Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin on kadonnut nykynaisten naisellisuus???

Vierailija
04.03.2006 |

Harvoin näkee enää nykyään IHANIA naisia, jotka hempeilevät, höpisevät, meikkaavat, puhuvat kiloistaan,lakkaavat kynsiä.

Ettekö te ymmärrä, että miehiä saa kauniina olemalla,täytyy/SAA olla viehättävä, naisellinen. Voi olla hieman höpö, sehän on vain ihanaa ja hauskaa=)

Tietysti miehetkin ovat erilaisia, mutta suurín osa kuitenkin RAKASTAA tätä naista.

Kun puhelinlasku tulee, nainen vain pyörittelee silmiään, eikä ymmärrä miten lasku on niin suuri, heittää laskun kaappiin ja soittaa hyvälle ystävälleen. Usein tämän naisen puh.linjat ovat kuitenkin varattuja- miehet soittelevat.

Tämä Nainen halutaan lasten äidiksi, sillä tiedetäänm,että lapsen syntymä ei vie hänen naiseuttaan,

tämä nainen on vain IHANA!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies, en siis haluakaan olla naisellinen. ..

Vierailija
2/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä et itse hehku sellaista miehekkyytä, että naiselliset naiset haluaisivat olla lähelläsi. Ongelma ei siis ole, etteikö näitä naisia olisi vaan niitä ei vain ole sinun lähelläsi. Kannattaisi yhä katsahtaa siihen peiliin.

Vierailija:

Mä olen mies, en siis haluakaan olla naisellinen. ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä,että nykyajan naiset on itsenäisiä jaettä miehet ja naiset on tasa-arvoisia parisuhteessa.Jotenkin sun kirjoituksen takaa haiskahtaa sovinistinen asenne:)

Vierailija
4/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, blondi, tiedän, että juuri tämän miehen kuvaamaa naistyyppiä miehet haluavat.

Nykysuomen tiukkapipo-kotityranni ei ole Nainen, naisellisuus on jotain muuta, mammat. Se ole myöskään jatkuvaa vaatimusta, valitusta, epäsiistiä ulkonäköä, taas valitusta, valitusta erityisesti suomalaisesta miehestä. Naisellisuus, olkoonkin, että joku väitti ap:n tarkoittavan bimboa blondia, niin kyllä naisellisuus on kaiken kaikkiaan enemmän juuri sen biologian lain toteuttamista, uskallusta olla miessukupuolta hieman heikompi, Nainen. Ja hei, tuo heikkous ei tarkoita mitään negatiivista, älkää tarttuko katkerat akat siihen. Heikkoutensa hyväksyminen on vahvuutta :-). Saa suunnattoman nautinnon, kun saa olla Nainen Miehen rinnalla

Vierailija
5/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaisitkos mulle kotiini siivoojan, lastenhoitajan, jokaviikkoiset kampaajat, kosmetologit ja manikyristit, personal trainerin, shoppailut, auton (miel. musta Jaguar) ja bensat sekä puhelinlaskuni ystävättärille.... lisäksi olisi kivaa mennä pyörittelemään suuria silmiäni lomalle Italiaan. Ja tietysti olisi kiva saada komea talo, jonka sisustelut ja puutarhan suunnittelun saisin hoidella laskuusi.... ihanaa!!

Mistähän löytyisi tällaiselle kauniille, naiselliselle naiselle varakas, komea, huumorintajuinen, keskusteleva, kohtelias, mystinen, urheilullinen, vahva, hyvähiuksinen ja -hampainen, älykäs ja kiinnostava, terve Mies???

Vierailija
6/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Harvoin näkee enää nykyään IHANIA naisia, jotka hempeilevät, höpisevät, meikkaavat, puhuvat kiloistaan,lakkaavat kynsiä.

Ettekö te ymmärrä, että miehiä saa kauniina olemalla,täytyy/SAA olla viehättävä, naisellinen. Voi olla hieman höpö, sehän on vain ihanaa ja hauskaa=)

Tietysti miehetkin ovat erilaisia, mutta suurín osa kuitenkin RAKASTAA tätä naista.

Kun puhelinlasku tulee, nainen vain pyörittelee silmiään, eikä ymmärrä miten lasku on niin suuri, heittää laskun kaappiin ja soittaa hyvälle ystävälleen. Usein tämän naisen puh.linjat ovat kuitenkin varattuja- miehet soittelevat.

Tämä Nainen halutaan lasten äidiksi, sillä tiedetäänm,että lapsen syntymä ei vie hänen naiseuttaan,

tämä nainen on vain IHANA!!

Vierailija
7/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka älykkyyttä voi vähätellä mennen tullen.

Vierailija
8/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se yksi pelle, jota muija vedättää 6-0

Vierailija
9/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ammatiltaan portsari. Nätti naama ja tyhmä pää kun on naisellisuuden kriteerit.

Toivottavasti ap löytää etsimänsä ja elää elämänsä loppuun asti onnellisena tämän kanssa.

Vierailija
10/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo tapa määrittää naisellisuus. Naisellinen nainen voi olla järkevä, pragmaattinen, itsenäinen. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies tuntee itsensä tarpeelliseksi muutenkin kuin että nainen heittäytyy täysin avuttomaksi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että tällainen nainen on mitenkään miesmäinen, karkea, päällepäsmäri.

Vierailija
11/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei sulje pois sitä, että nainen on kaunis, viehättävä, käyttää vartaloaan imartelevia vaatteita, huolehtii ulkonäöstään ja on äidillinen äiti lapsilleen.

Mutta ap kuvaili ääliöblondin, joka vaan haluaa olla elätettävänä.

Vierailija
12/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet haluavat nimenomaan itsenäisen naisen..

Vierailija
13/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että kaipailet exääsi, joka oli juuri tällainen. Valitettavasti hän on eksä juuri asenteesi takia. Hän ei halunnut olla sinulle pelkkä typerä objekti. Alkaako nimesi J:llä?

Vierailija
14/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun keskustelu alkaa käydä mielenkiintoiseksi ap häviää.

Vierailija
15/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki roiku täällä 24/7.

Vierailija
16/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajan prätkää, tiedän autoista paljon, teen paljon miesmäisiä hommia. Ja ainakin ex-mies ihastui minussa juuri siihen, että minulla leikkasi, enkä muistuttanut hänen siskoaan, joka aina kyseli tyhmiä jne.

Vierailija
17/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,mä käyntöissä ja nainenhan vois olla kotona, shoppailla ja tehä kaikkea mukavaa. En ole yhtään sovinistinen,arvostan naisia.

Ei tietenkään naisen kuulu tehä kotitöitä, tietysti en minä niitäyksinkään halua tehdä.

Vierailija
18/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tarkoittanut " hölmö, hauska, ihana" =tyhmä.

Älykäskin nainen on, mutta sellainen joka nauttii naiseudestaan. kuka jessica simpsonista puhui. mielestäni ei ole minkään näköinen nainen.

Vierailija
19/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Kaunis, naisellinen ja ihana

Vierailija
20/22 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sä hei ymmärräkään mitä kirjotin, kun sä et ole sellanen nainen. Mut hei eihän kaikkien tarvikaan olla