Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Mulla tulee tuosta Samuelista mieleen bb-Kaki, siis ulkonäöltään. Oon varmaan tosi pinnallinen mutta en kyllä syttyis alttarilla 😔
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee tuosta Samuelista mieleen bb-Kaki, siis ulkonäöltään. Oon varmaan tosi pinnallinen mutta en kyllä syttyis alttarilla 😔
Ahahah aika osuva!
Ilman rillejä kyllä paljon paremman näköinen.
Tiina ja Samuel vaikuttaa viime kauden Sarilta ja Antilta ❤
symppiksen oloisia tää eka pari :) luulis että tuohon lämpimän oloiseen naiseen olisi ainakin helppo epävarman miehen luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiina ja Samuel!
Ovat varmaan ihana pari!! :)
Mulle tuli tiinasta ja Samuelista kans Sari ja Antti mieleen 😊
Parit siis Tiina ja Samuel, Heidi ja Mikko sekä Milla ja Kimmo.
Vierailija kirjoitti:
Parit siis Tiina ja Samuel, Heidi ja Mikko sekä Milla ja Kimmo.
Minä arvasin! MINÄ ARVASIN!
Heidi ja Mikko vaikuttaa iloisuuden ja ulkonäön puolesta hyvältä matchilta. :) ajattelin jotenkin että onko se Mikko pinnallinen mutta ei siltä vaikuta tuon lyhyen haastattelun perusteella.
Heidi ja Mikko ei niinkään kolahda
Toi rakkaustutkija on omituinen...
Ei oo totta! Heidi ja Mikko sekä Milla ja Kimmo :D Milla tulee dumppaamaan ton Kimmon heti kättelyssä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät todellakaan ole mitään komistuksia.
No aika tavallisilta nuo naisetkin vaikuttavat keskimäärin.
Naiset ovat kuitenkin paremman näköisiä kuin miehet. Sama homma kaikilla kausilla ja aika pitkälti myös muiden maiden versioissa.
Naisen tehtävä on olla hyvännäköinen. Miehillä ratkaisee lompakon paksuus.
Jasonilla on ihanasti samantyyppinen aksentti kuin Neil Hardwickillä.