Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan piirretyt on ihan kauheaa pelleilyä ja kohellusta! Onko kukaan muu samaa mieltä?

ikävä taotaoo ja peukaloisen retkiä
03.09.2016 |

Mua alkaa melkein ahdistaa niiden katselu ja samalla tylsistyttää kun syvällisempi ja rauhallisempi juoni ja vanhan ajan piirrettyjen herkkyys puuttuu. Tuntuu, että vuosi vuodelta piirretyt menee yhä villimpitahtisemmaksi sähläilyiksi.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Monet lastenelokuvatkin näyttävät enemmän joltain vauhdikkaalta peliltä, kauhea vauhti ja meteli.

Japanilaiset animaatiot on ok.

Vierailija
2/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä suurimmasta osasta. viimeisin Ice Age on hyvä esimerkki. Lisäksi väkivaltaa yms.ilkeilyä. Japanilaiset ovat olleet vielä mielestäni hyviä (esim.Studio Ghibli).

Vierailija
4/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kieli jotakin ihme-slangia.

Vierailija
5/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ja nää villit ohjelmat villihtee lastakin.

Vierailija
6/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Juu. Eipä niitä täysijärkinen aikuinen pitkään pysty katsomaan.  Inhottavia ja hirveän levotonta menoa niissä.  

.

Vierailija
7/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa lisää esimerkkejä.

Vierailija
8/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! En voi hetkeäkään edes vahingossa katsoa, tuntuu että saa jakomielitaudin ja epilepsian samalla.

Vierailija
9/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenage mutant ninja turtles oli tosi rauhallinen, silloin ennen vanhaan. Kuten myös Kelju K. Kojootti, esim.  ;)

Vierailija
10/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset lastenohjelmat on ihan kamalaa kuraa. Vanhat elokuvat on hyviä nykyiset on tyhmästi tehtyjä ja juoni on ihan olematon. Mitään jännää ei saa tapahtua koska traumat.

Vierailija
11/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teenage mutant ninja turtles oli tosi rauhallinen, silloin ennen vanhaan. Kuten myös Kelju K. Kojootti, esim.  ;)

Joo, ne ei kyllä olleet pienille lapsille suunnattukaan, Kelju K. ei lapsille ollenkaan, Suomessa sitä ei vaan tajuttu.

Vierailija
12/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nauraa, mutta joskus olen katsellut pikkukakkosta väsyneenä ja jäänyt koukkuun Postimies Pateen. Katson aina,kuin vaan ehdin. Jotenkin sympaattinen ja rauhoittava ohjelma. Olen sinkkunainen, keski-ikäinen.

Vierailija
13/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa lisää esimerkkejä.

Rio 2!!! Todella levoton leffa!

Vierailija
14/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne olleet näin levottomia! Nykyiset tehosteet ja niiden käyttö liioitellusti joka lomassa tekee nykyleffoista paljon levottomampia!

Vierailija
15/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tätä mieltä 90-luvulla.

Vierailija
16/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ohjelmat on levottomia, ja silti Kaukametsän pakolaiset on muka raaka? Sehän oli realistinen kuvaus luonnosta enkä minä ainakaan saanut traumoja!

N27

Vierailija
17/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa te "mummoja". Ihme lapsuuden sarjojen haikailu päällä nyt.

Antakaas kun arvaan, teidän mielestänne musiikkikin on nykyään kamalaa rämpytystä ja satukirjat "ihan ihmeellisiö", ja lasten konsolipelit no-no, lautapeli sen olla pitää!

Ei minusta nopealla leikkaustahdissa tai reippaassa menossa ole mitään vikaa. Sellaisiahan meidän aikuistenkin sarjat ja elokuvat ovat. Verratkaapa joskus ihan huviksenne vaikkapa 1970-luvun sarjoihin - niitä ei nyt jaksa ilpokaan katsella, en edes minä, joka olen niitä aikoinaan katsellut kyllä hyvällä halulla.

Kannattaa totutella, koska tuollainen nopeampi tahti on tullut jäädäkseen. 

t. viisikymmpinen mummo olematta henkisesti yhtä kankea

Vierailija
18/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne olleet näin levottomia! Nykyiset tehosteet ja niiden käyttö liioitellusti joka lomassa tekee nykyleffoista paljon levottomampia!

Semmosta se nykyään tuntuu olevan, melkein kaikki on nähty, stimulaatiota on pakko vääntää vaikka väkisin.

Onhan väkivaltaa ja levottomuutta ollut jo vaikka Iso-Paha Susi ja kolme porsasta ajoista lähtien. Itteeni on aikuisena järkyttänyt Punahilkassa se, että äiti lähettää tyttönsä metsän halki, missä tiettävästi on paha susi vaanimassa.  :)

Vierailija
19/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettepa te "mummoja". Ihme lapsuuden sarjojen haikailu päällä nyt.

Antakaas kun arvaan, teidän mielestänne musiikkikin on nykyään kamalaa rämpytystä ja satukirjat "ihan ihmeellisiö", ja lasten konsolipelit no-no, lautapeli sen olla pitää!

Ei minusta nopealla leikkaustahdissa tai reippaassa menossa ole mitään vikaa. Sellaisiahan meidän aikuistenkin sarjat ja elokuvat ovat. Verratkaapa joskus ihan huviksenne vaikkapa 1970-luvun sarjoihin - niitä ei nyt jaksa ilpokaan katsella, en edes minä, joka olen niitä aikoinaan katsellut kyllä hyvällä halulla.

Kannattaa totutella, koska tuollainen nopeampi tahti on tullut jäädäkseen. 

t. viisikymmpinen mummo olematta henkisesti yhtä kankea

Onko se tosiaan hyvä asia että jo lapsesta saakka opetetaan nopeatahtiseen elämään, vilinään? Niin ettei mihinkään tarvitse osata keskittyä?

Vierailija
20/64 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö enää mitään kaksiulotteisella tekniikalla tyyliin Muumit? Tuntuu että nykyään kaikki on sitä tietokone-3D-schaibaa.

M22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi