Lapsi kertoi syyn miksi ei suostunut lähtemään mummin kanssa lähikauppaan
Mummi oli viikolla käymässä ja houkutteli 9-vuotiasta lastamme kanssaan lähikaupassa käymään. Ennen on aina lähtenyt innokkaasti mummin hemmoteltavaksi. Nyt kun mummi on lähtenyt kertoi minulle syyn. Syynä on mummin ulkonäkö. Mummi on alle 50-vuotias, hoikka, rintava ja nuorekas ja pukeutuu seksikkäästi. Julkaisee Facebookissa heruttelukuvia ym. Lapsi ei uskalla lähteä koska ei halua kavereiden näkevän ja joutuvan kiusatuksi.
Kommentit (12)
Jos on yli 20-vuotiaana saannut lapsen niin eipä se enää ole teiniäiteyttä :)
Mummi tai äti on teiniäiti tai molemmat.
Mummilta jäi aikanaan nuoruus elämättä.
Pissis isoäiti, teinityyli on hirveän näköistä.
Lähtisivät sieltä Porvoosta Helsinkiin shoppailemaan, niin ei tuu tuttuja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Joko kumpikin ollut tasan 20 tai sitten toinen ollut teiniäiti. Muuten ei luvut täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Mummi oli viikolla käymässä ja houkutteli 9-vuotiasta lastamme kanssaan lähikaupassa käymään. Ennen on aina lähtenyt innokkaasti mummin hemmoteltavaksi. Nyt kun mummi on lähtenyt kertoi minulle syyn. Syynä on mummin ulkonäkö. Mummi on alle 50-vuotias, hoikka, rintava ja nuorekas ja pukeutuu seksikkäästi. Julkaisee Facebookissa heruttelukuvia ym. Lapsi ei uskalla lähteä koska ei halua kavereiden näkevän ja joutuvan kiusatuksi.
Millaisia on heruttelukuvat :D? Täällä samanikäinen mummi, osaisin minäkin sitten "herutella"?
Vierailija kirjoitti:
Wow. Tuonikäisellä mummi alle 50? Teiniäitiys ilmeisesti on teillä suvussa?
Olen about 50 ja lapseni on about tuon ikäinen :D
Vanhat elähtäneet huo rat nuorten naisten vaatteisiin survottuna ja kulahtanut naama ylimeikattuna on jotain niin noloa. Siihen päälle vielä säälittävä huomiotahakeva käytös niin en ihmettelisi, jos pikkulapsikin haluaa tuollaista välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko kumpikin ollut tasan 20 tai sitten toinen ollut teiniäiti. Muuten ei luvut täsmää.
Tai 20 ja 21
Wow. Tuonikäisellä mummi alle 50? Teiniäitiys ilmeisesti on teillä suvussa?