Miksi joillain nuorillakin naisilla on niin löysä toosa?
Onko syy huonoissa lihaksissa vai kehon rakenteessa?
Kommentit (42)
Mitä se sulle kuuluu? Pidä huolta vaan omasta tavarasta.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota aloitusta henkilökohtaisesti, vaan jutellaan siitä yleisellä tasolla. Ap
Varmaankin kehon rakenteessa. Epäilen että itselläni on löysähkö, vaikka olen nuori ja en ole synnyttänyt. Urheillut olen aina ja olen hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt tympeää työntää keskikokoista melaansa rappukäytävän kokoiseen toosaan. Ei oikein tiedä, että mitä reunaa vasten hankaisi jotta tuntuisi joltain.
Jättäisitkö muutoin huipun ja seksikkään muijan sen takia, että tavara ei ole tiukka kuten aasialaisilla?
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin kehon rakenteessa. Epäilen että itselläni on löysähkö, vaikka olen nuori ja en ole synnyttänyt. Urheillut olen aina ja olen hyvässä kunnossa.
Esimerkiksi juoksuhan pikemminkin löystyttää toosaa kuin tiukentaa sitä. Jos haluat, että lantionpohjalihaksesi ovat hyvässä kunnossa, sinun täytyy treenata lantionpohjalihaksia. Kuinka usein treenaat niitä?
Kyllä se löysemmässäkin tuntuu kun poikittain survaisee. Kannattaa kuitenkin varmistua, että nainen on riittävän vastaanottavassa tilassa.
Onhan ihmisten muutkin osat eri kokoisia, miksei toosa sitten?
Itte olen "isotoosanen". Kun neitsyenä annoin miehelleni, sain heti kuulla että oon ihan löysä :(
Mut pimppa onkin helppoa lastensynnyttämistä varten, pienimunasesta miehestä viis.
En ole juoksijaihminen, pikemminkin salilla käyn ja treenaan kokonaisvaltaisesti kroppaa.
Lantionpohjalihaksia olen alkanut treenaamaan vasta hiljattain, kun olen älynnyt, että en ole ehkä tiukimmasta päästä.. mutta en oikein jaksa uskoa että se pillu siitä tiukentuu, vaikka kuinka niitä reenais. Koska jos synnyttämättömällä naisella on löysä tavara vaikka on ikänsä treenannut, niin kai se silloin on oikeasti ihmisen rakenteesta kiinni.
Miksi joillain nuorillakin miehillä on niin pieni muna?
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan halusit kysyä, että miksi sinulla on niin huono itsetunto, että pahoitat mielesi ketjun otsikosta, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan halusit kysyä, että miksi sinulla on niin huono itsetunto, että pahoitat mielesi ketjun otsikosta, eikö niin?
Hupsista, tais kolahtaa ;)
Älä huoli, ehkä se vielä kasvaa.
Ihminen on kehittynyt evoluution myötä hämmästyttävästi sen mukaan mikä sille on tarpeellista ja edullista, ruumiinrakenne, aivot, sisäelimet jne ovat kokeneet valtavia muutoksia nopeastikin. Suurimmalla osalla on kuitenkin pienehkö tai keskinkertainen muna, sekin olisi kyllä kehittynyt isoksi jos siihen olisi tarvetta oikeasti. Naisilla taas tosin varmasti tavara isonee koska myös syntyvät lapset ovat keskimäärin isompia.
Tarkoitus on että lisääntyminen maksimoituu, siksi välineitä on luotu erilaisia.
Sun kokeilemat on tarkoitettu isompimunaisille, joten miksi tunget markkinoille jotka eivät ole sinua varten?
Vähän kuin se pihapiirin ärsyttävä pieni poika, jonka on ihan pakko päästä isojen poikien peliin ja sitten on leuka auki ja itkua tuherretaan kun ei pärjättykään.
Tuu pois sieltä!
Mä luulin, et mulla on löysä. Kunnes tapasin isomunasen miehen! Lasten myötä seksi vaan parani, mutta edelleenkään ei mahdu sisään ilman alkulämmittelyjä. Ollaan kokeiltu myös kakkoseen, mut miehen mukaan se vaan sattuu eikä yhtään tajua toisten äijien hehkutusta persepanoista. Tulin tulokseen, että todella monella suomalaisella miehellä on pieni muna.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on että lisääntyminen maksimoituu, siksi välineitä on luotu erilaisia.
Sun kokeilemat on tarkoitettu isompimunaisille, joten miksi tunget markkinoille jotka eivät ole sinua varten?
Vähän kuin se pihapiirin ärsyttävä pieni poika, jonka on ihan pakko päästä isojen poikien peliin ja sitten on leuka auki ja itkua tuherretaan kun ei pärjättykään.
Tuu pois sieltä!
*reps * :D
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, et mulla on löysä. Kunnes tapasin isomunasen miehen! Lasten myötä seksi vaan parani, mutta edelleenkään ei mahdu sisään ilman alkulämmittelyjä. Ollaan kokeiltu myös kakkoseen, mut miehen mukaan se vaan sattuu eikä yhtään tajua toisten äijien hehkutusta persepanoista. Tulin tulokseen, että todella monella suomalaisella miehellä on pieni muna.
Tämä todellakin on tilastollinen ongelma. Jos on löysä toosa, niin silloin pitää miehellä olla hevosen jortikka, jotta vehkeet sopii hyvin yhteen. Valitettavasti Gaussin käyrän mukaisesti isomulkkuisia on harvassa. Naiset voivat vaikuttaa toosansa tiukkuuteen - miehet eivät voi kasvattaa melaansa. Siispä löysätoosaiset treenatkaa niitä lihaksianne.
Kyykkääminen, varsinkin isommilla painoilla, löysentää lantionpohjaa
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Mäkkäri-/Hesekulttuurin syytä.