Vantaan Vaaralan rivarit
Yhtäkkiä tullut useita rivarikämppiä Vaaralasta myyntiin. Mikä ihme niissä voi mättää kun yhtäkkiä eroon halutaan?
Kommentit (3)
Miten rivarissa muka korostuu kerrostalon huonot puolet isompina jne.?
Minun mielestäni rivitalo asuminen sekä pienkerrostalo ovat juuri liostavia asumismuotoja. Olen asunut kaikenlaisissa että kokemusta kyllä on. Omakotitalo asumisen huono puoli piha hommat. Kerrostalo asumisen puoli liikaa naapureita jolloin joukkoon mahtuu helposti myös häiriköitä ja meteliä enemmän.
Rivitalossa pihanhoitovastuu jakautuu monelle. Pienkerrostalossa sitä vastuuta ei yleensä edes ole kun huoltoyhtiö hoitaa hommat.
Olen asunut lapsuuteni vaaralassa rivitalossa ja oli todella turvallinen ja lapsiystävällinen paikka ainakin silloin.
Omasta tontista ollaan supermustasukkaisia. Grillin savu kun leijailee naapurin puolelle, niin turpakeikka. Juorutaan, puhutaan pahaa selän takana, jos talkoisiin ei päästä syystä tai toisesta. Ollaan jumalattoman kiinnostuneita toisten asioista. Kerrostalossa säilyy anonymiteetti. Omakotitalossa myös. Ja olen sosiaalinen -siitä ei ole kyse. Haluan vain itse valita tuttavani.
Vierailija:
Miten rivarissa muka korostuu kerrostalon huonot puolet isompina jne.?
Minun mielestäni rivitalo asuminen sekä pienkerrostalo ovat juuri liostavia asumismuotoja. Olen asunut kaikenlaisissa että kokemusta kyllä on. Omakotitalo asumisen huono puoli piha hommat. Kerrostalo asumisen puoli liikaa naapureita jolloin joukkoon mahtuu helposti myös häiriköitä ja meteliä enemmän.
Rivitalossa pihanhoitovastuu jakautuu monelle. Pienkerrostalossa sitä vastuuta ei yleensä edes ole kun huoltoyhtiö hoitaa hommat.
Olen asunut lapsuuteni vaaralassa rivitalossa ja oli todella turvallinen ja lapsiystävällinen paikka ainakin silloin.
Kerrostalon huonot puolet (vain isompina) ja omakotitalon huonot puolet.