Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tota naisasiantuntijaa kuvataan alaviistosta? Epäedustava kuvakulma.
Jos kuvattaisiin yläviistosta, ei näkyisi muuta kuin otsis.
Joo nyt on kyllä tosi hyvä fiilis Tiinasta ja Samuelista ja mulla kyllä myös Heidin ja Mikon hyvästä iloisesta energiasta. :) Millasta ja miehestään on nyt epävarmin olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee tuosta Samuelista mieleen bb-Kaki, siis ulkonäöltään. Oon varmaan tosi pinnallinen mutta en kyllä syttyis alttarilla 😔
Ahahah aika osuva!
Ilman rillejä kyllä paljon paremman näköinen.
Mulle tuli mieleen Paavo Arhinmäki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi kuunnella Mikon narisevaa puhetyyliä.
No on kuitenkin parhaimman näköinen miehistä ja uskon, että voi hyvinkin tulla toimeen Heidin kanssa.
Nojaa, keltaiset hampaatkin.
Vierailija kirjoitti:
pahoin pelkään että nuo kaksi naista tulee pettymään kumppaneihinsa. Säälittää. Ja erot edessä aivan varmasti.
EIkö tuo Loepojärvikin ole eronnu (en oo varma mutta muistelen, oon samoista"piireistä")
päin honkia menee.
tarkistin, kerrotaan että kolmas avioliitto meneillään "rakkaustutkijalla". Uskovien keskuudessa aikamoinen poikkeus.
Tiina ja Samuel oli ainoot, joista uskon voivan tulla jotain. Mikko vaikutti vähän liian tossukalta Heidille. Milla vaikutti ärsyttävältä ja tuntui että se niiden yhdistävä tekijä oli vain se matkustelu
Mikko ja Heidi ovat se pari, joka jää yhteen. Päättelin silmistä.
Naiset kaikki mukiinmeneviä mutta miehet ei. Yksikään mies ei sykähdyttänyt. Jason on söpö mutta onkohan naisten mies. Vähän myös homomainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teidänkin mielestänne Heidi tutun näköinen?
Tulee mieleen Susanne Päivärinta :)
Mua kans hämäs, miks Heidi tosiaan näyttää niin tutulta. Mutta sitten tajusin, että yhdessä opiskelukaverissa on samaa näköä ja olin näkevinäni hänessä myös Eva Wahlströmiä. Mutta tosiaan, ilmetty Susanne Päivärinta!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että Nelosella menee Huutokauppa Keisarin uusi tuotantokausi?
Ei kiinnosta ihmisten joutavat roinat
Vierailija kirjoitti:
Onko teidänkin mielestänne Heidi tutun näköinen?
ON!
Milla - hirvee puhetyyli, narisee, ei kaunis. Heidi vähän hössö, Tiina pyylevä mutta kiva. Miehistä kaks näytti ihan samoilta, toinen niistä ei osannut artikuloida niin että puheesta saisi selvää. Samuel jotenkin ällö epävarmanoloinen lihapulla. Ja asiantuntijoista en viitsi sanoa mitään..
Vierailija kirjoitti:
Kivanoloisia tyyppejä ja pareja kaikki!
"KIVANOLOINEN" EI RIITÄ onnistuneeseen avioliittoon. Näihän se morsiuspukumyyjäkin pläjäytti tietämättä että nää on niitä tyyppejä joille kelpaa kuka tahansa. oli hieman nolo tilanne.
Tiina oli jotenkin ihanan olonen ja se vaikutti olevan ainakin ihan täysillä mukana - sillä asenteella että hän haluaa pitää hänelle valitusta miehestä ja onnistua. Ehkä ikäkin vaikuttaa siihen. Milla taas vaikutti vähän epävarmalta jotenkin: "saapa nähä, tykkäänkö siitä miehestä" tms."
Heidistä tulee mieleen Maria Nordin.
Voi kääk, mä oon saman näkönen ku Heidi. :D Ei ny nuin tylsä hiusmalli mut muuten..
Samuel näytti jotenki aika lyhyeltä, kun taas Tiina melko pitkältä. Tuleekoha kriisi jos Tiina on pidempi :D
Mikko on vähän semmonen epävarma hymyilijä. Ei sovi temperamenttiselle Heidille. Tarvis hissukan.
Kimmo vaikuttaa livenä ihan symppikseltä, kuin myös Samuel, mutta Mikko ei säväytä yhtään vaikka kuvan perusteella olisin odottanut että hän on se miehistä "parhain".
No on kuitenkin parhaimman näköinen miehistä ja uskon, että voi hyvinkin tulla toimeen Heidin kanssa.