Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras, huonoin tai erikoisin tapa, jolla sinua on yritetty iskeä tai lähestyä?

03.09.2016 |

Tarinoita kehiin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies salilla hiipi taakseni kesken sarjan ja mutisi perseelleni "hi baby". Ehkä se odotti että takapuoli juttelee takaisin.

Vierailija
2/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kivat silmät mutta lihavat posket". ei natsannu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin iskuyritys minun kohdallani on ollut se kun minua ei ole yritetty iskeä.

Vierailija
4/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi mä oon Henri, mikäs sun nimes on? Ai, Hanna? No mehän ollan kuin ne osuuspankin säästöpossut/ (virtahevot) sitten, tää on selkeesti kohtalo."

Joo, ei ollut kohtalo se.

Vierailija
5/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies salilla hiipi taakseni kesken sarjan ja mutisi perseelleni "hi baby". Ehkä se odotti että takapuoli juttelee takaisin.

Olisit päästänyt oikein kunnon mojovan pierun ja sanonut takaisin kimeällä äänellä: "Hello" Lmao

Vierailija
6/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa neideillä varaa taas vaatia ja arvostella, vaikka itse ei ole tehnyt elämässään minkäännäköistä aloitetta. Olisi kiinnostavaa tietää minkälainen olisi se hyvä iskuyritys?

Vierailija
7/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit päästänyt oikein kunnon mojovan pierun ja sanonut takaisin kimeällä äänellä: "Hello" Lmao

Juuri tästä syystä on niin harvoja hyviä naiskoomikoita.

Vierailija
8/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssilattialla machosti tultiin hieromaan puolijäykällä kalulla ja rintalihaksia esitellen. Voi yöks.

Vierailija
9/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitäs muuta?"

Siihen ei voi kuin vastata että "niin siis minkä muun lisäksi?"

10/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisin ja mieleenpainuvin oli se tyyppi, joka kertoi etsivänsä lapselle kunmitätiä. Mies ei ollut ulkoisesti erityisen vetävä, mutta kiinnostuin keskustelemaan hänen kanssaan pitkäksi aikaa mm siitä, tietääkö tämän kummitätiä vailla olevan lapsen äiti, että kyseinen mies vonkaa naisia baarissa (uskoi hänen tietävän), mitä mieltä lapsen äiti on siitä (on kuulemma hyvillään, ja vielä iloisempi jos onnistaa), mitä sukupuolta lapsi on (taisi olla tyttö), ja ylipäätään mikä hemmetin omituinen kuvio tässä nyt on kyseessä. Liekö johtunut kohtalaisesta humalatilastani, mutta yllättävän pitkään mies sai minua pidettyä koukussaan. Lopuksi tietenkin selvisi, että tämä herra ei ollutkaan lapsen isä niin kuin oletin, vaan kummisetä ja lapsi oli jo kastettu. Vaimoketta itselleen ja sitä kautta "kummitätiä" kummilapselleen etsi. Ei tuottanut iskuyritys tulosta, mutta hymyillen ja positiivisella mielellä yrittäjää ja varsinkin yritystä muistelen 😀

11/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa neideillä varaa taas vaatia ja arvostella, vaikka itse ei ole tehnyt elämässään minkäännäköistä aloitetta. Olisi kiinnostavaa tietää minkälainen olisi se hyvä iskuyritys?

Fiksut ihmiset tekevät aloitteen ihan vain ryhtymällä juttusille. Siihen ei ihmeellisiä repliikkejä tarvita. Osoita olevasi ei-uhkaava ja kiinnostava, jututa naista, ja arvioi,näetkö mitään orastavan kiinnostuksen merkkejä.

Vierailija
12/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin ehdottomasti tunnettu suomalainen rock muusikko, joka tuli vain viereen baarissa ja nuoli poskeani niin kuin joku eläin.

Huono oli myös eräs mies, joka tuli haukkumaan minulle kaverimieheni ulkonäköä (koska luuli, että olemme yhdessä, oltiin vain kavereina baarissa), miten huonot käytöstavat, loukkaannuin oikeasti.

