Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras, huonoin tai erikoisin tapa, jolla sinua on yritetty iskeä tai lähestyä?

03.09.2016 |

Tarinoita kehiin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baaritiskillä:Hei,olen Mika saanhan olla sulle insinööri...mitäh? Sanoin että ole vaikka sutenööri,mutta häivy siitä. Ja"insinööri"lähti kohti seuraavaa uhria😊😊

Vierailija
22/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan kaikista vittumaisita oli, kun baarissa vanhempi herrasmies tullee suoraan kysymään, että paljonko maksaa. Eikä siis ollut, ainakaan silminnähden, humalassa edes. Ihan vaan tuolleen käveli suoraan luokse ja esitti kysymyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan kaikista vittumaisita oli, kun baarissa vanhempi herrasmies tullee suoraan kysymään, että paljonko maksaa. Eikä siis ollut, ainakaan silminnähden, humalassa edes. Ihan vaan tuolleen käveli suoraan luokse ja esitti kysymyksen.

LOL! Sen siitä saa ku pukeutuu ja käyttäytuu ku h*ora. Oma vikas jos annat ymmärtää, mut et ymmärrä antaa.

Vierailija
24/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossa tehtiin remonttia, joten siellä ramppasi työmiehiä.  Tulin töistä kotiin iltapäivällä ja sohvalla istui mies, hän nousi ylös ja katseli odottavasti.  Tuijotin ihmeissäni en sanonut mitään, työpäivän piti olla jo ohi.  Sitten hän vain käveli ulos mielipahan ilme kasvoillaan.

Jälkeenpäin ajatus että joku oli pilaillut, hän oli entisen vuokranantajani poika.

Vierailija
25/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisin lähestymisyritys tapahtui puistossa kesällä kun eräs mies tuli istumaan penkille viereeni ja pyysi, että saisi suudella likaisia varpaitani. En antanut. Nyt antaisin. :)

Vierailija
26/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies salilla hiipi taakseni kesken sarjan ja mutisi perseelleni "hi baby". Ehkä se odotti että takapuoli juttelee takaisin.

Olisit päästänyt oikein kunnon mojovan pierun ja sanonut takaisin kimeällä äänellä: "Hello" Lmao

Lmao? Pun intended?

Vierailija
27/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi teki minusta runon, halusi ennustaa tarot-korteista tulevaisuuteni ja kertoi hienosta pehmolelukokoelmastaan, jota olin tervetullut katsomaan hänen luokseen. Runon taakse hän kirjoitti puhelinnumeronsa, jolle ei tullut koskaan käyttöä.

Yksi nappasi minua kädestä baaritiskillä ja vei sen kovan kullinsa päälle kuiskien, että hänellä on iso alppimökki tässä lähellä.

Yhden ylipainoisen jätkän tyttökaverit tulivat kertomaan, että ko. jätkä on poskettoman rikas ja hän ostaisi minulle merkkilaukun, jos suutelisin hänen kanssaan.

Eräs tuli ilmoittamaan olevansa erään missin veli. Vastasin, että entäs sitten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi