treffikumppani alkoi valitella, ettei ymmärrä tatuointitrendiä ja että on harmi kun minäkin olen mukaan lähtenyt...
kun sanoin, että kuvani on otettu 1995 ja vahvistettu 2015 oli ihan hiljaa ja hörppi kahviaan.. alkoi sitten puhua säästä. kas kun ei politiikasta! join viinini ja sanoin suoraan että "kuule, tämä taisi olla tässä". että semmoinen lauantai! :/
ja hulluinta on, että profiilikuvassani olkapääni tatuointi näkyy kyllä. eli ei olisi pitänyt olla yllätys. muutenkin oli pettymys koko ukko, sai minut tuntemaan paheksuvalla katseella itseni ihan juopoksi kun halusin lauantai-iltana juoda viiniä enkä kahvia..
mistä hel"""tä näitä treffipalvelun "helmiä" oikein sikiää?
Kommentit (57)
Miten toisten tatuoinnit voi ärsyttää joitakin niin paljon että niitä pitää haukkua? Ja yläpeukkuja satelee kaikille "tatuoinnit on rumia ja nainen on ruma jos ottaa niitä".
En vain ymmärrä sitä tarvetta arvostella ja haukkua ja kohentaa omaa oloa kertomalla muille että ovat huonompia.
Vierailija kirjoitti:
en yleensäkään juo kahviloissa /ravintoloissa kahvia, miksi maksaa siitä mitä saa ilmaiseksi kotonakin?
jos pari lasia hyvää viiniä pikkupurtavan kanssa tekee minusta spurgun, niiin tehköön. lauantai, kello lähempänä iltayhdeksää ja olisi pitänyt kahvia alkaa ryystää ..! :O ( meille oli siis sovittu treffit klo 19.30, mutta mies myöhästyi töiden vuoksi puoli tuntia)
niin ja se tatuointi on pikkusiskoni muistoksi otettu, ensimmänen ja viimeinen kuvani.... oli aluperin tarkoitus ottaa se lapaluun päälle, mutta oli silloin niin paha akne selässä että päädyin näkyvämmälle paikalle, olkavarteen.
Ap
Tatuointi on huono tapa muistamiseen. Pilasit itsesi loppuelämäksesi.
Trollisi on jo nähty ja käsitelty, turha yrittää lisälämmitystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just eilen mietin, et muutaman kymmenen vuoden päästä tatuointi on vanhojen juttu. Nuoriso ei taatusti ota, kun isovanhepien nahassa roikkuu tatskat.
Meinaat että nuoret nyt ei oo nähnyt isovanhemmillaan tatskoja?
Mä päätin jo 5-vuotiaana että haluan tatuointeja kun minusta isoisän kuvat oli kivoja =D
Ja muistan vieläkin minkänäköiset kuvat hänellä oli, vaikka hän kuoli 15v. sitten.Minä en nuorena nähnyt tatuointeja kuin vankilakundeilla ja merimiehillä. Huorillakin niitä kuulemma oli.
Jaa, no se on sun häpeä jos sen takia koet tarvetta halveksua tatuoituja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten toisten tatuoinnit voi ärsyttää joitakin niin paljon että niitä pitää haukkua? Ja yläpeukkuja satelee kaikille "tatuoinnit on rumia ja nainen on ruma jos ottaa niitä".
En vain ymmärrä sitä tarvetta arvostella ja haukkua ja kohentaa omaa oloa kertomalla muille että ovat huonompia.
No kun minusta tatuoinnit on rumia, olipa ne kenen nahkassa ja minkälaisia tahansa. En vaan voi käsittää, mite joku haluaa sellasen ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt sellaisen havainnon että naisissa tatuointeja hankkii ns. elämän koululaiset jotka on matalasti koulutettuja ja ei mitenkää kovin fiksuja.
Korkeasti koulutetuilla ei juuri tatuointeja näy.
Olen tehnyt sellaiden havainnon että korkeasti koulutetuilla on suurempi tarve korostaa että ovat vähän parempia ihmisiä, matalasti koulutetut ottaa rennosti.
Harmi jos toisen elämä on vain sitä että toivoo että muut huomaa miten sitä erottuu joukosta edukseen, ja miten älykäs ja fiksu on, ja niin tyylikäs ettei pilaisi itseään tatuoinnilla.
Varmuuden vuoksi pitää vähän väliä keskustelussakin tuoda ilmi sitä koulutustaan ja paremmuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just eilen mietin, et muutaman kymmenen vuoden päästä tatuointi on vanhojen juttu. Nuoriso ei taatusti ota, kun isovanhepien nahassa roikkuu tatskat.
Mä päätin jo 5-vuotiaana että haluan tatuointeja kun minusta isoisän kuvat oli kivoja =D
Ja muistan vieläkin minkänäköiset kuvat hänellä oli, vaikka hän kuoli 15v. sitten.Minä en nuorena nähnyt tatuointeja kuin vankilakundeilla ja merimiehillä. Huorillakin niitä kuulemma oli.
Jaa, no se on sun häpeä jos sen takia koet tarvetta halveksua tatuoituja ihmisiä.
Ja milloinhan minä olen halveksinut tatuoituja ihmisiä? Ettei vaan sinun päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä sitä tarvetta arvostella ja haukkua ja kohentaa omaa oloa kertomalla muille että ovat huonompia.No kun minusta tatuoinnit on rumia, olipa ne kenen nahkassa ja minkälaisia tahansa. En vaan voi käsittää, mite joku haluaa sellasen ottaa.
Mutta mitä saavutat sillä että tuot avoimesti ilmi halveksuntaasi?
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt sellaisen havainnon että naisissa tatuointeja hankkii ns. elämän koululaiset jotka on matalasti koulutettuja ja ei mitenkää kovin fiksuja.
Kumpaan viiteryhmään kuulut itse? Minä jälkimmäiseen ja voin todeta, että tietenkään niitä ei työaikana juurikaan näy, vapaa-aikana sitten enemmänkin kun pukeutuminen vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä sitä tarvetta arvostella ja haukkua ja kohentaa omaa oloa kertomalla muille että ovat huonompia.No kun minusta tatuoinnit on rumia, olipa ne kenen nahkassa ja minkälaisia tahansa. En vaan voi käsittää, mite joku haluaa sellasen ottaa.
Miksi et siedä henkilökohtaista mielipidettä? Taidat kokea kaiken halveksuntana, mikä ei sinua miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et siedä henkilökohtaista mielipidettä? Taidat kokea kaiken halveksuntana, mikä ei sinua miellytä.
Kyllähän sinusta käy ilmi että pidät itseäsi parempana kuin tatuoituja.
No kyllä musta on todella typerää mennä treffeille naisen kanssa, tietäen että hällä on tatuointi, ja sitten kitistä siitä tatuoinnista. :D Vähän kun menisi tiedostaen paksun kanssa treffeille ja sitten valittaisi, että kun sääki oot tommonen paksukainen. Onko ihmiset aivan vajakkeja? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sinusta käy ilmi että pidät itseäsi parempana kuin tatuoituja.
Sinusta käy ilmi, et keksit näköjään kaikennäköisiä tarinoita ihmisistä omassa päässäsi. Olen vain ilmaissut mielipiteeni tatuoinneista.
Minä aina kysyn ennen treffejä ettei ole tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä musta on todella typerää mennä treffeille naisen kanssa, tietäen että hällä on tatuointi, ja sitten kitistä siitä tatuoinnista. :D Vähän kun menisi tiedostaen paksun kanssa treffeille ja sitten valittaisi, että kun sääki oot tommonen paksukainen. Onko ihmiset aivan vajakkeja? :D
Kyllä ihmiset ovat vajakkeja. Miehillä varsinkin on tapana arvostella naista aina jotenkin tämän ulkoisten ominaisuuksien perusteella, jos ei suoraan ulkonäköä arvostella niin sitten esim. pukeutumista tms. Jotenkin todella omituista käytöstä. Itse en lähtisi mihinkään henkilön kanssa, jota en pitäisi kokonaisvaltaisesti viehättävänä (luonne, persoona ja ulkoinen olemus). Antaa vähäjärkisen kuvan kun alkaa arvostella toista ulkoisista ominaisuuksista, joiden olemassaolosta on ollut tietoinen ja silti tehnyt päätöksen yhteisestä ajanvietosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja milloinhan minä olen halveksinut tatuoituja ihmisiä? Ettei vaan sinun päässäsi.
Jäi vain auki että miksi vastasit viestiin missä kysytään mikä tarve on haukkua muita ja pitää itseään muita parempana, jos ei toimi näin?
Vierailija kirjoitti:
Hah, tämä on kyllä ihan sun mututuntuma. Kaikilla ei oo tatskat näkyvissä paikoissa.
korkeastikoulutetuilla on yleensä yksi, pieni tatuointi paikassa jossa se ei näy! sama juttu lävistysten kanssa ;)
niitä on, mutta vain harvat saavat nähdä
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on saatanan rumia.
Eivät niin rumia kuin ahdasmieliset ihmiset. Ja itselläni ei tatuointia ole eikä kellään kaverillakaan. Silti. En siedä ahdasmielisiä ihmisiä.
Minä en nuorena nähnyt tatuointeja kuin vankilakundeilla ja merimiehillä. Huorillakin niitä kuulemma oli.