Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käytte uimassa, joilla huono näkö?

Vierailija
02.09.2016 |

Olen tässä miettinyt uintiharrastuksen aloittamista uudelleen, sitten nuoruuden.
Piilareita olen miettinyt, mutta ei niiden kanssa ainakaan saunassa voi käydä, ei jaksaisi hirveästi kikkailla piilareiden kanssa hallissa..
Mites muut rillipäät menettelette asian suhteen, käyttekö siellä ns. "sokeina"?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin siskon kanssa pieniä meillä oli uimalasit vahvuuksilla vai sanotaanko niitä sukelluslaseiksi no kuitenki. Tosi kätevät mutta en tiä kehtaako aikuisena käyttää t. -5

Vierailija
22/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat rillit päässä. Tv. -9.0

Miksi alapeukkua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uin piilareilla, pää pinnalla tosin ja saunon. Kuukausittain vaihdettavat piilarit eli 24h silmissä 29vrk kerrallaan. Näppärää ja näkeväistä!

Vierailija
24/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oltiin siskon kanssa pieniä meillä oli uimalasit vahvuuksilla vai sanotaanko niitä sukelluslaseiksi no kuitenki. Tosi kätevät mutta en tiä kehtaako aikuisena käyttää t. -5

No ei ulkonäöstä huomaa, että ovat vahvuuksilla. Perusvahvuuksia saa ihan urheilukaupoista. Vaikka heittää vähän , niin noilla kyllä pärjää. Mulla on esim. hiukan omia vahvuuksia heikommat googelit, mutta näen niillä ihan tarpeeksi hyvin.

https://www.xxl.fi/speedo-mariner-optical-goggle-uimalasit-vahvuuksin/p…

Vierailija
25/25 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä käyn silmälaseissa saunassakin, muovia niin ei kuumenna ihoa, Ei ole linssitkään kärsinet. Otan lasit pois vain suihkussa.