Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys lihaville feministeille

Vierailija
04.09.2016 |

Kumpi valtasi sinut ensin, feminismi vai lihavuus?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus, sillä olen ollut lihava päiväkodista asti. Olen laihduttanut jo 29kg, vielä 10kg niin olen normaalipainossa.

Vierailija
2/57 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus, sillä olen ollut lihava päiväkodista asti. Olen laihduttanut jo 29kg, vielä 10kg niin olen normaalipainossa.

Sellainen käsitys minulla on asiasta ollutkin, että lihavista tulee feministejä eikä feministeistä lihavia. Kiitos vastauksesta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana minusta tuli feministi ja 25-vuotiaana lihava. Kiloista on tavoite päästä eroon, mutta feminismistä ei.

Vierailija
4/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ex-lihava feministi. Tasa-arvoisen yhteiskunnan tavoittelu alkoi maltillisesti teini-ikäisenä. Joskus 18-vuotiaana sain itseni aika huonoon kuntoon, mutta nyt taas normaalipainoindeksissä. Feminismiyteni ei ole juurikaan muuttanut olomuotoaan yhtä tiuhaan kuin minä.

Vastakysymys: miksi olet niin kiinnostunut toisten ihmisten painosta ja millä tavalla se vaikuttaa elämääsi?

Vierailija
5/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen antifeministi/maskulisti mutta lihava. Ihmetyttääkö?

Vierailija
6/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut feministi jo ihan pienestä. Silloin en tiennyt koko sanaa, mutta huomasin, miten eri tavalla poikia ja tyttöjä kohdellaan. Veli sai tehdä kaikkea kivaa, jonka tekeminen kiellettiin minulta, koska "ei tytöt tuollaista". Lihoin sitten aikuisena.

Vierailija
7/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laiha sovinisti. Olin jo kohdussa sovinisti, laiha minusta tuli vasta 20-vuotiaana.

Vierailija
8/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi oon ollut aina, paino on vaihdellut viimeiset kymmenen vuotta.

Vierailija
9/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska avaus.

Vierailija
10/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut feministi jo ihan pienestä. Silloin en tiennyt koko sanaa, mutta huomasin, miten eri tavalla poikia ja tyttöjä kohdellaan. Veli sai tehdä kaikkea kivaa, jonka tekeminen kiellettiin minulta, koska "ei tytöt tuollaista". Lihoin sitten aikuisena.

Eli toisin sanoen et pitänyt epätasa-arvoisena sitä, että veli sai turpiinsa paljon helpommin kuin sinä. Halusit tasa-arvoa vain asioihin, jotka hyödyttivät sinua kuten "kaiken kivan tekeminen". Olit tosiaan ihan aito feministi jo lapsena.

Vierailija
11/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanoen et pitänyt epätasa-arvoisena sitä, että veli sai turpiinsa paljon helpommin kuin sinä. Halusit tasa-arvoa vain asioihin, jotka hyödyttivät sinua kuten "kaiken kivan tekeminen". Olit tosiaan ihan aito feministi jo lapsena.

Veli ei ole koskaan saanut turpiinsa, ei edes aikuisena nakkikioskin jonossa. Veljeni ei käytä alkoholia oikeastaan ollenkaan.

Mummulassa veli sai mennä heinäpellolle muun porukan kanssa, minä sain jäädä vahtimaan serkkua, tiskaamaan ja kitkemään kasvimaata. Veljelle opetettiin traktorilla ja mopolla ajamista, minulle ei, vaikka pyysin. Veli sai itsensä satuttaessaan kiroilla, sille vaan naureskeltiin, että poikahan on jo iso mies. Minä sain vastaavassa tilanteessa tukkapöllyä. Veli pääsi aikuisten kanssa yhtä aikaa ruokapöytään, minä sain kantaa ruokia ja astioita ja syödä muiden jälkeen. Nämä oli vain mummolassa tapahtuneita juttuja.

12/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi.

Vierailija
13/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski olen ollut jo aika pitkään, mutta feministi... en ikinä. Mielummin kuula kalloon, kuin feminismi.

Vierailija
14/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko feminismikritiikki tämä on tänään?

Kirjoittavatko tälle palstalle vain tietämättömät ja yksinkertaiset miehet?

Vierailija
15/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei tarvita feminismiä. Jossain muslimimaissa tarvitaan. Jostain kumman syystä nämä lihavat feministit tykkää muslimimiehistä. Hassua.

Vierailija
16/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, hanki lopultakin sinulle useita kertoja suositeltua ammattiapua, niin elämäsi ehkä helpottaa.

Ohis

Vierailija
17/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei tarvita feminismiä. Jossain muslimimaissa tarvitaan. Jostain kumman syystä nämä lihavat feministit tykkää muslimimiehistä. Hassua.

Ehei, kyllä Islannissa ja Norjassa on kaikkein namuimmat miehet.

Vierailija
18/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja nätti mutta koska tiedän minkälaista paskaa moderni feminismi on, veikkaisin että ensin he tajusivat olevansa miesten silmissä epä-haluttavia ja rumia, sitten he alkoivat syömään suruunsa ja sen jälkeen hurahtivat feminismiin :=)

Vierailija
19/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut feministi aina, lihava vasta viimeiset 5 vuotta.

Vierailija
20/57 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paksut ihmiset ovat feministejä.

Kas kummaa! En olis Soinin Timpasta arvannut, kun se esittää niitä abortinvastaisia mielipiteitä. Mutta kai se sitten feministinä haluaa enemmän naisia maailmaan! :)