Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Mun mielestä oli vähän mautonta noilta asiantuntijoilta hehkuttaa Millaa ja miettiä, miksei juuri hän ole löytänyt ketään. Ikään kuin muissa sinkuissa se sinkkuuden "syy" olisi jotenkin heti havaittavissa.
Pareista en oo ihan vakuuttunut. Ehkä Heidillä ja miehellään on parhaat mahikset onnistua..? (Toivon kyllä, että olen väärässä, koska mun mielestä on ihanaa kun ihmiset löytää onnen - ja sitä on ihana katsoa.)
Että mä en kestä noita teennäisiä kertomisia ja niiden reaktioita :D ihan ku olis spontaania.... :D
"etkä?! etkä?!"
Pliis.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella kauneimmat naiset. Mut ei voi sanoa et aina olis naiset ollu paremman näköisiä...
wtf?! Montax sä oot juonut?
Oletteko huomanneet, että Nelosella menee Huutokauppa Keisarin uusi tuotantokausi?
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella kauneimmat naiset. Mut ei voi sanoa et aina olis naiset ollu paremman näköisiä...
Tiina vähän roteva, Milla ihan tavis. Vain Heidi on keskimääräistä paremman näköinen.
Tiina ja Samuel on ihana pari. Muut aivan yhdentekeviä.
Onneks noissa naisissa ei ole edelliskausien Sarin /Piian tyyppistä pygmiä laihaläskiä!
Onko teidänkin mielestänne Heidi tutun näköinen?
Heidi muistuttaa vähän Anna Hanskia.
Tiina vaikuttaa mahtavalta tyypiltä.
pahoin pelkään että nuo kaksi naista tulee pettymään kumppaneihinsa. Säälittää. Ja erot edessä aivan varmasti.
EIkö tuo Loepojärvikin ole eronnu (en oo varma mutta muistelen, oon samoista"piireistä")
päin honkia menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wtf?! Montax sä oot juonut?
En mitään mut rumia kasvonpiirteitä. Outoja neniä yms. Mun mielipide
Olli ja Miia - sama taso
Jussi ja Pia - Jussi parempi
Esa ja Viola - sama taso
Sari ja Antti -sama
Tanja ja joku - Tanja parempi
Mari ja Jouni - Jouni todellaki parempi
Tässä kaudessa kaikki naiset paremman näköisiä ku miehet
Tiinalla ihanan väriset silmät ja tukka!
Miksi tota naisasiantuntijaa kuvataan alaviistosta? Epäedustava kuvakulma.
Vierailija kirjoitti:
Onneks noissa naisissa ei ole edelliskausien Sarin /Piian tyyppistä pygmiä laihaläskiä!
Sari laihaläski?
Vierailija kirjoitti:
Onko teidänkin mielestänne Heidi tutun näköinen?
Tulee mieleen Susanne Päivärinta :)
Vierailija kirjoitti:
Hei mitä helvettiä nyt oikeesti, kuka puhuu toisista noin?
Ääh, niin teennäisiä nuo "mikä juttu tämä on, kenen kanssa sä muka menet naimisiin". Kai nyt kaikki tämän formaatin jo tässä vaiheessa tietää. Ekalla kaudella reaktiot olivat mielenkiintoisia, mutta eivät enää.