissa erimielisyyksissäkin ja ymmärtäneet toisiaan paremmin... ? En tiedä mutta jäin miettimään.
Ehkä heillä olisi etäsuhde toiminut paremmin, ainakin alkuvaiheessa. Eri paikkakunnilla ja silleen... olisi voineet tutustella kaikessa rauhassa toisiinsa. Tämä on raaka formaatti, kun isketään kaksi täysin vierasta ihmistä samaan koppiin. Ihmiskoe, sitä se on tämä ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Mikko on sarjan kolmen tuotantokauden ajalta ylivoimaisesti epämiellyttävin tyyppi. Sokerina pohjalla tulee vielä tänne dissaamaan Heidiä. Että se kehtaa
Sen täytyy olla Mikko. Tuskin kukaan random katsoja jaksaisi tehdä noin
Jollain heittää nyt ihan tosissaan
Mikko saisi ottaa puhetunteja koska niin epäselvä artikulointi. Miten pärjää työssä jos joutuu suuta aukoon??? Raivostuttavaa se mumina.
Aivan sairasta tuo Mikon mollaaminen täällä. Vedetään hänen äitikin mukaan näihin analyyseihin, hävetkää!!!! Olette itse säälittäviä ihmisiä. Mihin tällä pyritte, tuleeko teille hyvä mieli? Ei ketään edes auteta huomaamaan huonoa käytöstään alas painamalla, haukkumalla ja kiusaamalla.
Kyllä huomaa miten mustavalkoisessa maailmassaan, omassa pienessä kuplassaan ja analyyseissaan jotkut elävät.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sairasta tuo Mikon mollaaminen täällä. Vedetään hänen äitikin mukaan näihin analyyseihin, hävetkää!!!! Olette itse säälittäviä ihmisiä. Mihin tällä pyritte, tuleeko teille hyvä mieli? Ei ketään edes auteta huomaamaan huonoa käytöstään alas painamalla, haukkumalla ja kiusaamalla.
Kyllä huomaa miten mustavalkoisessa maailmassaan, omassa pienessä kuplassaan ja analyyseissaan jotkut elävät.
Mutta Heidin haukkuminen on ok, vai??
Heidi, tuo eksoottisen näköinen palavasilmä on niin vaikea. Kai häntä ex-puoliso kohteliaisuuden vuoksi olisi voinut käydä tapaamassa. Heidi ei halunnut tavata, kun tiesi, ettei saisi enää miestä takaisin.
Onneksi tunnin kuluttua tämä menee sulki...
Heidi voi lähteä meksikoon salsaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Heidi voi lähteä meksikoon salsaamaan.
Mikko sun mustasukkaisuus oli sairasta
Mikon piti taas vetää tuo salsaus esiin
Eihän hän edes ollut mustasukkainen. Se oli vain tekosyy päästä eroon Heidistä ja siitä loputtomasta salsauksesta. Mutta kyllä Heidin kannattaisi salsata meksikossa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän edes ollut mustasukkainen. Se oli vain tekosyy päästä eroon Heidistä ja siitä loputtomasta salsauksesta. Mutta kyllä Heidin kannattaisi salsata meksikossa.
Mikko voi mutista niitä epätoivoisia linejaan älä puolustele itteäsi vaikka työkavereillee
Se salsaus oli mielenkiintoinen näky. Ja ne korkkarit.
Meksiko kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Älä ny puolustele ittees. Sulla on ikävä äänensävy myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä on myös olematon huumorintaju, herkkä hipiä, herne nenässä pienimmästäkin asiasta. Kuka sellaista naista oikeesti jaksaa ??? Ja se itkun määrä... naiset ovat kettuja käyttämään itkua hyväkseen marttyroidakseen itsensä. Itsekin olen joskus siihen alentunut, mutta sitten hävennyt jälkeenpäin käytöstäni.
Hyvä yritys saada joku uskomaan että olet nainen (ainakin todella toivon ettet ole) - olet vain perusnaisvihaaja jolle Heidi toimittaa nyt nyrkkeilysäkin virkaa.
Ainoa toinen vaihtoehto on että asia koskettaa sinua jotenkin henkilökohtaisesti.
Eikö riitä, että ohjelman ihmisistä tongitaan kaikki, pitääkö vielä arvuutella kuka on nainen, kuka mies, miten hankkii kahdehdittavat yläpeukut, jotain hämärähommia varmaan arjessakin tällaisella ihmisellä ... jne. Mitä väliä, oikeesti?
Minullekin on täällä tuimasti sanottu "onneksi en ole sinun vaimosi!". No ei paljon vaimot kiinnosta, kun harrastan vain vastakkaista sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja samako se koko ajan suoltaa tätä Mikko-myönteistä propagandaa tänne?? Jokainen katsoja näki sillä kolmannella silmälläänkin, että mies ei parisuhteen vaatimiin komromisseihin pystynyt, vaikka sohvariidassa oli toki koko ajan tulossa siihen.
No minäpäminä. Minä voin kirjoittaa täällä näitä kommentejani hamaan maailman tappiin saakka! Minua ette kiinni saa! Vähän niinkuin siinä sadussa piparkakkupoika...
Voi kyynel, pahoittelut että en tiennyt Mikon äidin menehtyneen. Täti? Sisko? Mikko itse? Naapurin nainen? Serkku?