Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi tylsä tilanne töissä. Nainen vaati ruoastaan rahoja takaisin ://

Vierailija
05.09.2016 |

En ole koskaan saanut palautetta, että pihvi on liian suolaista vaikkakin kaikkea muuta on lyhyellä kokin urallani tullut vastaan. Perussuolaan pihvit yleensä niin, että asiakas voi sitten lisätä halutessaan. Samoin muut mausteet. Makuja kun on monia.
Tänään eräs nainen sitten tilasi normaalin lehtipihvin itselleen ja lasten lehtipihvit kahdelle pojalleen. En tietenkään edes tiennyt kenelle annokset menevät kun keittiössä olen ja teen vaan tilausten mukaan, mutta tästä tulikin kauhea härdelli. Nainen söi puolet annoksestaan, lapset lautaset tyhjäksi ja yhtäkkiä minua pyydettiin heidän pöytäänsä käymään. Ja sitten nainen (oli romani vaikkei sillä nyt pitäisi olla merkitystä) sanoi ruoan olleen syömäkelvotonta. Lapset sylkivät tyhjälle lautasilleen ja sanoivat hyi kuinka suolaista. Oli tosi nöyryyttävää siinä sitten joutua maistamaan kieltämättä meriveden makuista pihviä. Mutta kun itse tiedän etten suolannut ruokaa noin kamalan makuiseksi. Pomo oli ymmärtäväinen ja sanoi, että onhan se mahdollista ja luultavasti niin onkin, että ite ovat lisänneet suolaa ilmaisen aterian toivossa.
Mutta niin noloa ja arkana ihmisenä pyytäisin vaan anteeksi kun nainen huusi kuinka pahaa ruokaa täällä tarjoillaan, muiden asiakkaiden nähden ja kuullen. En tietenkään lähtenyt häntä syyttelemään vaikka suolaa oli niin, että sen näki pihvin päällä enkä ikinä tietenkään tarjoaisi ylipäätään mitään noin suolattuna.
No nainen sai sitten rahansa takaisin ja minä tosi pahan mielen :(

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Itse kuitenkin totuuden tiedät. Olet hyvä kokki.

Vierailija
2/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on vaan kusetettu. Miten pennut sitten pysty syömään tassinsa tyhjäksi? Tainnu äiti vähän opastaa, miten elämässä toimitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rotumme syytä tää? On. Nyt nenä pystyyn ap. Toiset ihmiset vaan osaa käyttäytyä törkeesti, ei sille mitään voi.

Vierailija
4/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä se kun ei saisi nyt lähteä millekään syrjintälinjalle vaikka suoraan sanottuna en voi sille mitään, että piti tähänkin mainita heidän olleen nimenomaan romaneja. Mutta kun jollain perus asiakkaalla yleensä on tapana huomauttaa heti jos esimerkiksi on tullut väärä lisuke tms. niin sepä tässä typerää onkin, että lasten annoksia en voinut edes maistaa kun olivat syöneet jo loppuun. Ja syy oli se, että pakkohan nälkäisten lasten on syödä vaikka olisi kuinka hirveää ruokaa kun on maksettu ja kaikkea. Mutta vähintä olisi nyt mun myöntää virheeni ja palkastani tämä pois etten jatkossa tarjoa ihmisille näin pahaa ruokaa. :( Oikeasti siis mua niin hävettää! T. AP

Vierailija
5/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten alennuit maistamaan? Okei, tätä lukiessa oon taas onnellinen etten ole asiakaspalveluammatissa.

Vierailija
6/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkivät lautaselle? Hyi! Erittäin vastenmielistä käytöstä.

KUKAAN ei syö puolikasta pihviä, jossa on liikaa suolaa. Ei kukaan.

Keskustelu poistuu kohta, koska mainitsit romanit. 

Vierailija
7/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä entisessä työpaikassa törmäsin ensikerran ilmiöön "romaniasiakkaat" . Pomo varoitti että siivo odottaa. Ja toden totta kun perhe poistui paikalta, oli siivo kolmessa pöydässä (yksi perhe siis paikalla) aivan käsittämätön. Lattiat, tuolit, pöydät ihan hirveässä siivossa. Ja siis niin todettu asia että sitä tiesi odottaa aina.

Vierailija
8/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap oikeassa. Sillä ei ole mitään merkitystä, että kyseessä tällä kertaa sattuivat olemaan romanit. Yhtä törkeää käytöstä olen nähnyt valkolaisilla. Keinot on monet, jotta välttyy maksamiselta. Voivat esimerkiksi sylkeä räkäklimpin lautaselle ja väittää, että on kokin jäljiltä.

Vierailija
9/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua kusetettiin ja pomosi ja muut asiakkaat kyllä tietävät sen ja ovat sinun puolellasi. Ei sinun itse tuota tarvitse maksaa. Sinuna en olisi lähtenyt kyllä maistelemaan yhtään mitään. Jatkossa voisitte ravintolassa myös sopia, että valitukset käsitellään asiallisesti heti annoksen pöytään tuomisen jälkeen mutta jo syödystä annoksesta ei tietenkään voi valittaa eikä kieltäytyä maksamasta. Jos näin käy, ei muuta kuin poliisi paikalle. Jos sama sattuu uudestaan, ilmoita kylmästi pyytäväsi poliisin paikalle siinä vaiheessa kun syödystä annoksesta ei aiota maksaa.

