Miehellä 7 lasta
Ensin saanut 4 lasta vaimonsa kanssa. Eronnut ja mennyt yhteen nuoremman naisen kanssa. Tästä liitosta 3 lasta. Nyt eronnut tästäkin naisesta. Maksaa elareita, elää yksin. Miten tällaiseen tilanteeseen voi päätyä? Haluaisi tutustua minuun. Huh. Aika radikaalilta tuntuisi hypätä sinkusta seitsemän lapsen äitipuoleksi.
Kommentit (41)
Mä olin joskus nuorena viiden lapsen äitipuoli plus mummopuoli. Lapset kahden eri naisen kanssa.
Aseellako se sua uhkaa jos et ryhdy äitipuoleksi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä yksinkertainen?
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Naiselle olisi normi settiä.
😄 Todella harvalle! Eiköhän normaalia ole 1-3 max.
Ei mua uhata. Ihmettelen vaan, mikä hinku on perustaa kahdesti iso perhe ja sitten sössiä ne molemmat. Eikö tule mieleen, ettei vaikka sen viidennen jälkeen enää tarttis tehdä lisää lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Ei mua uhata. Ihmettelen vaan, mikä hinku on perustaa kahdesti iso perhe ja sitten sössiä ne molemmat. Eikö tule mieleen, ettei vaikka sen viidennen jälkeen enää tarttis tehdä lisää lapsia?
Jospa vaikka kysyisit siltä mieheltä. Tietää sitten hänkin mitä hänestä ajattelet. Hitostako me voitaisiin tietää mitä on ajatellut vai onko ajatellut mitään. Mä en ainakaan ala haukkua tuntemattomia miehiä tai naisia sun iloksi.
Neljän lapsen ( kolmesta avioliitosta) äiti meni naimisiin 7 lapsen ( yhdestä liitosta) isän kanssa. Saivat yhteisen lapsen ja erosivat.
Joo. Se mies on sössinyt. Toki. Unohda se.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin eksällä viisi lasta, neljän naisen kanssa. Better?
En ainakaan lapsia hankkisi hänen kanssaan. Seitsemässä on jo elättämistä ja jos on eroavaista sorttia niin ei kiitti.
Mies ei osaa olla yksin ja tykkää selvästi panemisesta paljaalla. Mikä voisi mennä pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä yksinkertainen?
Olen mutta miten se nyt tähän liittyy?
ap
Tuskin susta äitipuolta havittelee. Älä anna paljaalla.
Eiköhän se ole valmis tekemään sun kanssa pari lisää.
Ei taitaisi yhden palkka riittää seitsemän elareihin. Voisi tarvita sinulta vähän lisää. Onkohan hänellä vuoroviikko systeemi. Onko vuoroviikoin toisen lapset ja toisen lapset, vai onko koko seitsemän revohka kerralla.
Että sellainen mielikuvitusmies tänään jonku yh-mamman kasvattaman itsemurhayksiössään majailevan tyttelin fantasioissa.
Tunnetteko vastaavia tapauksia?