Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko käydä niissä vanhempainilloissa

Vierailija
05.09.2016 |

Eikä itkeä jälkikäteen, kun päättivät väärin...

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä vanhempainilta pitäisikin muuttaa vanhempainlauantaiaamuksi, niin ihmiset pääsisivät paremmin?

Eiköhän sekin olisi väärin.

Minä nukun lauantaiaamuisin eikä muu kuin hätätilanne saisi minua nousemaan ylös sängystä.

Vierailija
62/67 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä sai aikaan keskustelua. Hyvä!

Olen samaa mieltä parin muun kanssa. Sieltä puuttuvat aina ne, joiden todella pitäisi käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites nää luokkaretkijutut nykyään menee? Oma lapsi kävi pari vuotta sitten luokkaretkellä, myivät jotain suklaita rahan saamiseksi.

Siis lapset tekivät ison tililin sille joka toimitte ne suklaat. Tuollainen pitäisi saada pois opetustoiminnasta. Kaikki rahaan liittyvä pitäisi olla ankarasti kiellettyä.

Varmasti sanoissasi on vinha perä. Mutta itse muistan lämmöllä niillä discoja, hernekeiton myyntejä, ja pullon keräyksiä, joilla me keräsimme viidennellä ja kuudennella luokalla rahaa luokkaretkille. Se oli mukavaa yhteisöllistä puuhaa, ja siihen ei tarvinnut vanhempienkaan vaivaantua :D

Vierailija
64/67 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampere ja kaksi lasta. Aina saanut maksaa rahalla leirikoulut. Luokkaretket myös maksetaan rahalla mutta toinen opettaja ei edes vie luokkaretkelle.

Opettajat ilmoittaa myös asiat Helmessä. Hyvin pelittää hommat täällä päin.

Muilla voi sit olla muu tilanne ja sehän ei mulle kuulu.

Ei siis haittaa mitkään päätökset vanhempainillassa vaikka muut rahaa keräisikin koska ei tarvitse olla mukana jos oman lapsen kulut maksaa rahalla.

Tosin mitään keräyksiä ei ole.

Taitaa olla siellä Etelä - Suomessa kaikki niin vaikeaa.

Rahaa kerätään luokalle, ei omalle lapselle.

Ihan sama mitä keräätte mutta kummankin lapsen kohdalla ei kukaan ole kerännyt mitään vaan kaikki maksaa rahalla retket. Niin helppoa.

Vierailija
65/67 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä sai aikaan keskustelua. Hyvä!

Olen samaa mieltä parin muun kanssa. Sieltä puuttuvat aina ne, joiden todella pitäisi käydä.

Meillä vanhempainilloissa istuimme kyllä kiltisti me joiden lapsilla ei kaikki aina mennyt kunniakkaasti ja loistavasti. Mutta saimme toisistamme vertaistukea, ja se oli mukavaa.

Vierailija
66/67 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vanhempainilloissa. Niissä ei ole ikinä päätetty mitään. Eli mikä oli pointti?

Vierailija
67/67 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsemme kaveri oli kertonut, että hänen isä ja äiti inhoaa vanhempainiltoja ja muita koulujuttuja yli kaiken, eivätkä siksi tule niihin koskaan. Olipa fiksua mainostaa tämmöistä asiaa lapsen kuullen ja osoittaa, että eipä ne oman lapsen asiat kiinnosta.

Mulla on tällaiset vanhemmat :( Kävivät ehkä kerran pari peruskoulun aikana vanhempainilloissa, lukiossa ei kertaakaan. Tuntuu ettei heitä oikein kiinnostanut ja se jotenkin kyllä harmitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä