Ikä,kuppikoko, pituus ja paino :)
Kerro nämä ja oletko mielestäsi hyvä kropaltaan ja mistä ruumiinosasta pidät eniten ja mitä vihaat. Oletko sinkku avoliitossa vai avoliitossa ja lasten lukumäärä.
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
28 v., 156 cm, 74 kg, 75K. Inhoan kaikkea vartalossani: lyhyyttäni, läskejäni, liian isoja rintoja. Naimisissa ja yksi lapsi.
Ompas isot rinnat ja varmaan "jenkkakahvat" ja perse kans isot?
Lasten syntymien jälkeen en ole seurannut ikääni ja vaaka puuttuu.
169cm/57kg/70F naimisissa, 2 lasta. Ns.
laiha läski. Olen tyytyväinen kroppaani.
42 v, 80C, 165cm, 49-50kg. Imetän vielä ja olen pari kiloa tavispainoani alemmassa painossa. Kroppa on rintava ja hoikka, mutta valitettavasti säärten suonikohjut ovat aika ikäviä :/ Naimisissa olen, lapsia 2.
Vierailija kirjoitti:
42 v, 80C, 165cm, 49-50kg. Imetän vielä ja olen pari kiloa tavispainoani alemmassa painossa. Kroppa on rintava ja hoikka, mutta valitettavasti säärten suonikohjut ovat aika ikäviä :/ Naimisissa olen, lapsia 2.[/quote
Oletko synt. 1974, omistatko omasta mielestä hyvät rinnat ja käytätkö stringejä?
46v 85C 182cm 72kg avioliitossa 2 lasta 15v 13v. Kropassani olen tyytyväinen rintoihin, peppuun ja pitkiin jalkoihin/sääriin. Hartiat ja pohkeet voisivat olla vähän pienemmät, mutta johtuu kovasta kuntosalitreenistä, kun käyn salilla 3-4 krt ja myös juoksemassa 3 krt/vko. Olen aina ollut kova urheilemaan ja kroppa ollut hyvässä kunnossa. Kiva lukea AV mammojen mittoja kun ne on mun mielestä aivan hyvissä mitoissa kuppikoko/pituus/paino.
26 v.
75E (Changen kokona ja niillä on ihan omat, jossain henkkamaukka normi rinuissa joku A/B...)
168 cm.
Jotain 62 kg.
En nyt kyl tiedä tykkäänkö erityisemmin mistään, mut en nyt kyl vihaakkaan. En kauheesti mieti.
Avoliitto. Ei lapsia, luojan kiitos.
Ikä 29, 90G, 163cm , 84kg, en nyt kroppaan tietenkään tyytyväinen ole rintaa ja masua liikaa, mut peppu sääret ok. Lapsia on ja nyt vapaa.
23v
171cm
70kg
80C
Avoliitossa, lapseton. Laihdutus/kiinteytys urakka menossa, nyt 5kg tippunut, vielä 5-10kg edessä :)
Kunhan ylimääräiset löllöt saa pois niin oon tyytyväinen. Vartalon malli on mulla sopusuhtainen.
25 v., 167 cm, 47 kg, 60D, paras ruumiinosani peppu ja sääret. Olen sinkku ja tyytyväinen, vaikka voisi olla enemmän sutinaa nyt pitkähkön kuivan kauden jälkeen :)
Vierailija kirjoitti:
25 v., 167 cm, 47 kg, 60D, paras ruumiinosani peppu ja sääret. Olen sinkku ja tyytyväinen, vaikka voisi olla enemmän sutinaa nyt pitkähkön kuivan kauden jälkeen :)
Oletko kauan ollut sinkku ja missä päin asut? Lähe treffeille? T: sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis toinenkin sinkkumies näistä vailla😀
T: sinkkumies 28v
28v 75C 176cm 62kg sinkku. Perse ja rinnat kauniit 😋
56v 85DD 172kg 66kg Avioliitossa 36v 4 lastenlasta. Rinnat ovat parasta kropassani vaikka on DD koon niin todella kiinteät ja pyöreät luulisi monet silkkareiksi. Tytär 32v todella kateellinen kun hänellä vain B koon.😊
Peppua on kanssa kehuttu pyöreäksi ja kiinteäksi. Käyn salilla 4 krt viikossa, juoksulenkki 3 krt viikko ja ryhmäliikunta tunneilla 3 krt viikossa siksi kroppa pysyy hyvässä kunnossa. Liikunta on A ja O niin sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
56v 85DD 172kg 66kg Avioliitossa 36v 4 lastenlasta. Rinnat ovat parasta kropassani vaikka on DD koon niin todella kiinteät ja pyöreät luulisi monet silkkareiksi. Tytär 32v todella kateellinen kun hänellä vain B koon.😊
Peppua on kanssa kehuttu pyöreäksi ja kiinteäksi. Käyn salilla 4 krt viikossa, juoksulenkki 3 krt viikko ja ryhmäliikunta tunneilla 3 krt viikossa siksi kroppa pysyy hyvässä kunnossa. Liikunta on A ja O niin sanottuna.
...Siis 2 lasta ja 4 lastenlasta piti kirjoittaa😁
28 v., 156 cm, 74 kg, 75K. Inhoan kaikkea vartalossani: lyhyyttäni, läskejäni, liian isoja rintoja. Naimisissa ja yksi lapsi.