Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
4841/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti osallistujat saavat halutessaan oikeasti kunnollista terapeuttista tukea tämän ohjelman jälkeen sen läpikäymiseen ja siitä selviämiseen. Varsinkin ne, joilla homma kosahti kiville. Ei varmasti ole helppo selvitä suhteen julkisesta kariutumisesta kaikkine lieveilmiöineen. Kenestäkään tuskin tuollaisessa tilanteessa tulee parhaat puolet esille, ja sitten ne ovat kaiken kansan näkösällä ja ruodittavissa ja pahimmassa tapauksessa tosiaan tulee iso tahra omaan maineeseen. Toki osallistujat tietenkin tiesivät mihin lähtivät, mutta kun tässä kerran muka on näitä asiantuntijoita tukena, niin toivottavasti myös oikeasti on eikä vain pintapuolisen tv-paskanjauhannan tasolla. 

Luojalle kiitos meillä on tämä palsta, jossa voimme avautua! Muuten mekin tarvitsisimme terapeuttia tämän "viihdesarjan" loputtua!

On sen verran traumaattista katteltavaa.

Totta :D

Vierailija
4842/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko ja Milla  vaikuttavat oikeasti ilkeiltä  ja itsekkäiltä ihmisiltä. Olisivat kiva psykoottinen pari, vittuilisivat ja valittaisivat ja raivoaisivat toisilleen. Kimmo ja Heidi voisivat olla kiva pari toisilleen, ystävällisiä  ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäänyt jotenkin ihan surkeana ja surullisena kummittelemaan se kohtaus, jossa Mikko arvostelee Heidin liikkumista golfkentällä. Heidi kysyy vähän leikkisään sävyyn että aistinko tässä kritiikkiä, ja kun huomaa että Mikko on tosissaan eikä edes hymyile, menee ihan hiljaiseksi. Jotenkin tosi surullista :( Mikko ei selvästikään hyväksy Heidiä ollenkaan sellaisena kuin tämä on. Kauas on tultu siitä alkuvaiheen pusutteluhuumasta.

Mikko ja Milla ovat samanlaisia tosi ikävään ja kylmään sävyyn kritisoijia. 

Vierailija
4844/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Mikkokin ottaa Heidin mielipiteitä huomioon, kuten se takin osto. Heidihän sitä takkia ehdotti. Mutta en tykännyt golf-radalla miten Mikko puhui Heidille kun toinen yritti parhaansa mukaan opetella.

Plus että juhannuksena mentiin Heidin perheen mökille, mikä oli varmaan enemmän Heidin kuin Mikon aloitteesta lähtevää.

Mikko sen sitten toikin esiin, että kuinka raskas reissu se olikaan hänelle, kun jo muutenkin oli väsynyt.

Raskastahan se on rahanteko. Kyllä siinä raavaskin mies väsyy. Sitten vielä muija unohtaa hiekka- ja ruokapussukat. Vähemmästäkin töissä viikon raatanut mies hermostuu. Voi siinä äänikin vähän korottua. Ainakin tunti (!!!) menee tehokasta lepoaikaa hukkaan, ja sekös pikku-Miglua soikottaa!

Onhan tuo hieman erilainen tilanne pariskunnalla kun toinen lomailee 2,5 kk kun toinen varmaan vain 2-3 viikkoa putkeen. Ja kun ottaa huomioon Heidin kommentit Mikon kodin sotkuisuudesta ja muut kritiikit on tuo filmaus/parisuhdekokeilu-stressi yhdistettynä vääränlaiseen, teräväkieliseen ja kiukkuilevaan puolisoon varmaan aika raskasta.

Vääränlaisia ovat toisilleen, kyllä. Sen sijaan minulle on välittynyt vaikutelma, että Heidi haluaisi lähtökohtaisesti olla teräväkielinen miehensä kanssa eikä häntä vastaan. Kaikista ei vaan ole verbaliikasta nauttimaan. Heidi voisi kyllä yrittää leikata huumoristaan ironiaa ja sarkasmia vähemmälle, se ei ole rakentavin alalaji, joka rasittaa usein kuulijaa ja pyrkiä tekemään kielelliset ilottelut positiivisemmalla saralla. 