Pohjanoteeraus oli myös eräs mies, joka oli katsellut mua alkuillan muka merkitsevästi, yritin vältellä sen katsekontaktia, sitten mieheni saapui paikalle ja kyseinen tyyppi alkoi sekoilemaan ja huutamaan omille kavereilleen miten aikoo hakata mieheni....

13/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoin ehdottomasti tunnettu suomalainen rock muusikko, joka tuli vain viereen baarissa ja nuoli poskeani niin kuin joku eläin.

Huono oli myös eräs mies, joka tuli haukkumaan minulle kaverimieheni ulkonäköä (koska luuli, että olemme yhdessä, oltiin vain kavereina baarissa), miten huonot käytöstavat, loukkaannuin oikeasti.

Pohjanoteeraus oli myös eräs mies, joka oli katsellut mua alkuillan muka merkitsevästi, yritin vältellä sen katsekontaktia, sitten mieheni saapui paikalle ja kyseinen tyyppi alkoi sekoilemaan ja huutamaan omille kavereilleen miten aikoo hakata mieheni....

Ihan tällaista hulluutta en arvannut kuulevani, kun ketjun avasin...

14/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kivat silmät mutta lihavat posket". ei natsannu :D

Taas yksi wannabe-PUA, jonka lukutaito ei ole riittänyt selvittämään, mitä negaaminen oikeastaan tarkoittaa ja mihin kohtaan settiä se sopii.

Vierailija
15/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo hyvin kauan, mutta yksi ihastunut tyttö kävi välillä minun työpaikalla. Kerran tyttö oli ottanut kortit mukaan ja pyysi minua vähän juttelemaan. Hän selitti olevansa noita ja tahtoi ennustaa korteista. Sitten hän alkoi katsoa korteista, että meillä on yhteinen tulevaisuus.

Vierailija
16/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna pusu"

Vierailija
17/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisinta on, että mua on pyydetty kaksi kertaa opiskeluaikana yliopistolta treffeille, kun olen ollut kopioimassa!

18/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo hyvin kauan, mutta yksi ihastunut tyttö kävi välillä minun työpaikalla. Kerran tyttö oli ottanut kortit mukaan ja pyysi minua vähän juttelemaan. Hän selitti olevansa noita ja tahtoi ennustaa korteista. Sitten hän alkoi katsoa korteista, että meillä on yhteinen tulevaisuus.

Tämäkin on PUA-klisee. Ettei olisi tytön noitakoulu oikeasti joku pelimiesfoorumi? :D

19/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisinta on, että mua on pyydetty kaksi kertaa opiskeluaikana yliopistolta treffeille, kun olen ollut kopioimassa!

Tuohan on oikeasti aika hyvä tilanne lähestyä naista. Hän on yksin ja paikallaan, tilanne on hyvin turvallinen ja supliikille avautuu luontevia tilaisuuksia ("Onko sulla vielä paljon kopioitavaa?").

Lisäksi joidenkin mielestä kopioiminen on vain seksikästä.

Vierailija
20/27 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui kaverilleni (joka on todella kaunis ja nuoren näköinen): mies tuli baarissa juttelemaan.

"Kuinka vanha olet?"

"19."

"No sähän olet hyvin säilynyt!"

Ja sitten parikin kertaa on tullut joku mies selittämään, että hänen kaverinsa on toimitusjohtaja, että olisinko kiinnostunut hänestä. Kysyin tietenkin että miksi hän ei itse tule juttelemaan. Kaveri totesi ettei tämän tarvitse, koska tämä on toimitusjohtaja. Totesin että ei kiinnosta mies joka ei itse uskalla naisiaan iskeä. Tämä siis tapahtunut minulle kaksi kertaa. Onko tällainen ihan normaalia vai onko se aina se sama tyyppi? :D

Pakko vielä mainita erään kerran kun kaverin kanssa oltiin baarissa ja joku mies tuli meille juttelemaan. Oli todella mukava ja hauska, puolisen tuntia siinä juteltiin ja naurettiin miehen jutuille. Sitten aivan yhtäkkiä alkoi heitellä äärimmäisen pervoja juttuja omasta valtavasta elimestään ja oli pakko kaverin kanssa juosta karkuun. Olen aika pervo itsekin mutta ne jutut meni yli ja lujaa. Ja muutos tapahtui kuin sormea napsauttamalla, siihen asti oli niin mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä