Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmamiehesi ( kumppanisi) TV -sarjojen hahmoista? Hahmon plussat ja miinukset, olisitteko onnellisia?

Vierailija
04.09.2016 |

Kuka TV-hahmo olisi unelmapuolisosi? Olisiko täydellinen vai mitä olisi parannettavaa?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Bond. Jännämies ja varmaan hyvä naisten kanssa.

Vierailija
2/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hathway Lewis sarjasta

Sherlock Uusi Sherlock sarjasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunareiden Eric. On jotenkin iätön. Varakas ja vakaa leskimies. Osaisin arvostaa häntä toisin kuin aiemmat heitukat.

Vierailija
4/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilson sarjasta House. Fiksu, empaattinen, huumorintajuinen ja ihan kivan näköinen.

Vierailija
5/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phil Dunphy.

Energinen, rakastava, hauska, seksikäs mies <3

Todennäköisesti liittomme kaatuisi MUN saamattomuuteen. Phil masentuisi seurassani ja ratkeaisi ryyppäämään ja kännissä kirjoittelisi philosofiaansa.

Vierailija
6/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viihtyisin varmaan Chandlerin (Frendit) vaimona :) Tyhmä huumorimme sopisi varmaan yhteen ja hän vaikuttaa oikein hyväsydämiseltä henkilöltä.

Vierailija
7/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hathway Lewis sarjasta

Sherlock Uusi Sherlock sarjasta

Hei hei hei! Hathaway on minulle. Sen tupakan saisi kyllä jättää. Mitenkähän tällainen (omasta mielestään) hehkeä ja tietysti akateeminen kolmen lapsen äiti kaukaa Suomesta saisi tuollaisen yläluokan edustajan itselleen... Sulle Sherlock!

Vierailija
8/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

James Bond. Jännämies ja varmaan hyvä naisten kanssa.

Puolet Bondin muijista kuolee, ja uusi toosa on koko ajan kierrossa.

Vierailija
9/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kerran palstan naisten harhaisuus on todistettu.

Vierailija
10/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phil Dunfy! Uskon että liittomme onnistuisi, koska sulhossanikin on hyvin paljon samaa. Vitsailla hänen kanssaan, että mä olen kuin Claire ja hän on ihan kuin Phil

Vierailija
11/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wilson sarjasta House. Fiksu, empaattinen, huumorintajuinen ja ihan kivan näköinen.

Mä mietin eka Wilsonia, mut sit muistin, et sehän pettää vaimoaan potilaiden kanssa. Mä taidan ottaa Greg Housen itsensä, vaikka osaakin olla aika mulkku. On niin pirun seksikäs. :D

Vierailija
12/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä viihtyisin varmaan Chandlerin (Frendit) vaimona :) Tyhmä huumorimme sopisi varmaan yhteen ja hän vaikuttaa oikein hyväsydämiseltä henkilöltä.

Olin tulossa sanomaan samaa! Sympaattinen tyyppi, jonka huumori iskee. Lisäksi näyttää mun silmiin tosi hyvältä.

Vierailija
13/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningas Julien sarjasta Kauan eläköön kuningas Julien. Tuttu myös Madagasgar-leffoista. Helkutin hottispottis ja yhtä höntti kuin minäkin. Ja se seksikäs häntä, grrrrr

Vierailija
14/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää-Mirandan Steve, tai Carrien Aidan :)

Vierailija
15/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Medina Gilmore Girlsistä. Ihanan älykäs ja rakastavan oloinen, lempeä ja sopivan komea, ei liikaa. Laittaa ruokaa, puhuu ja ymmärtää. Miinuksena ilmeisesti käytännön "perusmiestaitojen" puute, kuten rakentelu ja ruohonleikkuu.

Vierailija
16/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumipappa.

Vierailija
17/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Hemlock Grovesta. Ihana luonne, tosi komea ja en pistäisi ollenkaan pahakseni, jos mun mies osaisi muuttua sudeksi. Tosin sillä on aika creepy bestis. D:

Vierailija
18/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greyn anatomian  McDream .Ihanan myötätuntoinen tapa kuunnella , hyvän näköinen, aina plussaa jos mies tekee urotekoja edes fiktiossa. Harmi että kuoli sarjassa.

Vierailija
19/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunareiden Bill Spencer. Ihan vaan kiva kuunnella sitä keulimista ja mekkomaakarin mollaamista.

Vierailija
20/65 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövahdin Jonathan Pine <3 koska on hot