Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies taisi olla vieraissa

Vierailija
03.09.2016 |

Mies ollut viihteellä eilen. Soittelin tossa päivemmällä että mikä meno. Ilmeisesti puhelu mennyt vahingossa päälle. "Hetken" aikaa kuuntelin. Kuuluin että paikalla ainakin yksi mies ja nainen. No jossain vaiheessa alkoi kuulua rytmikäs natina ja mietin että mikä ihme?? Sitten tuli mieleen ettei Kai sänky...? No hetki meni kuului miehen ääni: joku soittaa *naisen nimi* puhelun meni heti pitoon ja katkesi hetken päästä. Soitin heti perään ja puhelu hylättiin. Sen jälkeen puhelin pois päältä. Sisuskaluja puristaa ja tekisi mieli rikkoa miehen omaisuus.
Hänet tuntien selitys tulee olemaan kaiken kiistäminen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että kuulit panon ja miehen äänen

Vierailija
22/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän aina puhelimen kauempana sängystä ettei rakastajan luona ollessa vahingossa tule painettua puhelinta kun on aika raisua meininkiä välillä.

Olen pahoillani puolestasi vaikka olen itsekin kusipääpettäjä ja mieheni kenties itkee samalla tavalla kuin sinä jo pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkasin just pesismailalla miehen uuden auton paskaksi. Aattelin soittaa uudestaan ja ilmottaa mikä odottaa kotona, mut huomasinkin et olin alkujaanki soittanut väärään numeroon. Mitä nyt teen?

AP

Vierailija
24/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakkasin just pesismailalla miehen uuden auton paskaksi. Aattelin soittaa uudestaan ja ilmottaa mikä odottaa kotona, mut huomasinkin et olin alkujaanki soittanut väärään numeroon. Mitä nyt teen?

AP

:D

Vierailija
25/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

"Hauskaa"

Vierailija
26/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa potut pottuina ja tule nussimaan kanssani!

T. Mietaan Jussi

Vierailija
27/27 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietaan Jussi kirjoitti:

Maksa potut pottuina ja tule nussimaan kanssani!

T. Mietaan Jussi

Kiitos tarjouksesta, mutta ei se olisi enää pettämistä, koska tämän aamun jälkeen minulla ei enää ole ollut miestä :/