Uudet sokkoavioitujat taas valittu. Täytyy olla ajotain vikaa että kuka tahansa kelpaa puolisoksi koko loppu elämäksi.
tää on mielipiteeni. Tässä sokkoavioitujat: http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/art…
ekat huomioni: taas on yksi nainen pari vuotta vanhempi kuin miehet. Mikähän järki tuossa on? Itsemuistan että 3-kymppisenä kolmekin vuotta nuorempi mies vaikutti ihan lapselta, etenkin kun ne miehet ttulee muutenkin jäljessä kehityskeltään. Se elämä pyörii videopelien, star trek fanituksessa, ja kuunnellaan jotain teinipoppia.
miten kukaan haluaa luoviuttaa sen elämänsä suurimman SEIKKAILUN, eli rakastumisen, jonkun toisen käsiin? Ei mee mun jakeluun. Elämäsi suurimmasta asiasta on kyse, ja samoin elämäsi ihanimmasta asiasta, rakastumisesta, sen huumasta, ja romanssista, joka on paras asia elämässä. Surullinen noiden puolesta. EI oisi kannattanut. Tulete van pettymän muiden valitsemiin kumppaneihin, olkootsa he miten täydellsiä tahansa sen valitsijaraadin mielestä, niin ei se vaan mene noin. Erot edessä kuitenkin,
Kommentit (23)
Voin niin hyvin kuvitella kuinka joku kynnysmatto-Irmeli katsoo kotisohvallaan tuota ohjelmaa ja paheksuu ja paheksuu ja paheksumisensa jälkeenkin vielä äkäisemmin paheksuu.
Ohjelman loppupuolella hänen itse valitsemansa Pertti saapuu "ylitöistä" ja alkaa ihmetellä missäs ruoka viipyy, maton hapsutkin ovat väärässä asennossa.
Miksi et Irma ole laittanut ruokaa pöytään? Ei se riitä että se on lämmitettävissä micron vieressä! Olet sitä paitsi taas lihonut ja rupsahtanut, etkö ymmärrä mikä roolisi oikein on!
Vierailija kirjoitti:
Voin niin hyvin kuvitella kuinka joku kynnysmatto-Irmeli katsoo kotisohvallaan tuota ohjelmaa ja paheksuu ja paheksuu ja paheksumisensa jälkeenkin vielä äkäisemmin paheksuu.
Ohjelman loppupuolella hänen itse valitsemansa Pertti saapuu "ylitöistä" ja alkaa ihmetellä missäs ruoka viipyy, maton hapsutkin ovat väärässä asennossa.
Miksi et Irma ole laittanut ruokaa pöytään? Ei se riitä että se on lämmitettävissä micron vieressä! Olet sitä paitsi taas lihonut ja rupsahtanut, etkö ymmärrä mikä roolisi oikein on!
ei, vaan mä ap, olen ikisinkku, ihan siksi koska mulla ei ol emitään hitsin PAKKOA naida ensimmäistä vastaantulijaa. Odotan että oikeasti tunnen olevani rakastunut, ja tunne saa vastakaikua. Väkisin en ala vänkäämään. Enkä sokkona nus*imaan ketä tahansa, koska siitähän siinä on kyse loppujen lopuksi. Sun on pakko harrastaa seksiä sen kanssa joka suulle on arvottu !Mitä hittoo, naiset! ootteko te tosiaan niiin sokeita! Eikö teillä oo mitään omaarvon tunnetta! Sänkyyn vaan jonkun jätkän kansssa jota et rakasta, et kenties ees pidä, oot pakotettu naimaan tv ohjelman takia koska et voi enää alttarilla peruakaan, tai ainakin ne paineet on valtavat siinä sanoa tahdon. Näinhän kävi sille amerikkalaiselle naiselle joka sai puolisokseen sen useita luomia naamassa olevan miehen , ja hän ei voinu sietää sitä miestä, rupesi itkemään ja oikein irvisti sille siinä alttarilla, ja jotenkin sai sanottua tahdon , mutta jälkeeenpäin sanoi että oisi vaan halunu juosta pois siitä, muttei voinu enää perua!
entä jos mies haisee, pieree, ei harjaa hampaitaan, juo, ei siivoo jälkiään, jne.
Tässä on esimerkki siitä "rakkaus"liitosta: http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016090222253445_iq.shtml
Eli jos mies pysyy rinnalla kun on sairas niin sitten kun tullaan terveeksi jätetään mies? Todella loogista. Miksi kukaan mies tukisi naista kun se sairastuu kun ne noin tekee?