Pettämisketjuun liittyen....
Joku kirjoitti olevansa niin hoikka ja hyväkuntoinen, kuin parikymppisenä ja mies ei siksi petä. Ei se nyt noin mene ollenkaan! Tunnen itsekin yhden mielestäni upeimmista naisista. Ilman meikkiä upea! Kauniit piirteet, upeat hiukset, pitkät kintut, kapea lantio+vyötärö ja kiinteä takamus+isot kiinteät tissit ja kyllä olen hetero, mutta tää nainen on katseita kääntävä ja liikuntaa harrastava tyyppi:) Fiksu ja mukava, korkeasti kouluttautunut jne jne MUTTA petetty. Olivat todella katseet kääntävä pari. Mieskin urheilija, mutta pettänyt useasti tyttöystäväänsä ihan tavismuijien kanssa. Vaikka suorastaan palvoi tyttöystäväänsä, mutta heikko luonne. Itsekin kun oli katseet kääntävä niin ei kai voinut vastustaa, kun oli vientiä. Monesti näin tän miehen sellusten ja rumahkojen naisten kanssa....Eli turha kuvitella, että ulkonäöllä olis tekemistä pettämisen kanssa. Ainoastaan sillä on mitä on pään sisällä ja miten vastustaa kiusauksia ja iskuyrityksiä ja kuinka kunnioittaa toista....
Kommentit (4)
ja mulla on +60 kg, mut mikä ihmeellisintä, perheellinen työkaveri olis valmis pettään vaikka heti mun kanssa. Mies siis tietenkin....
kauhean kauniin ja hyväkroppaisen naisen, ja arvostaa ulkoista kauneutta, niin haksahtaa sitten helpommin muihin kauniisiin naisiin. Tiedä häntä...
Vierailija:
kauhean kauniin ja hyväkroppaisen naisen, ja arvostaa ulkoista kauneutta, niin haksahtaa sitten helpommin muihin kauniisiin naisiin. Tiedä häntä...
Av-mammojen miehet ei petä. Ei koska asiasta on sovittu. Nämä meikittömät,luonnonkauniit ja sopusuhtaiset kaunottaret ovat laittaneet laput miestensä silmille.