Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Hyi mitä mauttomia seinätauluja xD
En nyt ymmärrä tuota hehkutusta Millasta miten ihana on... Mun makuun tosi tavallinen.
Kivanoloisia tyyppejä ja pareja kaikki!
En usko, että Milla kiinnostuu Kimmosta.
Ensimmäinen mies ei iskenyt yhtään. Jotenkin epävarman oloinen, "seksuaalinen epävarmuus" on todella epäkiihottava avaus mieheltä. Viimeisin mies oli jotenkin mukavin.
Mullekin Milla kolahtaa vähiten. Tosin on ihmisenä erilaisin kuin minä joten ehkä lähinnä siksi. En saanut tästä vikasta parista vielä oikein minkäänlaista kuvaa..
Vierailija kirjoitti:
Toi rakkaustutkija on omituinen...
Rakastuu itse tuohon Millaan...
Milla on niin kainuulainen. Koettaa olla puhumatta kainuun murretta ja se tekee teennäisen vaikutelman. En tarkoita, että on teennäinen, vaan tuo kun pohjoisesta mennään pääkaupunkiin ja koetetaan sopeutua, siitä saa helposti teennäisen vaikutelman.
Jos eukko ei ole 27-vuotiaana asunut saman katon alla miehen kanssa, niin on aika hyvät mahdollisuudet päätyä vanhaksipiiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä mauttomia seinätauluja xD
Minkälaisia tauluja siellä oli? Missasin just sen kohdan...
En jaksaisi kuunnella Mikon narisevaa puhetyyliä.
Tällä kaudella kauneimmat naiset. Mut ei voi sanoa et aina olis naiset ollu paremman näköisiä...
Sanottiinko mistä Mikko on? Esittelyssä on vain että pieneltä paikkakunnalta?
Evoluutiobiologin tai -psykologin pitäisi olla muodostamassa pareja.
Ketkäs viime kaudella oli? Sari ja Antti... Sit se vaalee nainen, jolla oli vähän omituinen nenä, joka koko ajan lääppi sitä miestä, joka oli vaivaantunut. Mikäs se viimeinen pari oli? En yhtään muista :D
8 minuuttia mainosten välissä ohjelmaa..
etutukat on niin hirveitä naisilla... tulee lapsi mieleen
Vierailija kirjoitti:
Sanottiinko mistä Mikko on? Esittelyssä on vain että pieneltä paikkakunnalta?
Ylöjärveltä
Sari ja Antti, Mari ja Jouni sekä Tanja ja teini-Roni
Tiina ja Samuel ainoat kenellä tsäänssejä