Lähtisikö kukaan kanssani leffaan tänään?
Olen yksinäinen. Vaikka lenkille jos elokuvat eivät kiinnosta.. :(
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet, vaikka eihän se nyt tärkeintä ole, kunhan olet aikuinen nainen. Äkkiä mä Jyväskylään päräytän Lahden moottoritietä, kun asun motarin lähellä täällä etelä-päässä. T. M50
Tää teidän kombo ei jostain syystä kuulosta näin ulkopuolisesta hyvältä.. Olkaa nyt edes varovaisia.
Minäkin olen yksinäinen. Minulla on mies ja kolme lasta, mutta päivisin olen yksinäinen eikä minulla ole yhtään ystävää. Olen 28v ja asun kaupungissa, josta en tunne ketään.
Minä voin hyvin lähteä vakka lenkille tai miksei vaikka elokuviin, jos vaan seura kelpaa olen siis m 46 Jyväskylästä.
Kävin jo, ihan yksin. Leffassa on mukavinta käydä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo, ihan yksin. Leffassa on mukavinta käydä yksin.
Riippuu vähän leffastakin. Kävin aikoinaan katsomassa The Notebookin yksin, ja kaikki muut katsojat olivat kuhertelevia pareja. Silloin oli yksinäinen fiilis.
Hei ap, olen itsekin ikäisesi tyttö jyväskylästä, opiskeletko tai käytkö töissä? Olen itse löytänyt kavereita koulun ja töiden kautta vaikka olenkin todella ujo.kuulostaa kliseiseltä mutta olisiko joku harrastus mikä sina kiinnostaisi.? Varmasti sieltäkin voisi löytyä leffaseuraa :)
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, olen itsekin ikäisesi tyttö jyväskylästä, opiskeletko tai käytkö töissä? Olen itse löytänyt kavereita koulun ja töiden kautta vaikka olenkin todella ujo.kuulostaa kliseiseltä mutta olisiko joku harrastus mikä sina kiinnostaisi.? Varmasti sieltäkin voisi löytyä leffaseuraa :)
Aloitan opiskelut pian ja toiveet kavereista ovat korkealla. Tykkään kyllä liikunnasta, mutta johonkin ryhmään meneminen tuntuu ylivoimaisen vaikealta :( ap
Arvostan kyllä jos jotkut rohkeat seuraa tarjoavat, mutta toivoisin silti että omaa isäänikin vanhemmat herrasmiehet eivät parikymppisen tytön perään kyselisi :) -ap
Moi ap. Mä voin lähteä sun kanssa ilomielin leffoihin. Tykkään elokuvista ja tutustua uusiin ihmisiin. Huominen sopisi minulle vielä aika hyvin. Jos sua kiinnostaa niin voit ottaa yhteyttä mun sähköpostiin niin voidaa sopia tarkemmin. noppa12@yopmail.com
M23, Helsingistä.
Hieno kysymys. Miksei FB:ssä voisi olla leffaseura-ryhmä, lenkkeily-ryhmä, taidetta katsomana ryhmä jne.? Näin erilaiset ihmiset voisovat tavata jonkin tapahtuman merkeissä spontaanista ja helposti.