Vierailija
10/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä entisessä työpaikassa törmäsin ensikerran ilmiöön "romaniasiakkaat" . Pomo varoitti että siivo odottaa. Ja toden totta kun perhe poistui paikalta, oli siivo kolmessa pöydässä (yksi perhe siis paikalla) aivan käsittämätön. Lattiat, tuolit, pöydät ihan hirveässä siivossa. Ja siis niin todettu asia että sitä tiesi odottaa aina.

Aika jännä, yleensähän romanit aina korostaa kuinka on niin siistejä ihmisiä ja kodin täytyy aina olla niin puhdas ja tiptop. Kuvittelisi, että sitä haluaisi ja kykenisi olemaan siististi myös muualla.

Vierailija
11/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt oikeesti oo sun palkasta pois jos asiakas käyttäytyy kuin sika?

Vierailija
12/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen söi puolet annoksestaan, lapset lautaset tyhjäksi ja yhtäkkiä minua pyydettiin heidän pöytäänsä käymään. Ja sitten nainen (oli romani vaikkei sillä nyt pitäisi olla merkitystä) sanoi ruoan olleen syömäkelvotonta.

Jos ruoka on syömäkelvotonta ja liian suolaista, sitä ei todellakaan kykene vetämään puolta annosta. Kyllä se jää ihan siihen ensimmäiseen, max toiseen haarukalliseen. 

Vierailija
13/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kuitenkin söi pahan ruuan?

Meillä annoksesta saa rahat takaisin vain, jos yli puolet syömättä tai pystyy oikeasti osoittamaan selkeän virheen tyyliin heinäsirkka salaatissa. Suola ja pippuri ei riitä.

Vierailija
14/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää ruokaa se varmasti oikeasti oli, alunperin. Tuskin äiti olisi puolia syönyt, jos se ei olisi ollut ok. Normaali tilanteessa olisi asiakas valittanut heti maistettuaan...

Kaikki heikäläiset ei tietenkään ole tuollaisia, mutta aina löytyy näitä joitakuita, jotka osaa pelata asiansa etunsa mukaisesti törkeästi muiden kustannuksella... Löytyy niin romaneissa kuin meikäläisissäkin. Justhan täälläkin oli ketju, jossa kysyttiin alatko varastaa kaupasta ruokaa, kun tuet tippuvat. Tuo oli myös varastamista tai huijaamista (tai jopa petos?), mutta hankalampi todistaa näytön puuttuessa. Fiksu pomo sulla, kun arvasi, mistä kyse. Hän ei vain oikein voinut muuta, jos kukaan ei ollut salin puolella näkemässä? Ikävää vain tietysti sun kannalta, kun tulit varmasti suotta syytetyksi. Uskon kuitenkin, että mahdolliset muut asiakkaat arvasivat myös pelin nimen, jos näkivät/kuulivat teidät. Onko teillä muuten valvontakameroita, mistä voisi tarkistaa asian ja mahdollisesti tehdä rikosilmoituksen? Toiset harrastaa niitä juoksulounaita, mutta täähän on ovelampaa ja kiinnijäämisen riski pieni ja hyöty maksimaalinen...

Vierailija
15/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen häpeämistä sinulla on? Ainoastaan se et alennut maistamaan puoliksi syötyä pihviä.

Olisit soittanut poliisit kun asiakas ei aio ruokaansa maksaa.

Vierailija
16/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua on vaan kusetettu. Miten pennut sitten pysty syömään tassinsa tyhjäksi? Tainnu äiti vähän opastaa, miten elämässä toimitaan.

Tuota, oltiinkohan siinä alunperinkin ilmaisten aterioiden toivossa liikkeellä...? Jaa että vieläpä sylkivät lautasille, siinäpä sivistynyttä toimintaa.

Jos todella tapahtui, turha murehtia. Näitä tapauksia on kuitenkin vähemmistö. Fiksut asiakkaat ei toimi noin edes reklamoidessaan.

Vierailija
17/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei ollut rahaa ja tulivat syömään ilmaista ruokaa teille.

Ilmeisesti sirottelivat suolaa itse jälkikäteen.

Et todellakaan maksa annoksia haloo, ei tämä ole tapana vaikka annos olisikin viallinen.

En todellakaan maistaisi kenenkään keskenjättämää annosta. Älä sinäkään, ties mitä pöpöjä siitä sait.

keittiömestari

Vierailija
18/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tätä ketjua ei ole poistettu? Jos kyseessä olisi ollut joku muu vähemmistö, vaikka mustaihoiset tai arabit, ketju olisi oletettavasti poistunut äkkiä.

Vierailija
19/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä. Itse kuitenkin totuuden tiedät. Olet hyvä kokki.

Mistä tiedät hänen olevan hyvä kokki?

Tässä asiassa varmasti oli oikeassa mutta mistä ihmeestä tiedät hänen olevan hyvä kokki?

Vierailija
20/92 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaat on varkaita aina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän