EVS Live! Keskustelut tähän.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuo mimmi ihan julkkistyrkky bimbo, mutta kyllä hän tais silti olla se joka puhu totta. :D axl "en voi mitään että suomalaiset tytöt lähettää mulle puolialastomia kuvia" cmooon
Mä olen ihan varma että sille tulee niitä kuvia ihan pyytämättäkin.
Niin, mitä sitten??? Ei liity mitenkään siihen et Axl kysyny kuvia siltä tytöltä ja sit kieltää sen ja puhuu ympäripyöreesti aiheen vierestä muuttaen koko ajan sanomiaan yms. Valehtelee tosi sujuvasti koko ajan :)
mitä kertoo auerin kehonkieli, oli ihan punainen haastattelussa? näytti myös siltä että purskahtaa itkuun hetkellä minä hyvänsä...
Vierailija kirjoitti:
Toi Auer on niin patologinen tapaus. Täysin sairaudentunnoton. Mitään vikaa ei itsessä ikinä ole. Joku luonnehäiriö tuossa on takana, ei ole normaalia tuo.
Ei ole luonnehäiriötä, mielentilatutkimuksen mukaan psyykkisesti terve. Ei ole persoonallisuuhäiriötä, ei psykopatiaa, ei impulssikontrollin häiriöitä. Toisin kuin kaikilla muilla kammottavista asioista syytetyillä.
Mikäs nainen tossa viimesenä oli? Kuuma mimmi.
Miksi se cheyenne (menikö oikein) ei ollut tuolla, vaikka jakson tiedoissa luki että olisi:O vai menikö multa ohi:D
"journalisti ei varmaan saisi sanoa näin..." Joko Roope Salminen pitää itseään journalistinakin, millähän eväillä, koulutuksella ja kokemuksell? Mahtavan narsistinen itseluottamus tyypillä, yök.
ei c ole aksun kanssa viestitellyt
tytteli kaveri kihisee kiukkua snapissä kun aksu olikin lähetyksessä
jaa-a tämä axel pimu esintyy hottiksissa tuskin taitaa olla sinkkuna?? tahtoo julkikseksi
Vierailija kirjoitti:
jaa-a tämä axel pimu esintyy hottiksissa tuskin taitaa olla sinkkuna?? tahtoo julkikseksi
Onko toi pimu muka hottis?
kenet tämä tytteli korkkaa hottiksista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi pimu muka hottis?
ei ,mutta esintyy siinä, eli jonku deitti
Näki sen jo ilmeestä että julkisuustyrkky. Kun Roope asteli siihen viereen, sen likan ilme .. näitte varmaan.
:D
Vierailija kirjoitti:
Näki sen jo ilmeestä että julkisuustyrkky. Kun Roope asteli siihen viereen, sen likan ilme .. näitte varmaan.
:D
uho oli kova ennen esintymistä, mutta nyt kuulema v.......
hänestä tulee julkkis parissa ohjelmassa hottikset, tämä ja joku muu maikkarin juttu
Heidi on niin symppis <3