Vierailija
4845/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kimmo lukee näitä kommentteja tai saa ne muuten tietoonsa,  ja ymmärtää oman arvonsa. Kimmo olet kimpale kultaa! :)

Vierailija
4846/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jäänyt jotenkin ihan surkeana ja surullisena kummittelemaan se kohtaus, jossa Mikko arvostelee Heidin liikkumista golfkentällä. Heidi kysyy vähän leikkisään sävyyn että aistinko tässä kritiikkiä, ja kun huomaa että Mikko on tosissaan eikä edes hymyile, menee ihan hiljaiseksi. Jotenkin tosi surullista :( Mikko ei selvästikään hyväksy Heidiä ollenkaan sellaisena kuin tämä on. Kauas on tultu siitä alkuvaiheen pusutteluhuumasta.

Mikko ja Milla ovat samanlaisia tosi ikävään ja kylmään sävyyn kritisoijia. 

Olen pro Heidi, mutta tässä olisi hänellä kyllä opittavaa. Jos joku asia häiritsee, se kannattaa keskustella ihan asiallisesti ja suoraan eikä käänteisen huumorin kautta (pusunestohattu, tapaaminen sen kiinnostuneen miehen kanssa, liikkumisnopeus golf-kentällä).

Vierailija
4847/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Millan isän ongelmassa peli ei välttämättä ole vielä pelattu. Jos hän haluaa saattaa tyttärensä alttarille, se onnistuu, mikäli Milla ja Kimmo haluavat jossain vaiheessa avioliiton siunaamisen kirkossa. Olen kerran ollut tällaisessa tilaisuudessa. Pari oli siis jo aikaisemmin vihitty maistraatissa (morsian ei kuulunut kirkkoon). Morsiamen isä saattoi tyttärensä alttarille. Sitten pappi toimitti avioliiton siunaamisen, joka ei ihan hirveästi poikkea kirkollisesta vihkitoimituksesta.

Tai ehkäpä vain suosiolla odottaa nuoremman tyttärensä häitä ja toivoo, että saa silloin luovuttaa tyttärensä vävylle. Jos Millalle tuo alttarille taluttaminen olisi ollut tärkeää, hän ei olisi mennyt naimisiin tässä ohjelmassa. Ja mitä saattamista/luovuttamista tyttäressä enää on, kun on jo mennyt naimisiin (=on jo miehensä omaisuutta tuon perinteen mukaan)?

Vierailija
4848/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto toi Kimmo on pihalla joka sekunti! Pälyilee silmät soikeena eikä pysy kärryillä jutuissa. Ei läppä lennä yhtään ja muiden läpät hoksaa vasta minuutin päästä. Ihan niinkuin lapsen perään kattois ku Kimmon seurassa on. Ei minkäänlaista "katu-uskottavuutta" Argh!

Kommentti on saanut 100 alapeukkua. Onko älykkyys (tässä tapauksessa sen puute) aikamme viimeinen tabu? Aihetta ei juuri ole tässä yli kolmen sadan sivun ketjussa kosketeltu, toisin kuin osallistujien monia muita ominaisuuksia.

Ihmettelen, että jotkut ilmeisen vakavissaan ovat sitä mieltä, että Kimmosta ja Heidistä olisi tullut hyvä pari. Näettekö oikeasti Kimmon keskustelemassa Heidin kanssa esimerkiksi psykologiasta, viineistä tai taiteesta?

Mä oon ihmetellyt myös samaa. Heidi ja Kimmo olisivat vielä huonommin toisilleen sopivia kuin Milla ja Kimmo. En muista millainen Kimmo oli ekan jakson esittelyissä, mutta jotenkin mulle tuli jees-mies-vaikutelmat jo siitä. Ei hän varmastikaan tyhmä ole, mutta tuo mielipiteettömyys on mun mielestä jotain muutakin kuin siihen liittyvää, että Millan kanssa ei synkkaa. Eikös K jo ihan alussa ollut sellainen aika "ihan sama, joo, mulle käy" tyyppi. Vaikka Milla kuinka jyräisi, ei sitä jyräystä nyt sentään heti vihkimisen jälkeen olisi ehtinyt tapahtua.

