Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kotiäiti kuosiin!

Vierailija
02.09.2016 |

Kohta kolme vuotta on vierähtänyt vauvalandiassa, ja itsestä huolehtiminen on jäänyt vähemmälle. Ikää 35-vuotta, ylipainoa jonkin verran, elämäntapamuutoksia on jo hieman tehty. Seuraavaksi on mietinnässä pinnallisempi osio: hampaat aion hoidattaa lopultakin hammaslääkärissä kokonaan kuntoon, josta palkkioksi olen luvannut itselleni hampaiden valkaisun. Mutta mikä olisi tehokkain, kun hammasluuni on luonnostaan melko keltainen?

Toinen juttu on iho. Olen kärsinyt hormonaalisesta aknesta koko ikäni, mutta nyt raskauden myötä tilanne on jonkin verran helpottanut. Arvet ovat kuitenkin jääneet, ja niistä haluaisin eroon. Mikä olisi paras hoito? Joku laser? Osaatteko suositella hyvää paikkaa pk-seudulla?

Kolmanneksi aion laittaa kulmiin kestopigmentoinnit sekä laittaa ripsiin kestotaivutuksen ja värjäyksen (ripsipidennyksiä en koe tarvitsevani kun omani ovat aika pitkät, mutta vaaleahkot) Nopeuttavat ja helpottavat varmasti laittautumista. Näihin on jo aika varattuna.

Sitten olisi vielä sibeliusryppy kulmakarvojen välissä. Mikä olisi paras hoito tämän poistoon? Botox? Hyvä tekijä ja hinta pk-seudulla?

Uskon näiden juttujen saavan aikaan aikamoisen piristyksen nuhjaantuneeseen olemukseeni, silti mitään voimakkaita muutoksia en halua. Hiuksiini olen tyytyväinen ja pienen mutta tyylikkään vaatevaraston aion koota sitten kun olen saanut painoa hieman alas. Jospa sitä näillä eväin tulisi suht luonnollisen nätiksi aikuiseksi leidiksi. Kun kaikki on saatu kondikseen, aion mennä jollekin valokuvaajalle otattamaan itsestäni boudoir-tyyppisiä kuvia miestäni varten, ennen kuin parasta ennen- päiväys menee ihan umpeen :D

Miltäs tällaiset suunnitelmat kuulostavat? Vinkkejä esittämiini kysymyksiin?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla