Missä tv-sarjassa eläisit mieluiten?
Itse eläisin Gilmoren tytöissä. Idyllinen pikkukaupunki Yhdysvalloissa. Elettäisiin nykyaikaa, joten olisi netti käytössä, samoin nykyaikainen terveydenhuolto.
Kommentit (55)
Serranon perheessä, kälättäisin espanjaa kuin konekivääri, söisin tapaksia tavernassa ja joisin viiniä kavereitten kanssa
Frasier. Ihania ihmisiä joilla kaikilla on sydän paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Doctor Who 9. tai 10. tohtorin matkassa ei-romanttisena ystävänä. Vaarallista toki, mutta niin ihmeellistä!
Orange Is the New Black olis kans aika jees, koska paljon lesboja. Tai sitten jokin Heartbeat-tyyppinen pikkukaupunkisarja, missä eletään hissukseen rauhallisessa kauniissa pikkukylässä.
Twin Peaksiin sopis tällänen moni ongelmainen. Kukaan ei vilkasis edes kahtakertaa. Kerrankin en olis porukan omituisin tai kenties edes nätein.
Vierailija kirjoitti:
Twin peaksissa. Vaikka varmaan kuolisin :D
Kompataan! Hyvää kahvia, komeita maisemia, pöllöjä ja muuta jännää 8)
Salatuissa elämissä, Pihlajakadulla. Välillä sitte Pihlajakdulta teleportilla suoraan Munkkiniemeen ja Kauppakeskus Villaan.
Emmerdale 💜💜💜olisin se äiti Dingle
Vierailija kirjoitti:
Näin vaan otsikon ja ajattelin tulla vastaamaan saman :-) oon koukussa sarjaan, pari viikkoo kattonu ja kuudennella tuotantokaudella menossa.
Mäkin ajattelin heti Gilmoren tyttöjä kun näin ton otsikon :D
Vierailija kirjoitti:
Näin vaan otsikon ja ajattelin tulla vastaamaan saman :-) oon koukussa sarjaan, pari viikkoo kattonu ja kuudennella tuotantokaudella menossa.
Sama juttu. :D tosin vasta kausi 3 menossa. Varavaihtoehtona kävisi Frendit tai Rimakauhua ja rakkautta.
Emmerdale mullakin.
Mä olen joskus miettinyt olevani Jimmyn tyttöystävä, mutta se oli aikaa ennen Nicolaa. Sellainen kuitenkin, ettei vaan joutuis sotkeutumaan mihinkään henkensä uhalla.
Peter Griffinin naapurina Family Guyssä.
Vierailija kirjoitti:
Pieni talo preerialla. Ihmisillä oli vielä oikeita arvoja. Hienot maisemat.
M46
Ankaralla työnteolla leipä hankittava. Varsinkin jos sen maasta repii.
Sons of anarchy, haluaisin kuulua tuohon porukkaan, mieleellään olisin 20v. nuorempi ja voisin olla Clayn sukulaistyttö.