Mulle tuo "ihan sama" on sellainen punainen vaate, että hivenen jopa ymmärrän Millan ärsyyntymistä. En ymmärrä enkä hyväksy hänen käytöstään tietenkään, enkä itse olisi koskaan likimainkaan noin ilkeä tai töksäyttelevä. Mutta kyllä mua raivostuttaa ihmiset, joilla ei ole mielipiteitä asioihin. Tai no ainakaan seksikästä se ei ole.

Viime jaksossa Kimmo ainakin tykitti aika suorasanaisesti siinä kohdassa, kun sanoi. Millalle että turha varmaan olisi ollut laittaa mitään eväsleipiä, kun niissä olisi Milkan mielessä ollut juusto väärin. Ei mitään mielipiteettömän jeesmiehen myötäilyä minusta.

Vierailija
4849/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Millan isän ongelmassa peli ei välttämättä ole vielä pelattu. Jos hän haluaa saattaa tyttärensä alttarille, se onnistuu, mikäli Milla ja Kimmo haluavat jossain vaiheessa avioliiton siunaamisen kirkossa. Olen kerran ollut tällaisessa tilaisuudessa. Pari oli siis jo aikaisemmin vihitty maistraatissa (morsian ei kuulunut kirkkoon). Morsiamen isä saattoi tyttärensä alttarille. Sitten pappi toimitti avioliiton siunaamisen, joka ei ihan hirveästi poikkea kirkollisesta vihkitoimituksesta.

Tai ehkäpä vain suosiolla odottaa nuoremman tyttärensä häitä ja toivoo, että saa silloin luovuttaa tyttärensä vävylle. Jos Millalle tuo alttarille taluttaminen olisi ollut tärkeää, hän ei olisi mennyt naimisiin tässä ohjelmassa. Ja mitä saattamista/luovuttamista tyttäressä enää on, kun on jo mennyt naimisiin (=on jo miehensä omaisuutta tuon perinteen mukaan)?

Juu, ei eronnutta voi taluttaa alttarille kuin korkeintaan eksä, etenkin jos suhde on alkanut jo päällekkäin edellisen liiton kanssa. 

Mutta miksi tuo isän taluttaminen pitää nähdä niin negatiivisesti? Sen voi myös ajatella positiivisesti, että kaksi sukua yhdistyvät tai että morsian saatellaan lapsuudenkodista muodostamaan omaa perhettä. Toki sulhasenkin voisi saatella alttarille hänen perheensä edustaja, aiemminhan tyttö siirtyi miehen sukuun kun nykyään pariskunta muodostaa selkeämmin oman perheensä molempien sukujen välimaastoon. 

Vierailija
4850/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto toi Kimmo on pihalla joka sekunti! Pälyilee silmät soikeena eikä pysy kärryillä jutuissa. Ei läppä lennä yhtään ja muiden läpät hoksaa vasta minuutin päästä. Ihan niinkuin lapsen perään kattois ku Kimmon seurassa on. Ei minkäänlaista "katu-uskottavuutta" Argh!

Kommentti on saanut 100 alapeukkua. Onko älykkyys (tässä tapauksessa sen puute) aikamme viimeinen tabu? Aihetta ei juuri ole tässä yli kolmen sadan sivun ketjussa kosketeltu, toisin kuin osallistujien monia muita ominaisuuksia.

Ihmettelen, että jotkut ilmeisen vakavissaan ovat sitä mieltä, että Kimmosta ja Heidistä olisi tullut hyvä pari. Näettekö oikeasti Kimmon keskustelemassa Heidin kanssa esimerkiksi psykologiasta, viineistä tai taiteesta?

Mä oon ihmetellyt myös samaa. Heidi ja Kimmo olisivat vielä huonommin toisilleen sopivia kuin Milla ja Kimmo. En muista millainen Kimmo oli ekan jakson esittelyissä, mutta jotenkin mulle tuli jees-mies-vaikutelmat jo siitä. Ei hän varmastikaan tyhmä ole, mutta tuo mielipiteettömyys on mun mielestä jotain muutakin kuin siihen liittyvää, että Millan kanssa ei synkkaa. Eikös K jo ihan alussa ollut sellainen aika "ihan sama, joo, mulle käy" tyyppi. Vaikka Milla kuinka jyräisi, ei sitä jyräystä nyt sentään heti vihkimisen jälkeen olisi ehtinyt tapahtua.

Mulle tuo "ihan sama" on sellainen punainen vaate, että hivenen jopa ymmärrän Millan ärsyyntymistä. En ymmärrä enkä hyväksy hänen käytöstään tietenkään, enkä itse olisi koskaan likimainkaan noin ilkeä tai töksäyttelevä. Mutta kyllä mua raivostuttaa ihmiset, joilla ei ole mielipiteitä asioihin. Tai no ainakaan seksikästä se ei ole.

Viime jaksossa Kimmo ainakin tykitti aika suorasanaisesti siinä kohdassa, kun sanoi. Millalle että turha varmaan olisi ollut laittaa mitään eväsleipiä, kun niissä olisi Milkan mielessä ollut juusto väärin. Ei mitään mielipiteettömän jeesmiehen myötäilyä minusta.

No tuo oli kyllä kieltämättä positiivista. Ja Millakin tuolle kommentille nauroi, eli ihan hyvän vastaanoton sai. Aivan hyvin voisi siis enemmän antaa takaisin.

Vierailija
4851/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen jakson jälkeen minun on "pakko" halia ja pusutella poikaystävääni, muistuttaa kuinka ihana ja rakas hän on ja tehdä jotakin mukavaa. :D  Jotenkin tämä ohjelma vain avaa silmät myös omille vioilleni parisuhteessa ja muistuttaa aina vähäsen tsemppaamaan!

Vierailija
4852/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko ja Milla  vaikuttavat oikeasti ilkeiltä  ja itsekkäiltä ihmisiltä. Olisivat kiva psykoottinen pari, vittuilisivat ja valittaisivat ja raivoaisivat toisilleen. Kimmo ja Heidi voisivat olla kiva pari toisilleen, ystävällisiä  ihmisiä.

Kimmo olisi varmaan lähtenyt salsaa opettelemaan.

Vierailija
4853/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidihän ei ole estellyt Mikkoa lähtemästä mukaan salsaan, vaikka edes vaan katsomaan. 

Vierailija
4854/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei eronnutta voi taluttaa alttarille kuin korkeintaan eksä, etenkin jos suhde on alkanut jo päällekkäin edellisen liiton kanssa. 

Mutta miksi tuo isän taluttaminen pitää nähdä niin negatiivisesti? Sen voi myös ajatella positiivisesti, että kaksi sukua yhdistyvät tai että morsian saatellaan lapsuudenkodista muodostamaan omaa perhettä. Toki sulhasenkin voisi saatella alttarille hänen perheensä edustaja, aiemminhan tyttö siirtyi miehen sukuun kun nykyään pariskunta muodostaa selkeämmin oman perheensä molempien sukujen välimaastoon. 

Eikö moni mies ole niin mammanpoika, että sopisi hyvin, että äiti saattaisi poikansa alttarille? Itse kyllä saatan kuopukseni, jos minulla vielä jalat kantaa siinä vaiheessa kunjos hän menee naimisiin.

Vierailija
4855/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö moni mies ole niin mammanpoika, että sopisi hyvin, että äiti saattaisi poikansa alttarille? Itse kyllä saatan kuopukseni, jos minulla vielä jalat kantaa siinä vaiheessa kunjos hän menee naimisiin.

Olisi varmaan ihan hyvä rituaali monelle, näin äiti ja poika katkaisisivat symbolisesti napanuoran ja mies liittyisi vaimoonsa. 

Vierailija
4856/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitä oli kiva katsella, kun Samuel ja Tiina tulla touhottivat mökille hikisinä ja punaisina.

Heissä on sellaista ihanaa pursuavaa, vanhanaikaista reippautta. Vähän kuin suomifilmissä aikanaan. Ties vaikka olisivat poikenneet matkalla heinäladon kautta...Ihanaiset nuoret!

Tämä on niin totta . Siinä on pari josta aina tulee hyvälle tuulelle. Samuel oli ihanan luonteva Tiinan vanhempien luona , niin kuin olisivat jo vanhoja tuttuja.  Voi Tiina , mikä onnen tyttö.

Ja Samuel, onnenpoika💖

Korjaan: Samuel NÄYTTÄÄ ONNENPOJALTA, aidosti! Sen pitäisi riittää kaikille.

HUOH!

No minä tykkään myös Tiinasta. Siinä on semmosta elämässä eteenpäinvievää energiaa! Ja nyt ei tarvitse alkaa kertaamaan tähän niitä hänen huonoja puoliaan. Ne on jo mainittu ties kuinka moneen kertaa. KIITOS!

Vierailija
4857/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä Mikon haukkumista ollenkaan. Sen sijaan Heidi on Mikkoakin vaativampi puoliso. Vie vastenmielisen miehen puutalon esittelyyn, golf ei kiinnosta ollenkaan mutta tanssiharrastusta hehkuttaa taas miehelle, puhuu teennäisesti... Väitän, että useimmat miehet eivät syty Heidin väkinäisille vitseille, typerälle ironialle, piikittelylle ja itkemiselle. Mikko sentään alussa yritti, mutta eihän sille mitään voi jos kemia ei toimi ja välimatka on noin pitkä, kaiken lisäksi kiinnostuksen kohteet on erit ja kokoeroakin.

Vierailija
4858/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo ja Milla on vähän kuin ne Olli ja Miia ekalta kaudelta. Varmaan yrittävät vuoden, muttei tuosta mitään tule. Vaikka tää on leikattu ja esitetään ehkä kärjistetysti niin kyllähän Millan suusta tulee tosi kireää, ilkeää ja ajattelematonta puhetta. Harmittaa Kimmon puolesta, sille olisi niin sopinut joku pehmeämpi ja herttaisempi tyttönen, jota halailla ja pitää hyvänä. 

Vierailija
4859/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero varmaan sattuu Kimmoon, mutta löytää lopulta kauniin kiltin naisen, oon varma siitä

Vierailija
4860/8622 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hiukan epäilyttää, että joko Mikko pyörii palstalla tai sitten täällä on joku hanakasti häntä puolustava tyyppi. Samat argumentit toistuu puolusteluissa: miten Mikko toimii hyvin jännittävässä tilanteessa kameroiden edessä ja miten Heidi ei ymmärrä Mikon työn vaativuutta tai harrastusten tärkeyttä. Mikko on kommenttien perusteella ajanut toistuvasti 2 tunnin työmatkaa Turkuun, mutta onko tällaisesta ollut mitään puhetta ohjelmassa? Mielestäni ovat ohjelman kokonaiskeston perusteella olleet enemmän Ylöjärvellä.

Millaa on myös haukuttu melko kovinkin sanakääntein, mutta häntä ei olla samalla tavoin tai aina samoin argumentein puolustelemassa. Siksikin tämä Mikon puolustelu tuntuu tietyllä tapaa epäaidolta.

Itse ei-Mikkona, vaan keski-ikäisenä naisena ärsyynnyn täällä naislauman tavasta nähdä parisuhdeongelmat aina jonkun "syynä", ei ongelmina yhteisessä PARIsuhteessa. Mikko on maailman kamalin mies heti Hannibalin jälkeen? Kun kuunteli mitä MIkko ja Heidi kertoivat riitojen syistä, ne näyttivät tulevan pikkuasioista joista molemmat kiihtyvät. Onko tuo vain Mikon kypsymättömyyttä? Jos Mikon "puoliso" olisi joku Samuelin kaltainen kypsä ja tasapainoinen ihminen olisiko riidat samanlaisia? Yksisilmäisyys ja kyvyttömyys miettiä vuorovaikutusta noissa kommenteissa harmittaa, se laittaa kirjoittamaan myös toista puolta. Mutta monet teistä kiihkeimmistä taitaa olla niitä ikisinkkuja - miksiköhän?

No mineen ainakaan oo mikään ikisinkku. Okei, myönnän että Mikko ei oo mun lemppari näistä, mutta kun se saa Heidin itkemään ja siten minut RAIVON partaalle! Kunnon mies ei itketä vaimoaan - koskaan.😲

Ketju on lukittu.