Saara ja manageri-tyttis taas Ilta-Sanomissa
Oli oikein Rita Tainola haastatellut. Aiemminhan jossain ketjussa Saara-fani valitti "ritatainoloiden" salaliitosta Saaraa vastaan.
En kyllä ymmärrä, miten nuo parisuhdehaastattelut edistäisi uraa, ennemmin tulee sellanen Seiska-julkisuus mieleen.
Nähdäänköhän nämä vielä jollain lehden sponssaamalla lemmenlomalla kuhertelemassa?
Kommentit (10)
Ei taida ura urjeta vaikka tuli kaapista, kävi X Factorissa ja tunkee itseään joka paikkaan.
Ei ole netissä vielä, vasta painetussa lehdessä. Merille oli omistettu oma kainalojuttu ja poseeraavat edestä ja takaa.
Herranen aika miten jotakin voi lähes pakkomielteen lailla kiinnostaa Saara ja hänen tyttiksensä. Kunnon stalkkausta ja ylianalysointia, halveksuntaa jne. Oletko itse laulaja ja sinua ärsyttää, kun joku toinen tekee itsensä tunnetuksi, vai missä mättää? Jos Saara ärsyttää, niin älä seuraa. Skippaa ihan suosiolla kaikki otsikot ja anna olla. Elä itse ja anna toisten elää.
En minäkään jaksa Sofioita ja muita persejulkkiksia, mutta annan olla. Ei ole minulta millään tavalla pois. Ja en btw ole Saara-fani, vaikka tunnustankin hänet teknisesti todella taitavana laulajana.
Ei taida Saara ymmärtää, että Meri otetaan juttuihin mukaan, koska Saara ei muuten kiinnostaisi tarpeeksi. Tykkäävät selvästi julkisuudesta, joten mikäpä siinä.
voi kun saara ymmärtäis palkata jonkun kunnon managerin niin vois urakin lähteä nousuun, ihan oikeasti. jotenkin vähän reppanan oloinen toi sen tyttis, ei todella vaikuta siltä että on manageri. julkisuudenhakuinen tuntuu kyllä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika miten jotakin voi lähes pakkomielteen lailla kiinnostaa Saara ja hänen tyttiksensä. Kunnon stalkkausta ja ylianalysointia, halveksuntaa jne. Oletko itse laulaja ja sinua ärsyttää, kun joku toinen tekee itsensä tunnetuksi, vai missä mättää? Jos Saara ärsyttää, niin älä seuraa. Skippaa ihan suosiolla kaikki otsikot ja anna olla. Elä itse ja anna toisten elää.
En minäkään jaksa Sofioita ja muita persejulkkiksia, mutta annan olla. Ei ole minulta millään tavalla pois. Ja en btw ole Saara-fani, vaikka tunnustankin hänet teknisesti todella taitavana laulajana.
Samaa ihmetellyt. En itsekään tykkää kaikista laulajista, mutta keskityn mieluummin niihin, joista tykkään. Ja heti, kun joku uskaltaa jossain asiassa Saara kehua tai kertoo tykänneensä yhdestä esityksestä, saa kuulla olevansa Saara-fani jotenkin halveksivaan sävyyn. Ymmärrän, etteivät kaikki Saarasta tykkää (en ole minäkään tykännyt), se on ihan normaalia, mutta tuollainen pakkomielteinen jatkuva lyttääminen ja haukkuminen ei ole. Ihan kuin olisi jotain henkilökohtaista hampaankolossa.
Vierailija kirjoitti:
Ehei, sen anti-Saara-fanin mielestä jokainen, joka ei hauku ja vähättele Saaraa sadoin kommentein kymmenissä eri ketjuissa, on fanaattinen Saara-fani. Niin että sinäkin juuri julistauduit tämän vihastalkkaajan todellisuudessa täydeksi Saara-faniksi.
Miksi Saarasta tai häntä koskevista lehtijutuista ei saisi keskustella?
Ne saa ilmeisesti hiljaisuudessa vain lukea, mutta aiheesta ei saa hiiskuakaan saati kirjoittaa keskustelupalstalle PAITSI jos kommentit ovat Saaran a) laulutaitoa b) ulkonäköä c) uraa tai d) elmäntapavalintoja ylistäviä.
Naurettavaa. Kyllähän kaikista keskustellaan, jotka naamansa tunkevat julkisuuteen ja Saara on Merineen itse antanut yksityiselämää koskevia haastatteluja. Kaikki ei todellakaan tee niin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Saarasta tai häntä koskevista lehtijutuista ei saisi keskustella?
Ne saa ilmeisesti hiljaisuudessa vain lukea, mutta aiheesta ei saa hiiskuakaan saati kirjoittaa keskustelupalstalle PAITSI jos kommentit ovat Saaran a) laulutaitoa b) ulkonäköä c) uraa tai d) elmäntapavalintoja ylistäviä.
Naurettavaa. Kyllähän kaikista keskustellaan, jotka naamansa tunkevat julkisuuteen ja Saara on Merineen itse antanut yksityiselämää koskevia haastatteluja. Kaikki ei todellakaan tee niin.
Näissä ketjuissa Saaraa ylistetään ehkä 4/1089 kommentissa. Kukaan ei pakota tykkäämään. Mutta samojen lyttäysten jankuttaminen eli nämä Saaralla ei ole karismaa, Saara on tyrkky, Saara on tekninen suorittaja, Saaran tyttöystävä on Meri, joka on tyrkky jne jne jne on alkaa olla niin satoja kertoja toistettuja väsyneitä läppiä että ihan väkisin nousee kysmys: jos et arvosta, jos ei kiinnosta, jos et tykkää niin miksi he*******sä luet niitä artikkeleja ja kirjoitat niistä IHAN KOKO AJAN? Jankutus itsessään on väsyttävää, ihan sama mitä jankutat, mutta tuollainen on huolestuttavaa.
Ja linkkiä on niin vaikea laittaa :)