Mitä on nämä selkä notkolla perse isomman näköiseksi -poseeraukset?
Miksi niin monet nykyään harrastaa tällaista poseerausta? Näyttää kertakaikkisen naurettavalta
T. Iso perse ilman em. poseerausta
Kommentit (19)
Kaikkea pitää yrittää, jotta saisi huomiota. Selkä notkolla on vielä pientä näiden silikonitissien, implanttien, kylkiluiden poiston ja botoxin rinnalla.
Kyllä se selkä notkolla asento toimii vaikka olisikin iso perse. Sanoisin jopa että toimii paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se selkä notkolla asento toimii vaikka olisikin iso perse. Sanoisin jopa että toimii paremmin.
No ei toimi. Nikamat poksahtelee, alkaa olla lepokipua ja kirurgin veitsi uhkaa.
Fyssari
Mä olen vähän kateellinen niille jotka pystyvät tekemään noin, itse en jostain syystä todellakaan saa selkää koukistettua noin :(
No, se näyttää hyvältä, alkaa tehdä mieli.
T, Mies.
Vierailija kirjoitti:
Notkoselkä invalidisoi ja on ruma.
Terveisin laatikko (joka yleisin vartalonmalli suomalaisilla)
Notko, pyöreä takapuoli ja x- tiimalasi on täällä aika harvinainen näky
Vierailija kirjoitti:
T, Mies.
No ei se sitä poista, että näyttää todella naurettavalta.
Käveleeköhän nämä isomman perseen toivojat selkä notkolla ympäri kaupunkia? Vai keskittyykö tämä pyllistely vain someen laitettaviin kuviin? Onko havaintoja?
Yksinkertaisten ihmisten käytöstä. Miettikääpä, minkä tyyppiset tätä harrastavat niin voitte todeta, että eivät ole penaalin terävimpiä kyniä.
Kyllä tavisnainenkin voi nostaa osakkeitaan selkä notkolla asennolla.
Vierailija kirjoitti:
T, Mies.
Kunnes nainen kääntyy ja tajuat että kaikki se massa on etupuolella. Eli maha roikkuu.
Miksi mulla tuli mieleen Uuno Turhapuro?
Vierailija kirjoitti:
Minulla Spede Pasanen.
Nostaa osakkeita pyllistelemällä 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla Spede Pasanen.
Ai speden roolihahmo?
Joillakin on selkä sopivan notkollaan luonnostaan. Ei todellakaan ole mitenkään negatiivinen asia, vaan näyttää erittäin hyvältä ja on mielestäni jonkin asteinen edellytys hyvälle kropalle. Toki jos kuvassa oikein tarkoituksella pyllistelee, niin ei anna kovin positiivista kuvaa, vaikka se ehkä hyvältä näyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla Spede Pasanen.
Ai speden roolihahmo?
No Spedellähän oli tämä tunnettu kävelytyyli, jossa yläkroppa oli etukenossa ja perse takana. Eli ei liity vain yhteen tiettyyn roolihahmoon.
Vierailija kirjoitti:
T, Mies.
Liha odottaa.
http://www.ess.fi/incoming/img2293885/ab4ynv/ALTERNATES/w640/659624.jpg
Notkoselkä invalidisoi ja on ruma.