Oletko stalkannut terapeuttia?
Kommentit (22)
Olen saanut selville seksuaalisen suuntautumisen, lomakohteen, uskonnollisen vakaumuksen, musiikkimaun ja että flirttailee profiilikuvien kommenteissa kaveteilleen.
Juu FB profiilin oon käyny "stalkkaamassa", myös koittanu selvittää missä samoissa ryhmissä ollaan ja onko kirjoitellut niissä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Juu FB profiilin oon käyny "stalkkaamassa", myös koittanu selvittää missä samoissa ryhmissä ollaan ja onko kirjoitellut niissä mitään.
Oliko?
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut selville seksuaalisen suuntautumisen, lomakohteen, uskonnollisen vakaumuksen, musiikkimaun ja että flirttailee profiilikuvien kommenteissa kaveteilleen.
So what?
Tulin tähän ketjuun stalkkaamaan muiden terapeutteja..
Vierailija kirjoitti:
Tulin tähän ketjuun stalkkaamaan muiden terapeutteja..
Mä stalkkaan niiden stalkkereita.
Vierailija kirjoitti:
Oletko seurannut kotiovelle asti? :o
Käyn vastaanotolla hänen kotonaan.
No en. MInulle riittää, että hän tuntuu tervepäiseltä, ymmärtää minua ja keskusteluistamme on apua. On mukava ihminen, samanikäinen kuin minä ja samaa sukupuolta, arvelen hänenkin joidenkin kommenttien perusteella ymmärtävän minun sielunelämää juuri samankaltaisuutemme takia. Olen tyytyväinen avusta, maksan siitä ja toivon hänen elämänsä menevän hyvin ihan itsenikin takia - pysyy hyvässä työkunnossa. Kaikki muu on hänen oma asiansa, ei minulla ole mitään tarvetta urkkia hänestä enempää.
Ei ole urkkimista, jos vahingossa näkee kaljatölkkejä kun menee kotiin vastaanotolle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole urkkimista, jos vahingossa näkee kaljatölkkejä kun menee kotiin vastaanotolle.
Täh?
Olen itse terapeutti. En ole facessa oikealla nimelläni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sut löydetään.......
Minä nussin terapeuttiani!
T. Mietaan Jussi
Mietaan Jussi kirjoitti:
Minä nussin terapeuttiani!
T. Mietaan Jussi
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sut löydetään.......
Aika epätodennäköistä. Oikea nimeni on tyyliin Marja Virtanen ja salanimeni on tyyliin Puolukka Aalto ;)
Oletko seurannut kotiovelle asti? :o