EVS Live! Keskustelut tähän.
Kommentit (57)
Jotenkin odotin että ne olisi raahanneet kännisen Matti Nykäsen ohjelmaan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoitti kun Anneli lähetti lapsilleen viestin että "en syytä teitä mistään. Kaikki tää on aikuisten tekemää."
Minusta hyvin omituinen viesti lapsille.
Laskelmoitua kaikki, Anneli ajattelee että jos olis syytön häntä pitäisi harmittaa lasten valehtelu hänestä, mutta hyvänä ihmisenä ei haluaisi lastensa tuntevan syyllisyyttä.
En tiedä miten ammattimaista on haastattelijan tuoda oma mielipiteensä esille noin, mutta silti olen positiivisesti yllättynyt ja iloinen AA puolesta. Pikku hiljaa..
Mitä nää haastattelut on. Kuin jostain lastenkutsuilta tää Potkosen haastattelu. Hihihihihi ja kukaan ei oikein edes kuuntele mitä Potkis sanoo.
Maria oli parempi kuin Enbuske, koska sai jopa Auerin kyyneliin, mutta entinen Maria olisi tehnyt parempia kysymyksiä.
Aloitus oli jäätävä, koska eihän kukaan voi oikeesti väittää, että kukaan äiti ei voi käyttää omia lapsiaan hyväksi. Kuulosti ihan oudolta, koska kaikki tietävät, että sellaista tapahtuu.
No nyt saa tytteli oman 15 minutes of fame.
Tyytyväisen oloisena selittelee Axl - juttuja. Ilmiselvä julkisuustyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoitti kun Anneli lähetti lapsilleen viestin että "en syytä teitä mistään. Kaikki tää on aikuisten tekemää."
Laskelmoitua kaikki, Anneli ajattelee että jos olis syytön häntä pitäisi harmittaa lasten valehtelu hänestä, mutta hyvänä ihmisenä ei haluaisi lastensa tuntevan syyllisyyttä.
Hhoihjaa. On aivan selvä, että kun/jos lapsille joskus iskee totuus silmille, on heillä todennäköisesti pahat syyllisyyden tuskat.
Tyttelin ilme meni vakavaksi kun Axl tuli langan päähän. Tää on niin vaivaannuttavaa.
hahahah siis tää Axl juttu on niiiin lapsellinen. Ja toi tyttö on niin nolo...
Hei nyt on niin typerää shittii tässä ohjelmassa, toi tyttis on niin ilmiselvä tyrkky että .. Aarrghhj
onpa ruma punkero, törkeät irtoripset, axlilla aika huono taso muijissaan. :D mutta uskon kyllä, että axl on pyörittäny vieläkin kymmeniä muijia ja tekstaillut muna pystyssä jokaiselle pillutelineelle.
Olihan tuo mimmi ihan julkkistyrkky bimbo, mutta kyllä hän tais silti olla se joka puhu totta. :D axl "en voi mitään että suomalaiset tytöt lähettää mulle puolialastomia kuvia" cmooon
Visio: näen ton Axl-tytön helmat korvissa kiitävän kenen tahansa julkkismiehen perään ja pisteenä i:n päällä on mikä tahansa julkisuuden tai juorun poikanen.
Heidille sen sijaan tsemppiä ja paranemisia!
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuo mimmi ihan julkkistyrkky bimbo, mutta kyllä hän tais silti olla se joka puhu totta. :D axl "en voi mitään että suomalaiset tytöt lähettää mulle puolialastomia kuvia" cmooon
Mä olen ihan varma että sille tulee niitä kuvia ihan pyytämättäkin.