Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sai ystävältä lahjaksi kirjan

Vierailija
03.09.2016 |

Vaimo sai ystävältään lahjaksi fantasiakirjallisuuteen kuuluvan kirjan. En kuitenkaan ole koskaan nähnyt hänen lukevan kyseisen tyylilajin kirjallisuutta. Epäilykset heräsivät ja kysyin keneltä ystävältä lahjan saanut. Väitti saaneensa ulkomaalaiselta naispuoliselta ystävältä. Kirja on kuitenkin suomenkielinen erikoispainos. Huomasin vähän aiemmin kirjahyllyssä pari saman sarjan kirjaa, mutta ne ovat ihan koskemattomat. Antaisiko nainen muka toiselle naiselle tuollaisen lahjan varsinkin kun on tiedossa ettei vaimo lue kyseistä tyylilajia. Tässä herää epäilys, että vaimolla on miespuolinen "ystävä" jota miellyttääkseen vaimo esittää kiinnostunutta kyseisen tyylilajin kirjallisuudesta. Mitä mieltä muut ovat?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mainitset aloituksessa että kirja on erikoispainos. miten erikoispainos eroaa normaalista painoksesta?

se miksi vaimosi lukee kirjaa, saattaa johtua siitä, että kaveri on kehunut kyseistä kirjaa.

Mainitsin erikoispainoksen siksi, koska kyseinen kirja on uusintapainos alkuperäisestä harvinaisemmilla kansilla olevista kirjasta. Voisin kuvitella että ainoastaan tosifani menee ja ostaa tuollaisen kirjan pyyntihinnalla. Vaimo siis ei lue kyseistä tyylilajia eikä missään nimessä maksaisi täyttä hintaa kirjasta.

- ap

Vierailija
22/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovit ja sinetit? Siis shoppailtu nettikaupasta  yhdessä "ystävän" kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä vaimo on ne aiemmat kirjat hankkinut. Yritin vaivihkaa kysellä, että milloin ja mistä olet nuo kirjat hankkinut, mutta vaimo ei suostunut kertomaan. Muovit tosin viittaa nettikauppaan.

Lisätietona että olen itse kyseisen sarjan lukenut kokonaan ja puhunut että haluaisin ostaa kyseiset kirjat itselleni. Vaimo mennyt ostamaan kirjat salassa ja piilottanut kirjahyllyyn minulle mitään kertomatta vaikka tietää puheistani. Tästä uudesta kirjastakaan ei olisi sanonut mitään, mutta törmäsin siihen eteisen pöydällä.

- ap

Vierailija
24/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjassa päällä muovit ja sinetit?? En ole vielä koskaan moista nähnytkään ja ostan kyllä kirjoja aika paljon.

Vierailija
25/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nörttimiehet lukee fantasiaa, joten ei ole ainakaan mikään alfauros jolta sen saanut. Olisin ihan huoleti.

Vain nörtti yleensäkään lukee.

Vierailija
26/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjassa päällä muovit ja sinetit?? En ole vielä koskaan moista nähnytkään ja ostan kyllä kirjoja aika paljon.

Mun käsittääkseni kirja voidaan pakata muoviin ja sinetöidä jos se ostetaan lahjaksi ja halutaan palautusoikeus. Nettikaupassa tai perinteisessä kirjakaupassa.

Vierailija
27/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä vaimo on ne aiemmat kirjat hankkinut. Yritin vaivihkaa kysellä, että milloin ja mistä olet nuo kirjat hankkinut, mutta vaimo ei suostunut kertomaan. Muovit tosin viittaa nettikauppaan.

Lisätietona että olen itse kyseisen sarjan lukenut kokonaan ja puhunut että haluaisin ostaa kyseiset kirjat itselleni. Vaimo mennyt ostamaan kirjat salassa ja piilottanut kirjahyllyyn minulle mitään kertomatta vaikka tietää puheistani. Tästä uudesta kirjastakaan ei olisi sanonut mitään, mutta törmäsin siihen eteisen pöydällä.

- ap

No olisko sitten niin että on ne sinulle lahjaksi etukäteen ostanut?

Vierailija
28/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Öh, näin toimii av-pappa. Mustasukkailee kirjoista,jotka puoliso on ilmiselvästi ostanut av-papalle lahjaksi. No, jos olet nyt vihdoin paljastanut sairaanloisen mustasukkaisuutesi, niin voi olla ettet saakaan niitä kirjoja.

Vierailija
29/29 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

No olisko sitten niin että on ne sinulle lahjaksi etukäteen ostanut?

En usko, koska kun otin kirjat puheeksi niin vaimo painotti että ne ovat hänen. Sanoi kuitenkin että voithan sinäkin niitä lukea.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi