Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain nuorillakin naisilla on niin löysä toosa?

Vierailija
03.09.2016 |

Onko syy huonoissa lihaksissa vai kehon rakenteessa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkäri-/Hesekulttuurin syytä.

Vierailija
2/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu? Pidä huolta vaan omasta tavarasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota aloitusta henkilökohtaisesti, vaan jutellaan siitä yleisellä tasolla. Ap

Vierailija
4/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kehon rakenteessa. Epäilen että itselläni on löysähkö, vaikka olen nuori ja en ole synnyttänyt. Urheillut olen aina ja olen hyvässä kunnossa.

Vierailija
5/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt tympeää työntää keskikokoista melaansa rappukäytävän kokoiseen toosaan. Ei oikein tiedä, että mitä reunaa vasten hankaisi jotta tuntuisi joltain.

Vierailija
6/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisitkö muutoin huipun ja seksikkään muijan sen takia, että tavara ei ole tiukka kuten aasialaisilla?

Vierailija
7/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin kehon rakenteessa. Epäilen että itselläni on löysähkö, vaikka olen nuori ja en ole synnyttänyt. Urheillut olen aina ja olen hyvässä kunnossa.

Esimerkiksi juoksuhan pikemminkin löystyttää toosaa kuin tiukentaa sitä. Jos haluat, että lantionpohjalihaksesi ovat hyvässä kunnossa, sinun täytyy treenata lantionpohjalihaksia. Kuinka usein treenaat niitä?

Vierailija
8/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se löysemmässäkin tuntuu kun poikittain survaisee. Kannattaa kuitenkin varmistua, että nainen on riittävän vastaanottavassa tilassa.

Vierailija
9/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ihmisten muutkin osat eri kokoisia, miksei toosa sitten?

Itte olen "isotoosanen". Kun neitsyenä annoin miehelleni, sain heti kuulla että oon ihan löysä :(

Mut pimppa onkin helppoa lastensynnyttämistä varten, pienimunasesta miehestä viis.

Vierailija
10/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juoksijaihminen, pikemminkin salilla käyn ja treenaan kokonaisvaltaisesti kroppaa.

Lantionpohjalihaksia olen alkanut treenaamaan vasta hiljattain, kun olen älynnyt, että en ole ehkä tiukimmasta päästä.. mutta en oikein jaksa uskoa että se pillu siitä tiukentuu, vaikka kuinka niitä reenais. Koska jos synnyttämättömällä naisella on löysä tavara vaikka on ikänsä treenannut, niin kai se silloin on oikeasti ihmisen rakenteesta kiinni.

Vierailija
11/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä toosa ja piukka peräreikä.

Vierailija
12/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillain nuorillakin miehillä on niin pieni muna?

Vierailija
13/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastihan halusit kysyä, että miksi sinulla on niin huono itsetunto, että pahoitat mielesi ketjun otsikosta, eikö niin?

Vierailija
14/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastihan halusit kysyä, että miksi sinulla on niin huono itsetunto, että pahoitat mielesi ketjun otsikosta, eikö niin?

Hupsista, tais kolahtaa ;)

Älä huoli, ehkä se vielä kasvaa.

Vierailija
15/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on kehittynyt evoluution myötä hämmästyttävästi sen mukaan mikä sille on tarpeellista ja edullista, ruumiinrakenne, aivot, sisäelimet jne ovat kokeneet valtavia muutoksia nopeastikin. Suurimmalla osalla on kuitenkin pienehkö tai keskinkertainen muna, sekin olisi kyllä kehittynyt isoksi jos siihen olisi tarvetta oikeasti. Naisilla taas tosin varmasti tavara isonee koska myös syntyvät lapset ovat keskimäärin isompia.  

Vierailija
16/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on että lisääntyminen maksimoituu, siksi välineitä on luotu erilaisia.

Sun kokeilemat on tarkoitettu isompimunaisille, joten miksi tunget markkinoille jotka eivät ole sinua varten?

Vähän kuin se pihapiirin ärsyttävä pieni poika, jonka on ihan pakko päästä isojen poikien peliin ja sitten on leuka auki ja itkua tuherretaan kun ei pärjättykään.

Tuu pois sieltä!

Vierailija
17/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, et mulla on löysä. Kunnes tapasin isomunasen miehen! Lasten myötä seksi vaan parani, mutta edelleenkään ei mahdu sisään ilman alkulämmittelyjä. Ollaan kokeiltu myös kakkoseen, mut miehen mukaan se vaan sattuu eikä yhtään tajua toisten äijien hehkutusta persepanoista. Tulin tulokseen, että todella monella suomalaisella miehellä on pieni muna.

Vierailija
18/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus on että lisääntyminen maksimoituu, siksi välineitä on luotu erilaisia.

Sun kokeilemat on tarkoitettu isompimunaisille, joten miksi tunget markkinoille jotka eivät ole sinua varten?

Vähän kuin se pihapiirin ärsyttävä pieni poika, jonka on ihan pakko päästä isojen poikien peliin ja sitten on leuka auki ja itkua tuherretaan kun ei pärjättykään.

Tuu pois sieltä!

*reps * :D

Vierailija
19/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, et mulla on löysä. Kunnes tapasin isomunasen miehen! Lasten myötä seksi vaan parani, mutta edelleenkään ei mahdu sisään ilman alkulämmittelyjä. Ollaan kokeiltu myös kakkoseen, mut miehen mukaan se vaan sattuu eikä yhtään tajua toisten äijien hehkutusta persepanoista. Tulin tulokseen, että todella monella suomalaisella miehellä on pieni muna.

Tämä todellakin on tilastollinen ongelma. Jos on löysä toosa, niin silloin pitää miehellä olla hevosen jortikka, jotta vehkeet sopii hyvin yhteen. Valitettavasti Gaussin käyrän mukaisesti isomulkkuisia on harvassa. Naiset voivat vaikuttaa toosansa tiukkuuteen - miehet eivät voi kasvattaa melaansa. Siispä löysätoosaiset treenatkaa niitä lihaksianne.

Vierailija
20/42 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkääminen, varsinkin isommilla painoilla, löysentää lantionpohjaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän